سامسونگ از Odyssey Neo G7 43، اولین مانیتور گیمینگ Quantum Mini-LED خود با فرکانس 4K 144 هرتزی رونمایی کرد.

Samsung Electronics امروز عرضه جهانی Odyssey Neo G7 (نام مدل: G70NC)، اولین مدل مسطح Mini-LED این شرکت را اعلام کرد و فرم جدیدی را به خط تولید پیشرو در صنعت Odyssey اضافه کرد. مانیتور جدید صفحه نمایش بزرگی را ارائه می دهد که برای ارائه طیف گسترده تری از دید و جزئیات به گیمرها طراحی شده است – آنها را با کیفیت تصویر واقعی به دنیای بازی های خود دعوت می کند.

Samsung Gaming Hub2 یک پلتفرم کشف جریان بازی همه در یک است که امکان دسترسی فوری به بازی‌های شرکای خود مانند Xbox و NVIDIA GeForce NOW را بدون نیاز به دانلود یا فضای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند. این ابزار نهایی است که کاربران را قادر می سازد تا در هر گوشه ای از دنیای بازی بدون محدودیت کاوش کنند.


با Odyssey Neo G7 43 اینچی آشنا شوید — اولین مانیتور بازی تخت مینی ال ای دی سامسونگ الکترونیکس

صفحه نمایش بزرگ 43 اینچی Quantum Mini-LED گیمرها را در دنیایی که در آن بازی می کنند غرق می کند.

مانیتور بازی به اندازه کافی بزرگ برای هر بازی و پلتفرمی
صفحه نمایش بزرگ 43 اینچی وضوح 4K (3840 x 2160) با گواهینامه VESA Display HDR600 و HDR 10+ را برای کیفیت تصویر پیشرفته ارائه می دهد که بهترین گرافیک های امروزی را به نمایش می گذارد. Odyssey Neo G7 فناوری ماتریس کوانتومی سامسونگ را با استفاده از ال‌ای‌دی‌های کوچک کوانتومی به منصه ظهور می‌رساند که امکان کنترل فوق‌العاده ظریف و دقیق ال‌ای‌دی‌های متراکم را فراهم می‌کند. در نتیجه، کاربران می‌توانند سیاه‌های غنی‌تر، بیان رنگ‌های گسترده‌تر و جزئیات بیشتر را حتی در محیط‌های بازی سایه‌دار ببینند.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

Samsung Odyssey Neo G7 برای ارائه کیفیت تصویر واقعی، محیط مشاهده با عملکرد بالا و ویژگی های شخصی سازی شده برای بازی و سرگرمی بهینه طراحی شده است.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند از طریق Samsung Smart Hub از تجربه تلویزیون هوشمند با برنامه‌های شرکای مانند Prime Video، Netflix و YouTube برخوردار شوند تا با استفاده از اتصال به اینترنت از محتوای مختلف بیش از حد (OTT) لذت ببرند، حتی بدون اینکه رایانه شخصی خود را بوت کنند یا متصل شوند. به دستگاه های دیگر

مشخصات فنی
G70NC
نمایش دادن اندازه صفحه نمایش 43”
تخت / منحنی تخت
نوع پنل مینی ال ای دی کوانتومی
نسبت تصویر 16:9
تصویر نرخ تازه‌سازی (حداکثر) 144 هرتز
روشنایی (معمولی) 400 نیت
HDR نمایشگر VESA HDR600
بازی HDR10+
زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه MPRT
زاویه دید 178/178
ویژگی بازی VRR FreeSync Premium Pro
ویژگی هوشمند آره مرکز بازی، هاب رسانه
سمعی بلندگو 20 وات در 2
رابط پورت های ویدئویی 1x DisplayPort (1.4) / 2x HDMI (2.1)
پورت های USB 2 عدد پورت USB 3.0
دیگران 1x اترنت LAN، WiFi5، بلوتوث 5.2
طرح نورپردازی بله (Core Sync)
ایستادن شیب
دیوار کوه VESA (200×200)


کاربران به طور فزاینده ای انتظار تجربه های شخصی و شخصی سازی شده بازی را دارند. Odyssey Neo G7 طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد اندازه، موقعیت و حتی نسبت صفحه نمایش را برای تنظیم بازی بهینه تنظیم کنند. Flex Move Screen به کاربران این امکان را می دهد که اندازه صفحه نمایش را بین 43 تا 20 اینچ تنظیم کنند تا با اندازه دلخواه خود بر اساس بازی ای که انجام می دهند مطابقت داشته باشد و حتی موقعیت صفحه را تغییر دهند. بنابراین، کاربران می توانند بهترین راه را برای بهترین عملکرد خود در هر بازی پیدا کنند.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در Samsung Electronics می‌گوید: «بازار مانیتورهای بازی بزرگ‌تر می‌شود و گیمرها اکنون به دنبال استفاده بیشتر از مانیتورهای خود هستند. ما فقط تجربه بازی بهتری را ارائه نمی‌دهیم، بلکه در حال بازسازی قابلیت‌های هوشمند جدید در صفحه نمایش خود هستیم که به گیمرها مکانی همه‌جانبه برای فناوری و سرگرمی می‌دهد. نوآوری‌های ما به گیمرها در همه جا این امکان را می‌دهد که با عملکرد بصری که تجارب احساسی شدید را افزایش می‌دهد جذب بازی‌های خود بمانند.»

Odyssey Neo G7 یک مانیتور عالی برای هر پلتفرم بازی است — با استفاده از اتصال DisplayPort یا HDMI آن را به دستگاه بازی کاربران متصل کنید یا برای بازی در آخرین کنسول بازی خود به HDMI 2.1 تغییر دهید. گزینه دیگر این است که یک بازی موبایل را روی یک صفحه نمایش بزرگتر 43 اینچی از طریق WIFI/Bluetooth داخلی انجام دهید یا فقط یک کنترلر را متصل کنید تا حتی بدون داشتن کنسول از یک بازی در فضای ابری لذت ببرید.

علاوه بر این، نمایشگر مات انعکاس نور را بر روی صفحه نمایش کاهش می دهد، حواس پرتی را در طول شدیدترین جلسات بازی به حداقل می رساند و به صفحه بزرگ اجازه می دهد جزئیات را ارائه دهد در حالی که بازیکن را روی بازی و عملکرد بصری خیره کننده متمرکز نگه می دارد.

عملکرد برای بردن بازی به سطح بعدی
نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (MPRT) به شما امکان پاسخگویی سریع و روان را می‌دهد و حرکات دقیق ماوس را فعال می‌کند. حتی در شدیدترین لحظات، Odyssey Neo G7 گیم‌پلی اکشن بسیار روان و سریع را حفظ می‌کند و از طریق پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro، لکنت، تأخیر ورودی و پارگی صفحه را کاهش می‌دهد.

ویژگی های هوشمند برای تجربیات شخصی
Odyssey Neo G7 مجهز به ویژگی‌های هوشمند برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران، با تجربه‌های قابل تنظیم از طریق Samsung Smart Hub و Samsung Gaming Hub است.

برای شخصی‌سازی عملکرد خود، کاربران می‌توانند از Samsung Game Bar1 استفاده کنند، ابزاری قدرتمند که کاربران را قادر می‌سازد تا به سرعت تنظیمات مهم را بدون نیاز به ترک صفحه بازی مشاهده و تغییر دهند. بازیکنان می توانند FPS (فریم در ثانیه)، نسبت تصویر، محدوده دینامیکی بالا (HDR) و نرخ نوسازی متغیر (VRR) را ببینند و تغییر دهند یا تنظیماتی مانند نسبت صفحه نمایش، زمان پاسخگویی و حالت تصویر بازی را تنظیم کنند. نوار بازی بازیکن را بدون از دست دادن هیچ یک از اقدامات کنترل می کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر