قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ

همچنین فناوری ساخت 4 نانومتری دایمنسیتی 9000 باعث دیرتر داغ شدن گوشی در استفادههای طولانی و همینطور مصرف بهینه باتری میشود که قطعاً برای گیمرها یک آپشن مهم است. شیائومی کا ۵۰ یک گوشی گیمینگ است. با گندم همراه باشید تا گوشی شیائومی ردمی کی ۵۰ گیمینگ مورد بررسی قرار کی ۵۰ گیمینگ دهیم. شیائومی کا ۵۰ گیمینگ احتمالا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد و در آن زمان بطور دقیقتر میتوانیم به بررسی ردمی کی 50 بپردازیم. اما تاریخ نسخه جهانی آن به نامی که شیائومی برایش درنظر گرفته بستگی دارد.

شیائومی در رأس بخش نرم افزاری این گوشی اشاره کرد. علاقهمندان میتوانند این گوشی را در سه رنگ مشکی ( Black)، خاکستری (Gray) و آبی ( Blue) تهیه کنند. گوشی ردمی k50 پرو از دو نانو سیم پشتیبانی می کنند که هردو همزمان در خدمت شما فعال خواهند بود و سرویس های خود را ارائه خواهند داد. رابط کاربری گوشی Xiaomi Redmi k50 pro از نوع MIUI 13 می باشد این رابطه کاربری به خوبی با اندروید 12 هماهنگ شده و بهترین کارایی خود را ارائه می دهد کمتر برنامه ای پیدا می شود که این سیستم نتواند آن را باز کند.گوشی ردمی k50 پرو در حافظه های 128/256 گیگابایت و رم 8/6 گیگابایت به بازار های جهانی عرضه می شود. انتظار میرود شیائومی این نسخه را اواسط سال ۲۰۲۲ معرفی و وارد بازار کند. انتظار میرود برند ردمی که دیگر از شیائومی مستقل شده است، به زودی گوشیهای هوشمند سری ردمی کی ۵۰ (Redmi K 50) خود را رونمایی و معرفی کند.

ردمی کا ۵۰

بازیهای موبایل و فیلمها با تنظیماتِ نرخ تازهسازی بالا به خوبی پخش میشوند. به همین جهت، بدنه پشتی دستگاه صاف نیست و ماژول دوربین برآمده است. این کاربر ابتدا پنل پشتی گوشی را باز کرده و سپس تمام اجزای داخل دستگاه را از هم جدا کرده است. این مدل که قویترین نسخه از خانواده K50 محسوب میشود، مشخصات بینظیری دارد و فرقی نمیکند انتظار شما از یک موبایل چه باشد، گوشی k50 pro plus در همه زمینهها عالی عمل کرده و میتواند یکی از پرفروشترین گوشیهای امسال لقب بگیرد.

نسخه 12/128 گیگابایتی اما 3599 یوآن (568 دلار) قیمت دارد و گرانترین نسخه نیز که با حافظه 256 و رم 12 گیگابایتی عرضه میشود 3899 یوآن یا 615 دلار خواهد بود. نسخه مرسدس هم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه 4199 یوآن یا 662 دلار است. ردمی k50 شیائومی در چین با قیمت 3299 یوآن (520 دلار) برای نسخه 8/128 گیگابایتی بفروش میرسد. مدتهاست که اخبار مربوط به توسعه گوشیهای سری ردمی K50 به گوش میرسد و هربار، اطلاعات جذابی از نسخه ردمی K50 گیمینگ ادیشن منتشر میشود. شیائومی یک نسخه پرو پلاس نیز از این سری معرفی خواهد کرد که به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز میشود و با قیمت پایه حدودی 518 دلار روانه بازار میشود. سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition عملکرد خوبی دارد. همچنین سنسور اثر انگشت روی کلید پاور طراحی شده و دسترسی بسیار خوبی دارد.

دوربینهای ردمی کا ۵۰ گیمینگ به دوربین سهگانه در پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 متکی است. در پنل پشتی نیز یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی اصلی به همراه لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل میدهند. در پنل پشتی هم یک لنز ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی اصلی در کنار لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی قرار میگیرد. درباره مشخصات دوربین ردمی K50 Gaming Edition باید گفت که در نمای جلویی، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی قرار گرفته است. ازدیگر قابلیت های این دوربین سلفی عکسبرداری HDR می باشد که خیلی کاربری است. اما درباره سایر مشخصات ردمی کا ۵۰ گیمینگ ادیشن باید گفت که این گوشی احتمالا به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس و سیستم خنک کننده دوگانه VC مجهز میشود؛ این سیستم خنک کننده بسیار پیشرفته است و مانع از افزایش دمای گوشی در طول اجرای بازیهای سنگین می شود. این دکمهها یا Trigger که در هنگام استفاده از لبه سمت راست بیرون میآیند، بیشترین استفاده را در هنگام تجربه بازیهای موبایل دارند.

یکی از کاربران ویبو در زیر پست لو ویبینگ از تاریخ عرضه نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پرسید و این مدیر ارaد در پاسخ به او گفت که دایمنسیتی ۹۰۰۰، بعد از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهاندازی میشود. همچنین گفته میشود که اندروید ۱۲ و MIUI 13 به صورت پیشفرض روی این گوشیها اجرا میشوند. این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و شارژ شریع ۶۷ وات همراه میشود. چند روز قبل مشخصات یک گوشی ردمی با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶SC در تنا دیده شده بود و روز گذشته هم اطلاعاتی درباره نسخه محدود Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition منتشر شد. در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان آپدیت یا جهت کسب مشاوره قبل و بعد از آپدیت موبایل شیائومی با نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی تماس بگیرید. گرانترین نسخه از این گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی به بازار میآید. باید دید که آیا این گوشی میتواند همتراز بهترین گوشیهای شیائومی ۲۰۲۲، در بازار بهترین گوشیهای ۲۰۲۲ رقابت کند یا خیر.

به همین خاطر تا به حال اکثر شرکتهایی که از این تراشه در محصولات خود استفاده میکنند، آن را Underclock کردند تا حرارت پردازنده بیش از حد بالا نرود. مشخصات ردمی K50 گیمینگ آن را به یکی از قدرتمندترین محصولات برند Redmi تبدیل میکند. از دیگر مشخصات ردمی K50 Gaming Edition میتوان به باتری ۴۷۰۰ میلیآمپرساعت با قابلیت شارژ ۱۲۰ وات اشاره کرد که گوشی را در عرض ۱۷ دقیقه بهطور کامل شارژ میکند. شیائومی خود را برای رونمایی از ردمی K50، ردمی K50 Pro، ردمی K50 Pro Plus و ردمی K50 Gaming Edition آماده میکند. اگر اخباری که تاکنون از مشخصات ردمی K50 Gaming Edition منتشر شده را باور کنیم، باید بگوییم که این گوشی در ابعاد ۸.۴۵ × ۷۶.۸ × ۱۶۲ میلیمتر ساخته میشود و ۲۱۰ گرم وزن دارد. بنابراین اگر زمان زیادی را با گوشی خود بازی میکنید، شاهد داغ شدن دستگاه نخواهید بود. این سیستم مانع از داغ شدن بیش از حد دستگاه میشود.

ردمی کی ۵۰ گیمینگ

منبع این اطلاعات همچنین فاش کرد که گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار احتمالاً از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 9000) بهره میبرد که از فرآیند ۴ نانومتری TSMC و معماری Armv9 استفاده میکند. اما حالا، دیجیتال چت استیشن معروف، ادعای دیگری را مطرح کرده و جزییات بیشتری را از ردمی K50 گیمینگ ادیشن فاش کرده است. امروز مشخصات سخت افزاری ردمی K50 هم فاش شده است. مشخصات ردمی K50 گیمینگ همچون، صفحه نمایش خوشساخت و باکیفیت گوشی با نرخ تازهسازی ۱۲۰ هرتز در کنار توان سخت افزاری بالا، آن را به محصولی ارزشمند تبدیل میکند. بنابراین، با توجه به اخباری که اخیرا توسط مدیر ارشد ردمی لو رفته، باید گفت که نسخه گیمینگ ردمی کا ۵۰ زودتر از نسخه پلاس کار خود را آغاز میکند.

گزارشهای اخیری که درباره ردمی K50 Gaming Edition منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز میشود و نسخه ردمی K50 Pro Plus به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز میشود. Redmi K50 Gaming Edition احتمالا به باتری ۴۷۰۰ میلیآمپرساعت مجهز میشود که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پیشتیبانی میکند؛ این سرعت شارژ یعنی گوشی در عرض ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ میشود. از ویژگیهای دیگر محصولات برندی ردمی میتوان به برخورداری از شارژ سریع ۱۰۰ وات و گواهی IP68 اشاره کرد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر