طراحی بسته بندی ممتاز Raptor Lake Intel Core i9-13900K فاش شد

بسته بندی Intel Core i9-13900K، منبع: HXL

جعبه Core i9-13900K اینتل

منبع: @9559pro







منبع

یک جعبه کوچکتر به اینتل اجازه می دهد تا پردازنده های بیشتری را با حجم بیشتری به توزیع کنندگان ارسال کند و از طراحی جعبه AMD Ryzen 9 7000 نازک تر خواهد بود.

در این مورد، جعبه حاوی ویفر پلاستیکی حاوی پردازنده i9-13900K در حال حاضر روی وب قرار گرفته است. توسط HXL که تصویر را در یک گروه بسته WeChat پیدا کرد. این طراحی جعبه جدید و بسیار باریک‌تر را نشان می‌دهد. رنگ ویفر پلاستیکی نیز تغییر کرده است، دیگر طلایی نیست، نقره ای است.

اینتل قرار است پردازنده‌های هسته‌ای نسل سیزدهم خود را در تاریخ 27 سپتامبر در رویداد Innovation معرفی کند. با این حال، انتظار نمی رود سری جدید تا ماه اکتبر در دسترس قرار گیرد.

اینتل بسته بندی خود را برای پردازنده پرچمدار i9-13900K به روز می کند. سری سیزدهمین نسل دسکتاپ Core با نام رمز “Raptor Lake” برای رونمایی رسمی در هفته آینده آماده است، با این حال، این به وضوح مانع از به اشتراک گذاشتن برخی موارد زودتر توسط افشاگران نمی شود.

جعبه Raptor Lake بسیار کوچکتر است، اما هنوز یک ویفر کوچک در داخل آن وجود دارد.

اینتل چند سالی است که از طراحی جعبه پریمیوم برای SKUهای سری K خود استفاده می کند. آخرین جعبه، که اکنون در ماه آگوست متوقف شده است، سومین نسخه بود.

بسته بندی AMD Ryzen 9 7950X، منبع: AMD

جعبه های سری مصرف کننده پرچمدار اینتل، منبع: اینتل

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر