شوکز هدفون ضدآب رسانای استخوانی OpenSwim Pro خود را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

شوکز هدفون ضدآب رسانای استخوانی OpenSwim Pro خود را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

شوکز سال‌هاست هدست‌های هدایت استخوانی بلوتوث می‌سازد، از جمله یکی از موارد مورد علاقه شخصی: OpenRun Pro. با این حال، ممکن است یکی از انواع مختلف شرکت را نادیده گرفته باشید. در سال 2019، این شرکت مدلی به نام Xtrainerz، یک هدست رسانای استخوانی با درجه ضد آب IP68، 4 گیگابایت حافظه داخلی و بدون بلوتوث را روانه بازار کرد. این به عنوان یک هدست تمرینی همه جانبه با تمرکز بر شناگران ارائه شد. اخیراً به OpenSwim تغییر نام داده است، اما امروز در CES 2024 در لاس وگاس، این شرکت جانشین بهبود یافته خود، هدفون ضد آب OpenSwim Pro را معرفی کرد.

همانند بسیاری از محصولاتی که در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند، OpenSwim Pro از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. تغییر بزرگ این است که اصلاً بلوتوث را در خود جای داده است و آن را به یک هدست همه کاره مفیدتر تبدیل می کند و به طور خاص برای استفاده در شنا یا ورزش سه گانه هدف قرار نمی گیرد. OpenSwim Pro همچنین دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که نسبت به محدودیت 4 گیگابایتی قبلی یک دست انداز سالم است.

شما 9 ساعت عمر باتری دارید (یک ساعت بیشتر از نسل قبلی) و به ما گفته می شود که شارژ سریع را ارائه می دهد، اگرچه این جزئیات هنوز ارائه نشده است. اگر با سایر مدل‌های شوکز مطابقت داشته باشد، تنها با پنج دقیقه شارژ، 1.5 ساعت خواهد بود که به نظر من بسیار مفید است. اگر به طور فعال در حین شنا از این ها استفاده می کنید، فقط می توانید دو ساعت بدون محدودیت های درجه ضد آب IP68 زیر آب بمانید.

کیفیت صدای این مدل باید مشابه مدل OpenRun با فناوری رسانایی استخوانی نسل هشتم باشد. نیاز به طراحی محصورتر به این معنی است که نمی‌تواند کاملاً با خروجی کمی بیس‌تر OpenRun Pro مطابقت داشته باشد، که از تهویه برای افزایش سطح پایین استفاده می‌کند. این مدل میکند با این حال، میکروفون دارند، که افزوده جدیدی برای سری OpenSwim است. مطمئناً به نظر می رسد که این یک ویژگی ضروری برای یک هدست بلوتوث است، بنابراین افزودنی است.

Shokz OpenSwim Pro اواخر سال در دسترس خواهد بود، اگرچه هنوز قیمت و تاریخ عرضه مشخصی مشخص نشده است. علاقه مندان به دریافت به روز رسانی می توانند در وب سایت شوکز ثبت نام کنند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از 6 تا 12 ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

منبع