ریمستر Lollipop Chainsaw در 25 سپتامبر عرضه می شود

ریمستر Lollipop Chainsaw در 25 سپتامبر عرضه می شود

تنفر داشته باش یا عاشقش باش، اره برقی آبنبات چوبی خیلی برگشته توسعه دهنده Dragami Games این هفته اعلام کرد که نسخه ریمستر شده این بازی، اره برقی آبنبات چوبی RePop، در 25 سپتامبر برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و Steam منتشر می شود. فیلم کلاسیک کالت قطبی اولین بار در سال 2012 منتشر شد و به دنبال تشویق کننده شکار زامبی، جولیت است که سعی می کند از آخرالزمان جلوگیری کند.

در ابتدا برنامه‌هایی برای یک بازسازی کامل وجود داشت، اما سال گذشته مشخص شد که این نسخه به یک ریمستر کاهش یافته است. از زمانی که بازگشت آن اعلام شد، طرفداران نسخه اصلی ابراز نگرانی کرده‌اند که ممکن است بازی هک اند اسلش عمداً بی‌مصرف و بی‌مصرف، مورد سانسور قرار گیرد تا حساسیت‌های مدرن را تسکین دهد، اما به نظر می‌رسد این بازی وجود خواهد داشت. راهی برای تجربه اره برقی آبنبات چوبی همونجوری که یادت بود

تریلر بیان می کند که “اره برقی آبنبات چوبی RePop به بازیکنان این امکان را می دهد تا حالت Original را که بر اساس نسخه اصلی است، یا حالت RePop را انتخاب کنند که خشونت کمتری دارد و از جلوه های آسیب هنر پاپ استفاده می کند. در این اطلاعیه همچنین آمده است RePop “داستان را بدون تغییر باقی می گذارد، با تمرکز بر بهبود کیفیت زندگی و محتوای گیم پلی اضافی.”

منبع