طراحی سایت طلا فروشی و مزایای آن (بخش اول)

بایستی همین میز، در انتهای مسیر حرکت خرید کننده ها قرار بگیرد و نزدیک به درب خروج طراحی داخلی مغازه طلا فروشی هم باشد. حیاتی انتها هر مسیر، در ابتدای مسیر بعدی نیز، محصولات جذابمان را در کنار طرح جالب آن بخش از فروشگاهمان طراحی داخلی دکان ورزشی طراحی می کنیم. طلا فروشی، یکی از رشته هایی است که امنیت دکان و محل به دست آوردن و کار در آن با مضاعف زیادی دارد. که هر سایت فروشگاهی مسلما باید این موارد را داشته باشد همان طور که انتظار می رود یک خودرو دارای چرخ باشد و نمی توان منکر آن شد پس این امکانات یکسری امکانات عمومی مورد نیاز است اما طرف دیگر برخی امکانات می تواند یکسری آپشن های مازادی باشد که منحصرا مورد نیاز شماست و نیاز دارید بر روی سایت شما اعمال گردد به طور مثال سفارش گیری محصولات دست ساز و سفارشی از مشتری با قابلیت محاسبه خودکار قیمت، خرید طلای دست دوم و محاسبه آنلاین قیمت، ماشین حساب محاسبه گر قیمت طلا، پنل فروشندگان، پیامک اعلام وضعیت سفارش و…

اگر بتوانید از افرادی که هر روز از جلوی مغازه شما رد می شوند تعداد بیشتری را به سمت داخل مغازه جذب نمایید قطعا شانس بیشتری در فروش محصولات خود خواهید داشت.با این تعریف فکر کنم دقیقا میزان اهمیت مبحث دکوراسیون مغازه به خوبی روشن شد. اهمیت این بخش در این حد است که می توان گفت مهمترین پل ارتباطی میان مشتریان و عابرینی که هر روز در حال عبور از جلوی مغازه شما هستند با محیط درون مغازه همین دکوراسیون و ویترین مغازه شما است.پس باید بدانید نوع نور پردازی و رنگ بندی و همه جزییاتی که قرار است در ان به کار گرفته شود می تواند نقش تایین کننده ای برای شما در جهت جذب و یا دفع مشتری داشته باشد. این تجارت با سرمایه گذاری و تراکنش های پولی هنگفت سروکار دارد.

اگر محیط مغازه از طراحی زیبایی تشکیل شده باشد مسلماً مشتریان بیشتری جذب میشوند؛ اما در صورتی که از طرح مناسب و مطلوبی استفاده نکرده باشید یک دلیل برای دفع مشتری محسوب میشود، دکوراسیون داخلی مغازه باید بر اساس نکات و اصولی طراحی شده باشد. طراحی دکوراسیون مغازه در صورتی که کاملا استاندارد و بر اساس مهارت و تجربه، طراحی و اجرا شده باشد در سریعترین زمان پس از پیاده سازی آن تحولات زیادی در میزان مشتریان ایجاد میکند. این محیط بدلیل اینکه یکی از محیط های لوکس محسوب می شود، باید به صورتی طراحی شود که در جذب مشتری موفق عمل کند. طراحی­ داخلی­ طلا­فروشی یکی از مهمترین طراحی ها بشمار می رود.زیرا مالک یک طلا فروشی سرمایه گذاری عظیمی می کند و اجناس گران قیمت و با ارزش خود را در معرض دید همگان قرار می دهد.بنابراین در طراحی آن باید نهایت دقت را به عمل آورد.یکی از مهمترین عناصر بکار رفته و تاثیر گذار در طراحی­ دکور­طلا­فروشی متریال های مورد استفاده در آن است.به طور مثال استفاده از متریال چوب باعث می شود فضا کلاسیک جلوه کند.از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار نحوه قرار گیری و نصب قفسه ها و چیدن اجناس می باشد. در طراحی یک مغازه طلا و جئاهر، ویترین نقش مهمی را دارد، زیرا کلیه کالاهای مغازه اساسی جای گرفتن در یک ویترین دیدنی می توانند چشم ها را به خود خیره کرده و اشخاص را به باطن طلا فروشی بکشانند.

البته چنین ویترینهایی برای مغازههای بزرگ مناسب است و مغازههای کوچک نمیتوانند از این ویترینها بهره ببرند از این رو بهتر است از ویترینهایی استفاده کنند که طبقه دوم آنها کمی عقبتر از طبقه اول قرار دارد. به طور خلاصه هیچ خانمی دوست ندارد یک مغازه لباس فروشی که هم کوچک است هم شلوغ و درهم است خرید پوشاک کند! در صورتی که شما نیز صاحب یک طلا فروشی هستید یا می خواهید وارد همین رشته گردید و دوست دارید اهمیت اصول طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر آشنا شوید، ملازم ما باشید. در این بخش می پردازیم به مبحث دکوراسیون مغازه و اهمیت ان.شما اگر صاحب کسب و کاری هستید و دوست دارید تا راهی پیدا کنید تا در میان سایر رقبا و همکاران خود بیشتر دیده شوید تنها راه آن این ات که به روشی بتوانید توجه مخاطبین را به خود جلب نمایید.

در دکوراسیون فروشگاه از نورپردازی و لامپ های مناسب استفاده کنید. طراحی یک دکوراسیون شیک و مجذوب به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به رنگ بندی ویترین ، نورپردازی داخل ویترین ، چگونه چیدمان جواهرات در داخل ویترین عامل هایی هستند که در جذب مشتری نقش بسزایی دارند. شغل هایی که سر کار فروشندگان و صاحبان آن ها، به نوعی با کودکان و پدر و مادر آن ها می باشد، می بایست در فروشگاه های خود از دکوراسیون و فضای داخلی فانتزی با رنگ های جذاب و جلب توجه کننده استفاده کنند. اگر یک دکوراسیون شیک و مدرن برای فروشگاه خود انتخاب کنید، مطمئناً می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. شما می توانید دسته بندی خود را بر اساس برندهای مختلف یا قیمت های متنوع آن ها انجام دهید و بهتر است گوشی های ارزان تر را در قسمت های بالاتر و در راستای دید مشتری ها قرار دهید تا آن ها را تشویق کنید به مغازه شما وارد شوند.

مثلاً اگر به دنبال دکور مغازه کفش مدرن هستید، استفاده از سبک های متقاطع برای قفسه بندی باید با احتیاط صورت بگیرد در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می کند. شیشه های هوشمند از جدیدترین شیشه هایی هستند که با تکنولوژی بالایی ساخته شده اند. در واقع مشتری هایی که به دنیای فناوری موبایل و گوشی های هوشمند علاقه مند هستند معمولا به جذابیت های بصری و به روز بودن فروشگاه هم توجه ویژه ای دارند. شاید این مسئله کمی باورنکردنی باشد ، اما بررسی ها نشان داده است که آمار فروش مغازه هایی با دکور و دیزاین شیک و لاکچری ، بیشتر است. هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود.ما با توجه به اصول فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما انچییز که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم. همگی نشان دهنده سلیقه فروشنده می باشد.بنابراین طراحی ویترین باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه از تمامی زوایا مورد دید مشتری ها باشد باید از امنیت بسیار زیادی برای نگهداری اجناس باشد.پس در طراحی دکوراسیون­ طلا­فروشی علاوه بر حفظ زیبایی و جذب مشتری برای بالا رفتن فروش اجناس؛باید به حفظ امنیت هم توجه ویژه ای داشت.در شرکت پایاتک ما با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال ها برای شما طرحی منحصر به فرد رقم خواهیم زد.برای دیدن نمونه طراحی طلا فروشی پایاتک به قسمت گالری ­تصاویر مراجعه نمایید.

از همین رو بهتر است رنگ سفید را که تداعی کننده مراکز و کیلینیک های بهداشتی است به عنوان رنگ غالب برای طراحی دکوراسیون مغازه عینک فروشی در نظر بگیرید. بهتر است از سبک دکوراسیون مدرن برای مغازه طلافروشی استفاده تا در عین ساده بودن کاملاً شیک و جذاب باشد. زمانی که برای جواهر فروشی خود لوگویی خاص و جذاب طراحی میکنید، این پیام را به مخاطبان انتقال میدهید که شما مجموعهای حرفهای و معتبر هستید و برای آنها ارزش و احترام ویژهای قائلید. در این میان، در مراکز خرید و بازار یکی از لوکس ترین و چشم گیرترین فروشگاه ها که توجه عابرین به ویژه بانوان را به خود جلب می کند، فروشگاه های جواهر فروشی می باشد. با این حال ویترین طلا فروشی از جنس ام دی اف از متریال های با قیمت مناسب در طراحی فروشگاه طلا فروشی می باشد. باید همه عواملی که در دکوراسیون داخلی از ان در جهت زیبا شدن و منحصر به فرد شدن استفاده می کنیم را بسیج کرده و هر چه می توانیم در جهت خاص شدن دکور مغازه مان بکوشیم.یکی دیگر از تفاوت های کار در این بخش با دیگر بخش ها در این است که مثلا در مورد موضوع دکوراسیون اداری ما می دانیم که دقیقا قررا است برای چه اداره ای کار کنیم و معمولا افراد مراجعه کننده ان چه کسانی هستند و چه چیزی نیاز دارند و بر همین اساس کار طراحی راحت رت انجام می شود.

پس از اینکه یک ویترین استاندارد و جذاب طراحی کردید حال باید تمام حواس خود را معطوف ورودی کنید. به همین دلیل باید تلاش کنید تا با طراحی جذاب و چشمگیر ویترین کالای خود را به نحو مطلوبی به نمایش بگذارید. با افتخار اعلام می داریم شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین و مدرن ترین طرح های خود در زمینه انواع دکورهای مغازه به شما عزیزان می باشد.پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در جهت انتخاب طرح برای دکور مغازه تان را بگیرید حتما یک بار به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.فعالیت در این زمینه به نوعی در حیطیه دکوراسیون تجاری محسوب می شود و می بایست نکات و اصول مربوط به تجارت را در آن رعایت کنیم. یکی از مهمترین نکات در دکوراسیون فروشگاه، رنگ مناسب برای فروشگاه و نورپردازی حرفه ای است.

بنابر این اگر اجناس زیبایی را در این نقطه قرار دهید به مشتری کمک می کنید که تصمیم بگیرد مسیر خود را ادامه دهد. اما توجه داشته باشید پیش از آنکه شروع به طراحی کنید به بودجه تان توجه کنید و از یک معمار داخلی یا فردی با تجربه قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را براورد کنید تا بهترین دکوراسیون و طراحی را انجام دهید و در کسب و کارتان بیش از قبل موفق باشید! یک قانون نانوشته هست که می گوید هر چیزی که در مرکز دید قرار بگیرد، ناخودآگاه، توجه بیش تری را به خود جلب خواهد کرد. هر کدام از این فضاها، نیازمندی ها، شرایط و کانسپت گزینه نیاز خود را دارد. طبق نظرسنجی از تعداد زیادی از خرده فروشان، متوجه شدیم که حدود ۹۰ درصد از مشتریان، بلافاصله در هنگام ورود به فروشگاه، ابتدا ناخودآگاه به سمت راست فروشگاه نگاه می کنند، دیوار قدرت نامی است که مغازه دار ها برای سمت راست مغازه خود انتخاب کرده اند و به خوبی از اهمیت این بخش با خبر هستند.

به این ترتیب به نیاز مشتری هایی هم که تنها قصد خرید لوازم جانبی دارند، توجه کرده اید. تعیین دکوراسیون زیبا برای مغازه یک عدد از موارد مهمی هست که بایستی به آن توجه ویژه ای داشت چون فروشگاه اساسی طراحی داخلی شیک و ویترین خوشگل می تواند سبب ساز جذاب اکثر خرید کننده ها شود؛ در ادامه این مطلب ایده هایی کاربردی برای طراحی داخلی فروشگاه های متفاوت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. در واقع با طراحی یک ورودی جذاب میتوانید افراد بیشتری را به فروشگاه و مغازه خود دعوت کنید. اشخاصی که نمونه قرارداد مشارکت در طلا فروشی را امضاء نموده و پس از آن محلی برای انجام کار خود تهیه نمودند، باید امنیت این محل را تأمین نمایند. بنابراین بعد از نصب در این مکان توسط افراد مجرب این حوزه باید سیستم امنیتی را به کامپیوتر و همینطور تلفن همراه مالک متصل کنیم تا از این طریق تصاویر را برای ضبط و درج رونوشت پشتیبان به این دستگاهها ارسال کند. MDF با قرار گرفتن در مجاورت تابش نور حاصل از روشنایی لامپ های LED در ویترین طلافروشی تغییر شکل نمیدهد و منقبض و یا منبسط نیز نمی شود که همین امر سبب گردیده که اکثر طراحان داخلی از این متریال برای طراحی ویترینهای طلا فروشی استفاده نمایند.

ایده جالبی که می توانید در طراحی و اجرای ویترین به کار ببرید، قرار دادن یک کالا در کانون ویترین است. بنابراین نه تنها باید سعی کنید با توجه به طراحی داخلی مغازه موبایل رنگی را به کار ببرید، بلکه باید انواع توناژ آن رنگ را نیز انتخاب کنید. جذابیت اصلی در طراحی داخلی انتخاب رنگ درست دیوار ها با دکور است و باید هماهنگی بین آنها باشد و تناسب میان این دو مشتری را جذب مغازه می کند. ۵- رنگ سبز در طراحی داخلی دکان حساس ادب و اطمینان را به مشتریان منتقل می نماید . به همین ترتیب حساس انتخاب صحیح فضاها و رعایت نکات مهم در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیماً بر ارتقاء فروش مغازه یا دکان موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم.

البته فرایند نورپردازی باید به شکلی منطقی و حساب شده طراحی شود تا علاوه بر روشنایی کافی نور اضافی چشم را اذیت نکند. اگر در ویترین یا فضای داخلی فروشگاه نور کافی وجود نداشته باشد طبیعتا مشتری ها نمی توانند کالای مورد نظر خود را به وضوح ببینند و این موضوع برای آن ها ناخوشایند است. چیدمان اصولی و حساب شده فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی به مشتری ها کمک می کند تا در کوتاهترین زمان و بدون کلافگی کالای مورد نظر خود را پیدا کنند. در میان این همه زرق و برق بازار و این همه تابلو ها و دکورهای رنگانگی که در مراکز فروش وجود دارد به نظر میرسد کار سختی باشد که بتوان برند و کالای مورد نظر را به مشتری معرفی نمود.این کار نیازمند صرف زمان و رعایت تمام ریزه کاری های حرفه ای است.شما همانطور که همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه می کنید اگر می خواهید در امر فروش موفق باشید باید به دکوراسیون مغازه خود نیز توجه لازم را داشته باشید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر