سامسونگ Odyssey Neo G9 را معرفی کرد، اولین مانیتور گیمینگ فوق عریض 57 اینچی 240 هرتزی Dual 4K جهان با DisplayPort 2.1

Odyssey OLED G9 (شماره مدل: G95SC) جدیدترین محصول اضافه شده به سری Odyssey است که دارای صفحه نمایش خمیده چهارگانه چهار اچ دی 49 اینچی 1800R با نسبت 32:9 است. نورپردازی OLED با فناوری نقطه کوانتومی آن پیکسل به پیکسل کنترل می شود و نسبت کنتراست رنگی تقریباً بی نهایت را امکان پذیر می کند.

مانیتور هوشمند M8: بهره وری، سرگرمی و زندگی شخصی را به هم نزدیک می کند

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey Neo G9 (نام مدل: G95NC) به گیمرها امکان می دهد سطوح جدیدی از جزئیات را با میدان دید بی نظیری مشاهده کنند. مانیتور گیمینگ برای اولین بار رزولوشن 7680×2160 و نسبت تصویر 32:9 را در یک صفحه نمایش ارائه می کند.

صفحه نمایش OLED هر پیکسل را به طور جداگانه روشن می کند و به نور پس زمینه متکی نیست و به نسبت کنتراست پویا 1,000,000:1 اجازه می دهد در حالی که RGB واقعی و مشکی واقعی را بدون فیلترهای رنگی ارائه می دهد.

ویژگی جدید My Contents اطلاعات مفیدی را در یک نگاه به کاربران ارائه می دهد. هنگامی که مانیتور در حالت آماده به کار است و گوشی هوشمند ثبت شده را از طریق بلوتوث کم مصرف تشخیص می دهد، عکس های شخصی شده کاربر، برنامه زمان بندی و موارد دیگر را روی صفحه نمایش می دهد. هنگامی که تلفن از محدوده خارج می شود، مانیتور به حالت آماده به کار باز می گردد.

Odyssey Neo G9 از نرخ رفرش 240 هرتز نیز پشتیبانی می کند تا گیمرها در طول گیم پلی سریع چیزی را از دست ندهند.

ViewFinity S9 (شماره مدل: S90PC) جدیدترین محصول سامسونگ به مجموعه مانیتورهای خود است. برای اولین بار دارای صفحه نمایش 5K 27 اینچی است و برای حرفه ای های خلاق مانند طراحان گرافیک و عکاسان بهینه شده است. رزولوشن 5120 x 2880 همراه با طیف رنگی گسترده 99% DCI-P3، جزئیات واضح و واقعی را ارائه می دهد و میانگین دلتا E ≦ 2 آن[1] دقت رنگ همچنین نمایش رنگی واضح و دقیق را حتی در محیط های بصری پیچیده یا ظریف ایجاد می کند.

ViewFinity S9: کالیبراسیون رنگ هوشمند که برای حرفه ای های خلاق طراحی شده است

صفحه نمایش 57 اینچی خمیده 1000R آن از فناوری کوانتوم مینی LED با مشخصات VESA Display HDR 1000 برای ارائه تصویربرداری برتر در هر محیط بازی، از سایه ها گرفته تا صحنه های روشن، استفاده می کند. صفحه نمایش مات انعکاس نور روی صفحه را کاهش می دهد و حواس پرتی را در طول شدیدترین جلسات بازی به حداقل می رساند.

موتور کالیبراسیون رنگ داخلی مانیتور رنگ و روشنایی دقیق صفحه را تضمین می کند و به کاربران امکان می دهد تعادل رنگ سفید، تعادل رنگ گاما و RGB را برای دقت کامل با گوشی های هوشمند خود از طریق برنامه کالیبراسیون هوشمند سامسونگ تنظیم کنند. صفحه نمایش مات بازتاب نور و تابش خیره کننده را محدود می کند تا حواس پرتی را در حین کار به حداقل برساند.

مانیتور هوشمند M8 (شماره مدل: M80C) دارای طراحی شیک و باریک است و اکنون علاوه بر سایز 32 اینچی موجود، در سایز 27 اینچی جدید، هر دو با وضوح 4K عرضه می شود. این مانیتور در چهار گزینه رنگی ارائه می شود که به این مانیتور امکان می دهد در هر اتاقی قرار بگیرد: آبی روشن، سبز بهاری، صورتی غروب آفتاب، یا سفید گرم.

Odyssey Neo G9: اولین مانیتور گیمینگ دوگانه UHD جهان

قابلیت کنترل ماوس به بسیاری از برنامه های پیشرفته Smart Monitor از جمله SmartThings و Smart Hub اضافه شده است تا سطح جدیدی از کنترل راحت بدون کنترل از راه دور داشته باشید.

Smart Monitor M8 می‌تواند صدها دستگاه متصل سازگار را از طریق SmartThings Hub داخلی، از جمله چراغ‌ها، دوربین‌ها، زنگ درها، قفل‌ها، ترموستات‌ها و موارد دیگر متصل، کنترل و مدیریت کند. سامسونگ قصد دارد از سال جاری با پشتیبانی از عملکرد Matter و استانداردهای Home Connectivity Alliance، انتخاب های دستگاه و قابلیت استفاده را گسترش دهد.


Samsung Electronics از سری جدید مانیتورهای Odyssey، ViewFinity و Smart در CES رونمایی کرد و نسل بعدی فناوری نمایشگر را روشن کرد.

همچنین مجهز به Samsung Gaming Hub است، یک پلتفرم پخش بازی همه‌جانبه که به گیمرها اجازه می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا دانلود بازی‌ها، بازی‌ها را از شرکای مانند Xbox و NVIDIA GeForce Now در فضای ابری کشف و بازی کنند.

همچنین دارای اولین پشتیبانی از DisplayPort 2.1 در جهان است که داده ها را تقریباً دو برابر سریعتر از DisplayPort 1.4 مورد استفاده قبلی منتقل می کند. علاوه بر این، DP2.1 جدید به فشرده سازی جریان نمایشگر استاندارد صنعتی (DSC) اجازه می دهد تا اطلاعات را بدون اعوجاج منتقل کند.

کاربران می توانند دوربین ها و سایر دستگاه ها را از طریق اتصالات USB-C و Thunderbolt 4 به مانیتور متصل کنند تا به راحتی فایل های غول پیکر ویدیویی با وضوح بالا یا سایر مجموعه های داده بزرگ را از دستگاه های ذخیره سازی به رایانه شخصی خود منتقل کنند. سری ViewFinity S9 دارای دوربین 4K SlimFit است و از کنفرانس ویدیویی بومی از طریق برنامه هایی مانند Google Meet که در Smart Hub سامسونگ گنجانده شده است، پشتیبانی می کند.

Odyssey OLED G9: سفید روشن تر، مشکی عمیق تر و کنتراست رنگی تقریبا بی نهایت

علاوه بر این، مانیتور هوشمند M8 نیز توسط Samsung Knox Vault محافظت می‌شود که داده‌های شخصی را رمزگذاری می‌کند و فایل‌ها و اطلاعات ذخیره‌شده را جدا از سیستم عامل اصلی دستگاه نگه می‌دارد تا از آن در برابر حملات محافظت کند.


برای گیم پلی روان، Odyssey OLED G9 همچنین دارای زمان پاسخ 0.1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 240 هرتز برای حذف تاخیر و پرش است.

کاربران می توانند از Smart Monitor M8 برای دسترسی فوری به Prime Video، Netflix، YouTube و سایر سرویس های برتر از طریق Smart Hub استفاده کنند. آنها همچنین می توانند به راحتی به Samsung Gaming Hub، پلتفرم پخش بازی همه در یک دسترسی پیدا کنند.

پایه قابل تنظیم ارتفاع با پشتیبانی از شیب بهترین زاویه را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه نمایش اکنون می تواند 90 درجه بچرخد که به کاربران کمک می کند اسناد طولانی را با اسکرول کمتر مشاهده کنند. همچنین برای کمک به صرفه جویی در فضا و حفظ محیطی عاری از بهم ریختگی، استانداردهای سازگاری VESA mount را دارد.

Odyssey OLED G9 همچنین از برنامه‌های شرکای شرکای خود مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق Smart Hub استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به رایانه شخصی، از محتوای مختلف با استفاده از اتصال به اینترنت لذت ببرند.

دوربین SlimFit یکپارچه در Smart Monitor M8 با وضوح 2K ارتقا یافته است و با برنامه های ویدئو کنفرانس مانند Google Meet کار می کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر