طراحی مرجع AMD RX 7600 به گونه‌ای ثابت می‌شود که قبل از عرضه در بازار برای همه کابل‌های برق مناسب باشد

این بدان معنی است که طراحی مرجع RX 7600 که قرار است در هفته های آینده راه اندازی شود تحت تأثیر این مشکل نسبتاً غیر معمول قرار نخواهد گرفت. با این حال باید توجه داشت که این دومین طراحی RX 7000 MBA است که مشکلاتی دارد. اولین مورد RX 7900 XTX با محفظه بخار مشکل دار آن بود.





منبع

این کابل‌ها سال‌هاست که وجود دارند، بنابراین دیدن یک کارت مرجع جدید AMD که نمی‌تواند با چنین کابل‌هایی سازگار باشد، شگفت‌آور است. و این فقط توسط بازبینانی که در نصب کابل های خود مشکل داشتند کشف شد. خوشبختانه برای AMD، این شرکت عجله ای برای عرضه طرح مرجع خود به بازار خرده فروشی (DIY) نداشت. برنامه این بود که ابتدا شرکای هیئت مدیره را فعال کند، اما به دلیل علاقه به این طراحی AMD، این شرکت در واقع قصد دارد کارت های MBA خود را به بازار عرضه کند.

همانطور که قبلاً گزارش شد، طراحی مرجع AMD (MBA – ساخته شده توسط AMD) با برخی از کابل های برق مشکل دارد. همانطور که مشخص شد، برخی از کابل های 6+2 پین ممکن است به دلیل طراحی صفحه پشتی به طور کامل وارد کارت نشوند. این مشکل فقط روی برخی از کابل‌ها تأثیر می‌گذارد که دارای یک برآمدگی کوچک هستند که توسط صفحه پشتی بیش از حد کشیده شده مسدود شده است.

ما از حجم کارت های Radeon RX 7600 که در سطح جهانی از شرکای AIB خود در دسترس است بسیار خرسندیم. ما انتظار داریم که کارت‌های طراحی مرجع RX 7600 در هفته‌های آینده با طرحی که تمام کابل‌های منبع تغذیه را در خود جای می‌دهد، در دسترس باشند.

– AMD

AMD اکنون بیانیه کوتاهی را منتشر کرده است TechPowerUP، که از اولین کسانی بودند که در مورد این موضوع گزارش دادند، که پس از انتشار طراحی RX 7600 MBA، همه کابل های برق را در خود جای می دهد.

بخش خوش شانسی این است که این طرح هنوز برای فروش در دسترس نیست، اما AMD صفحات فروشگاه را آماده کرد و به وضوح تأیید کرد که چنین برنامه‌هایی وجود دارند. از آنجایی که آن کارت ها در فروش نیستند، هیچ نگرانی وجود ندارد که کسی (به غیر از بازبین) با کابل های خود مشکل داشته باشد.

طراحی مرجع AMD Radeon RX 7600 قبل از عرضه در بازار برای پشتیبانی از همه کابل های برق تعمیر می شود

Radeon RX 7600 با کابل 6+2 پین به طور کامل وارد نشده است، منبع: TechPowerUP

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر