شرکت آلیاژ سازان صنعتی سمنان | brassonline

حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود. پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد. برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت تولیدی آلیاژ سازان اشتهارد

این واحد صنعتی در سال 1381 تاسیس و تولید انواع آلیاژ های آلومینیوم را آغاز کرد . هدف اصلی از ایجاد این واحد ذیل به خودکفایی داخل علی الخصوص صنعت خودرو از لحاظ تامین آلیاژ های آلومینیوم و کمک به امر تولید و اشتغال زایی و نیز افزایش صادرات غیر نفتی در کشور بوده است. بریکت آلومینیوم یکی دیگر از تولیدات شرکت آلیاژ ساز اسپادانا بوده ، که برای اکسیژن زدایی و همچنین گوگرد زدایی در صنعت فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی حقوق این سایت طبق قانون کپی رایت 2011 برای بانک اطلاعات صنعت ایران محفوظ است. در صورتی که تمایل به قرار دادن لینک بانک اطلاعات صنعت ایران در وبسایت خود دارید، کد زیر را استفاده کنید.

کارفرمایان

استفاده از مواد اولیه بی کیفیت باعث تولید محصول بی کیفیت و از دست رفتن اعتماد مصرف کنندگان خواهد شد. تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید. تمامی مسئولیت قیمت های اعلام شده بر عهده صاحب این بنگاه می باشد و ایران ضایعات هیچگونه مسئولیتی در قبال معاملات ندارد. ۳- افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از طریق تولید محصولات متنوع و سود آور با کیفیت بالا و تحویل به موقع . پیشنهاد ما دریافت عضویت ویژه سامانه صبا می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید از مزایای آن مطلع شوید. با دعوت از دوستان خود می توانید امتیاز بگیرید و به دوستانتان در ایجاد ارتباطات کاری و صنعتی کمک کنید.

شرکت آلیاژ سازان اشتهارد

شرکت بازرگانی صفایی، یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع آلیاژ است که سابقه ای پنجاه ساله در بازار فلزات داشته و انواع آلیاژهای مسی، استیل، آلومینیوم و فولاد را در مقاطع متنوعی مانند لوله، ورق، مقاطع توپر و کویل، به بازار راهی کرده ست. این شرکت که در راستای تقاضای بازار، تولیدات خود را توسعه داده است، همواره نقش مهمی در صنایعی همچون خودروسازی و یا تولید شیرآلات داشته است. یکی از مواد ضروری در بسیاری از صنایع، انواع ورق ها و پروفیل های فولادی است که توسط بهترین تولیدکنندگان انواع آلیاژ تولید و عرضه می شود. آنها به طور معمول از ترکیب چند فلز با هم یا با چندین غیرفلز ساخته می شوند تا بتوانند استحکام بالایی داشته و مقاومت لازم را در شرایط سخت داشته باشند.

شرکت آلیاژ سازان صنعتی سمنان | brassonline تولیدی صنعتی آمیژه ساز اراک (سهامی خاص) تولیدی صنعتی آمیژه س … برای دریافت آخرین قیمت ها ، آگهی ها و تحلیل بازار نیاز است سیستم دریافت اعلان را فعال صندوق فلزات آلیاژی نمائید. هدف بابیروش تسریع جریان تجارت و صدور کالای فعالان اقتصادی و تولید کنندگان محترم به جای جای جهان پهناور می باشد. این شرکت طی دو سال، بعد از اخذ موافقت اصولی، احداث ساختمان و خرید و نصب کوره و تاسیسات آن‌، در نیمه سال ۱۳۹۳ تولید آزمایش را آغاز نمود. این شرکت با ایجاد اشتغال برای ۹۰ نفر در سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ پروانه بهره برداری برای تولید ۴۵۰۰ تن فروسیلیس در سال گردید.

  • خرید و تامین فروسیلیس شما، توسط خود تولید کننده ( شرکت آلیاژ سازان اشتهارد) میتواند بسیار ارزان تر و سریع تر باشد.
  • فولاد آلیاژی ایران یكی از پیشرفته‌ترین کارخانجات تولید فولاد در دنیا محسوب می‌شود که با برخورداری از تجهیزات مدرن و با بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا توانسته محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و عرضه نماید.
  • نسخه‌برداری و بازنشر اطلاعات به هر روش، در هر نوع رسانه و با هر هدفی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.
  • مهندسی پارس‌آلیاژ، یکی از بهترین کارخانه های سازنده ورق فولادی است که از سال 1374 در زمینه ریخته گری آلیاژهای مسی فعالیت خود را شروع کرده و استانداردهای لازم در این حوزه را کسب نموده است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر