سامسونگ Odyssey Ark را معرفی کرد که یک نمایشگر گیمینگ منحنی 55 اینچی است

نوار بازی3 ابزار قدرتمندی است که گیمرها را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی وضعیت بازی خود را مشاهده کنند و تنظیمات مهم را بدون نیاز به ترک صفحه بازی کنترل کنند. از بررسی FPS (فریم در ثانیه)، HDR (محدوده دینامیکی بالا) و VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر)، تا تنظیم تنظیماتی مانند نسبت صفحه نمایش، زمان پاسخ‌دهی و حالت تصویر بازی، نوار بازی بازیکن را در کنترل و در مسیر قرار می‌دهد. پیروزی

Flex Move Screen به کاربران این امکان را می دهد که اندازه صفحه نمایش را بین 55 تا 27 اینچ تنظیم کنند، موقعیت صفحه را تغییر دهند و حتی نسبت صفحه نمایش را بین 16:9، 21:9 و 32:9 تغییر دهند – همه اینها تنها با یک لمس Ark Dial. این آزادی نه تنها در موقعیت افقی بلکه عمودی نیز قرار دارد و به کاربران امکان کنترل بیشتر بر تجربه مشاهده را می دهد. Multi View به کاربران اجازه می دهد تا با نمایش حداکثر چهار صفحه در یک زمان در حالت افقی یا سه صفحه در حالت کابین خلبان از تمام پتانسیل خود از صفحه نمایش بزرگ استفاده کنند. این امر نیاز به تنظیمات چند مانیتور را از بین می برد، بنابراین گیمرها می توانند از یک محیط بدون درهم و برهم لذت ببرند.

یک تجربه سینمایی جدید که به حواس جذابیت دارد

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

عملکرد عالی بازی برای بازیکنان بهینه شده است

برای تجربه عالی سینمایی، Odyssey Ark از صفحه نمایش مات و فناوری Sound Dome سامسونگ بهره می برد. صفحه نمایش مات هم محافظت ضد انعکاس و هم ضد انعکاس ایجاد می کند و حواس پرتی را به حداقل می رساند و کاربران را بر روی محتوای روبروی خود متمرکز می کند. Odyssey Ark صدای فوق‌العاده‌ای را با «Sound Dome Tech» با تقویت‌کننده صدا AI و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صدای فراگیر معرفی می‌کند. چهار بلندگو، یکی در هر گوشه، و دو ووفر مرکزی به لطف کانال 2.2.2 60 واتی با کمترین نت‌های 45 هرتزی در میان صفحه‌های بازی یا نوار صوتی بازی، صدایی واقعی و غنی را به ارمغان می‌آورند.

Odyssey Ark با کیفیت تصویر بی نظیر و صدای فراگیر سینمایی، مرز جدیدی را در بازی به نمایش می گذارد.

گیمرها به طور فزاینده ای انتظار تجربه های شخصی و شخصی سازی شده بازی را دارند. Odyssey Ark مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه را ارائه می دهد که به گیمرها امکان می دهد اندازه، موقعیت و حتی نسبت صفحه نمایش را برای تنظیم بازی بهینه تنظیم کنند. اول، Ark Dial با انرژی خورشیدی – کنترل‌کننده انحصاری Odyssey Ark – می‌تواند به سرعت و به سادگی تنظیمات مختلفی از جمله Flex Move Screen، Multi View، Quick Settings و Game Bar را کنترل کند.

Samsung Gaming Hub امکان دسترسی فوری به بهترین سرویس‌های پخش و همچنین بازی‌های محبوب کنسول و رایانه شخصی را فراهم می‌کند. بدون نیاز به دانلود یا فضای ذخیره سازی، کاربران می توانند هر گوشه ای از دنیای بازی را بدون محدودیت کاوش کنند.

رابط انعطاف پذیر برای یافتن تنظیمات عالی برای پیروزی

پیش‌سفارش Odyssey Ark سامسونگ از 15 آگوست 2022 در دسترس خواهد بود.4

مشخصات فنی
مدل G97NB
اندازه صفحه نمایش 55”
تخت / منحنی 1000R منحنی
نسبت تصویر 16:9
پردازنده Neural Quantum Processor Ultra
نمایشگر مات آره
واحد نور پس زمینه کوانتوم مینی ال ای دی (کم نور محلی)
HDR (محدوده دینامیکی بالا) Quantum HDR 2000
نسبت کنتراست استاتیک 1,000,000 : 1
وضوح 3,840 x 2,160
زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (GTG)
نرخ تجدید حداکثر 165 هرتز
VRR FreeSync Premium Pro
هاب بازی سامسونگ آره
دیگران Ark Dial، Flex Move Screen، Multi View، Game Bar، Game Mode
سوئیچ منبع خودکار + آره
حالت محافظ چشم آره
فلیکر رایگان آره
تصویر تطبیقی آره
خاموش تایمر پلاس آره
خروجی صدا 60 وات
کانال 2.2.2ch (4 بلندگو و 2 ووفر)
پاسخ فرکانس 45 هرتز ~ 20 کیلوهرتز
Dolby Atmos آره
HDMI HDMI 2.1 (4EA)، HDMI-CEC
بندر لن RJ45 (1EA)
رنگ مشکی
نوع پایه پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS)
شیب آره
محوری بله (حالت کابین خلبان)
دیوار کوه بله (200×200، 300×300، 400×400)




Odyssey Ark فناوری کوانتوم ماتریکس سامسونگ را با استفاده از ال ای دی های کوانتومی مینی که امکان کنترل بسیار ظریف و دقیق ال ای دی های متراکم را فراهم می کند، به کار می گیرد. با پردازش 14 بیتی جدید اضافه شده، فناوری کنترل نور پیچیده، گیمرها صحنه های تاریک و روشن را مشاهده می کنند، از جمله 16384 سطح سیاه برای گرافیک فوق العاده واقعی.

پیشگامانه Odyssey Ark برای ارائه تجربیات سینمایی باورنکردنی، عملکرد عالی در بازی و رابطی که انعطاف پذیری کاملاً بهینه را ارائه می دهد ساخته شده است. Odyssey Ark که در ابتدا در نمایشگاه Consumer Electronics در اوایل سال جاری رونمایی شد، به عنوان برنده جایزه نوآوری CES شناخته شد.

صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی به لطف انحنای 1000R اطراف میدان دید کاربر را می پوشاند و دید محیطی آن ها را پر می کند. حالت کابین خلبان بر این موضوع تاکید بیشتری دارد، که صفحه نمایش را قادر می‌سازد تا با HAS (پایه قابل تنظیم ارتفاع)، عملکرد شیب و چرخش برای یک محیط صفحه نمایش بهینه که حس جدیدی از غوطه‌ور شدن در جهان را ایجاد می‌کند، بچرخد.

ما هیجان زده‌ایم که از این صفحه‌نمایش گیمینگ کاملاً منحصربفرد و نسل بعدی، Odyssey Ark، پرده برداریم. این صفحه نمایش 55 اینچی بازی خمیده 1000R، کیفیت تصویر سینمایی ممتاز، صدای فراگیر فراگیر و رابط فوق‌العاده انعطاف‌پذیری را که گیمرها به طور فزاینده‌ای تقاضا می‌کنند، گرد هم می‌آورد. هیسونگ ها، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس گفت. “جامعه بازی ها میل به تجربه های جدید دارند و Odyssey Ark دسترسی به دنیای جدیدی از بازی را فراهم می کند که استانداردها را در کل صنعت افزایش می دهد.”

سامسونگ الکترونیکس امروز عرضه جهانی Odyssey Ark را اعلام کرد، اولین صفحه نمایش 55 اینچی منحنی بازی 1000R جهان، که یک فرم کاملاً جدید را به خط تولید پیشرو در صنعت Odyssey اضافه کرد. صفحه نمایش بزرگ، نرخ تازه سازی 165 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (GtG) را ارائه می دهد.1 به‌علاوه یک حالت کابین خلبان کاملاً جدید و یک کنترلر انحصاری، Ark Dial – پنجره‌ای نهایی را به دنیای بازی با غوطه‌وری بی‌نظیر ارائه می‌دهد.


Samsung Electronics با عرضه جهانی Odyssey Ark تجارب بازی را به سطح بعدی ارتقا داد

Ark Dial علاوه بر مجهز بودن به پنل خورشیدی، می تواند با اتصال USB Type-C نیز شارژ شود و نیازی به باتری های یکبار مصرف نداشته باشد.

همراه با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، Odyssey Ark رزولوشن 4K (3840 x 2160) با زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (GtG) با AMD FreeSync Premium Pro را گرد هم می‌آورد، دقت روی صفحه را به حداکثر می‌رساند و به گیمرها مزیت رقابتی در محیط‌های متحرک سریع می‌دهد. Odyssey Ark همچنین عملکرد بازی قدرتمندی را ارائه می دهد و به گیمرها این امکان را می دهد که بهترین بازی ها را در یک مکان با Samsung Gaming Hub تجربه کنند.2 Samsung Gaming Hub یک پلتفرم کشف جریان بازی همه‌جانبه است که در آن بازیکنان می‌توانند بازی‌هایی را که دوست دارند از شرکای خود مانند Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna کشف کرده و از آن لذت ببرند.

نسبت کنتراست ایستا میلیون به یک حتی ظریف ترین جزئیات را با وضوح کامل نشان می دهد. بعلاوه، Neural Quantum Processor Ultra با استفاده از داده های تولید شده از 20 شبکه عصبی برای بهبود هر جزئیات بصری، کیفیت محتوا را تا رزولوشن 4K ارتقاء می بخشد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر