لنوو ایستگاه های کاری ThinkStation و ThinkPad را با پردازنده های AMD Ryzen PRO راه اندازی کرد.

امروز از SIGGRAPH 2022، در ونکوور، لنوو افزودن دو ایستگاه کاری موبایل جدید را به مجموعه محصولات توسعه یافته خود از ایستگاه های کاری مجهز به AMD اعلام می کند – ادامه همکاری این شرکت برای توسعه سیستم های نوآورانه.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

برگه های اطلاعات


Lenovo ThinkPad P15v Gen3


لنوو به همکاری با AMD برای ارائه مجموعه گسترده ای از ایستگاه های کاری جدید موبایل و دسکتاپ ادامه می دهد.

Lenovo ThinkPad P16S

مجموعه گسترده‌ای از ایستگاه‌های کاری مبتنی بر AMD لنوو از یک جفت رقیب سبک وزن گرفته تا ایستگاه‌های کاری متحرک با قیمت و عملکرد متعادل، از یک برج پرقدرت تا ایستگاه کاری رومیزی با ارزش بالا را شامل می‌شود. همه این ماشین‌ها دارای گواهینامه ISV هستند تا هنگام مواجهه با سخت‌ترین جریان‌های کاری آرامش خاطر را به ارمغان بیاورند و انتخاب‌های بیشتری برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان لنوو در سراسر صنایع ارائه دهند. برای مشاهده نمونه کارها – را ThinkStation P620، ThinkStation P358، ThinkPad P15v، ThinkPad P14s و ThinkPad P16s – در عمل و در مورد اینکه چرا شرکت‌ها به قدرت، عملکرد و قابلیت اطمینان پیشرو در صنعت ایستگاه‌های کاری لنوو اعتماد می‌کنند، بیشتر بدانید، لطفاً از غرفه AMD8GRA9 در #SIG8GRAPHRA بازدید کنید. جزئیات بیشتر در مورد مجموعه گسترده‌تر ایستگاه‌های کاری لنوو را می‌توانید در این آدرس بیابید: www.lenovo.com/workstations.

Lenovo ThinkStation P620

Lenovo ThinkPad P14s Gen3

Lenovo ThinkStation P358

ThinkPad P15v و ThinkPad P14 جدید گزینه‌های بیشتری را برای برآورده کردن نیازهای گردش کار همیشه در حال تکامل خود در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. ThinkPad P15v که برای سازندگانی ساخته شده است که ارزش بیشتری را طلب می کنند، شکاف قیمت و عملکرد بین ایستگاه های کاری سطح پایین و سطح بالا را با گنجاندن قدرتمندترین موبایل AMD Ryzen کاهش می دهد. پردازنده‌های سری H PRO 6000 با ویژگی‌های امنیتی یکپارچه، گرافیک حرفه‌ای NVIDIA و صفحه نمایش 15.6 اینچی UHD. ThinkPad P14s، متحرک‌ترین ایستگاه کاری لنوو، دارای جدیدترین پردازنده‌های سری U AMD Ryzen PRO 6000 با گرافیک یکپارچه نسل بعدی Radeon™ PRO است که با قیمتی قابل دسترس، قدرت را در حال حرکت ارائه می‌کند. ThinkPad P14s به کاربران این امکان را می دهد که در هر زمان و هر مکان خلاق باشند، همه در داخل یک شاسی 14 اینچی قابل حمل راحت. ThinkPad P16s که در اوایل سال جاری عرضه شد، برای کاربرانی که به دنبال صفحه نمایش بیشتر بدون به خطر انداختن تحرک هستند، عملکردی مشابه با پسرعموی کوچکتر خود را ارائه می دهد، اما در شکل 16 اینچی. همه این ایستگاه های کاری سیار در بالاترین سطح آزمایش شده اند تا استانداردهای MIL-SPEC را پاس کنند1 .

لنوو نیز به نمایش گذاشته خواهد شد ThinkStation P620، که در ابتدا در سال 2020 عرضه شد و تنها AMD Ryzen Threadripper باقی می ماند ایستگاه کاری رومیزی مجهز به PRO امروز در دسترس است و ارسال می شود. ThinkStation P620 که توسط استودیوی پیشرو DreamWorks Animation استفاده می‌شود، به‌گونه‌ای طراحی شده است که همه‌کاره‌ترین ایستگاه کاری موجود در بازار باشد، گلوگاه‌ها را از بین می‌برد تا در حین اجرای انواع برنامه‌های چند رشته‌ای، عملکرد را افزایش دهد و بهره‌وری کاربر را افزایش دهد. این شامل پشتیبانی از حداکثر دو کارت گرافیک NVIDIA RTX™ A6000 یا چهار کارت گرافیک RTX A4000، شش اسلات توسعه PCIe Gen 4 برای حداکثر انعطاف پذیری پیکربندی و یک شاسی بزرگ 33 لیتری برای جریان هوا و مدیریت حرارتی بهتر است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر