صرافی کوینکس Coinex چیست؟ آموزش کوینکس + 4 مزایای آن

سطح بعدی به کاربرانی مربوط می شود که هویت شان تایید شده اما در مرحله پایه یا بیسیک قرار دارند . در این مرحله کاربرانی که هویت خود را در این صرافی تایید کرده اند می توانند در یک روز 1 میلیون دلار برداشت داشته باشند. برای اینکه بتوانید در سطح پایه ی تایید شده صرافی coinex قرار بگیرید باید اسکن گذرنامه خود را برای تعیین هویت ارائه کنید. پلتفرم یا صرافی coinex به تحریم ها و قوانین سختگیرانه آمریکا پایبند صرافی kucoin نیست.

نحوه برداشت ارزهای دیجیتال از حساب کوینکس

صرافی کوینکس Coinex چیست؟ آموزش کوینکس + 4 مزایای آن

این صرافی شماره تلفن، چت یا ایمیلی برای اعلام مشکلات احتمالی در زمان کار ندارد و تنها دو گزینه ارائه داده است. صرافی کوینکس یک مرکز راهنما ارائه داده است و با پیش‌بینی مشکلات احتمالی راه حل­‌های متفاوت را بیان کرده و شما باید با جستجو در بین موارد ذکر شده، پاسخ مورد نیاز خود را بیابید. صرافی کوینکس در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، در هنگ کنگ تاسیس شد. این صرافی به کاربران خود امکان تجربه انواع خدمات و معاملات مربوط به ارزدیجیتال را ارائه میدهد.

حتی معاملات برای کاربری تازه کار نیز می تواند به آسانی پیش برود. برای ثبت سفارش در (مارکت) نیز به قسمت فروش بروید و گزینه را فشار دهید. با تعیین کردن مقدار یعنی ، منوی را انتخاب کنید تا در اینجا کار تمام شود. توجه داشته باشید که برای تائید، باید طی 30 ثانیه اقدام کنید.

نحوه خارج کردن و برداشت پول در کوینکس

در این مرحله برای فعال سازی احراز هویت دو عاملی، پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس بر روی گزینه Account کلیلک کنید و بعد وارد Account Setting شوید. در صورت احراز هویت می‌توانید تا یک میلیون دلار از این صرافی برداشت کنید و ارز دیجیتال انتقال دهید. همچنین بدون احراز هویت نیز می‌توانید تا سقف ده هزار دلار واریز و برداشت از حساب کاربری خود در این صرافی داشته باشید. به عنوان یک صرافی، کوینکس پلتفرمی است که از معاملات رمز ارزها و دارایی های بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند.

  • اما درعوض حجم معاملات صرافی کوینکس پایین‌تر از بایننس است و این صرافی دیرتر از بایننس از برخی ارزهای دیجیتال جدید پشتیبانی می‌کند.
  • در لینک زیر ، آموزش سایت صرافی Coinex توضیح داده شده است.
  • در صفحه معاملات، اطلاعات مربوط به خرید یا فروش ارز دیجیتال را کامل کنید.

عامل دیگر ممکن است رمز عبور یکبار مصرف جدا از رمز عبور یا تایید ایمیل یا پیامک باشد. ثبت نام کوینکس با تیم فنی برتر متخصص، حفظ امنیت به صورت همه جانبه و موتورهای پرسرعت ویژه، ثبات و همزمانی تمام سفارش ها را تضمین می کند. با ایرانسل وارد استخر ویا و کوینکس نمیشه بشید، همراه اول فعلا مشکلی نداره، بقیه اپراتور ها نمیدونم. پس از اتمام مراحل فوق ، برداشت شما با موفقیت ارسال می شود. هنگامی که صفحه به صفحه منتقل می شود ، لطفاً پس از تأیید روی کلیک کنید تا درخواست برداشت با موفقیت ارسال شود. مقدار USDT مورد نظر برای مبادله یا مقدار SHIB موردنظر برای خرید را وارد کنید و روی دکمه “خرید SHIB” کلیک کنید.

  • صرافی کوینکس از سپرده‌های موجود در این حساب‌ها برای پرداخت وام استفاده می‌کند.
  • در صفحه باز شده از شما خواسته می‌شود که نرم‌ افزار تایید هویت گوگل را روی گوشی خود نصب کنید.
  • بالاخره آموزش صفحه Account setting تمام شد و ما هیچ‌چیزی را از قلم نینداختیم، پس وقت آن رسیده بریم سراغ مباحث بعدی.
  • یا اینکه کد QR آن را به صورت امن پرینت کرده و نگهداری کنید.
  • خرید ارز از کوینکسحال اگر می خواهید در لحظه خرید کنید و وقت کافی برای بررسی ندارید گزینه Market را بزنید تا ارز مورد نظر را با منسب ترین قیمت بازار برایتان بخرد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر