رنگارنگ GeForce RTX 4090/4080 iGame Vulcan White را معرفی کرد

در ماه دسامبر، کارت‌های گرافیکی متعددی را دیدیم که دارای طرح رنگ سفید بودند. شرکای هیئت مدیره به وضوح از فروش یادداشت کرده‌اند، پردازنده‌های گرافیکی سفید در بین علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی محبوبیت پیدا می‌کنند، به همین دلیل است که بسیاری از مدل‌های موجود تغییر چهره می‌دهند.

نسخه جدید برای RTX 4080 و RTX 4090 SKU در دسترس خواهد بود.

Colorful قرار است این هفته پردازنده گرافیکی RTX 40 Vulcan خود را با تم رنگی جدید معرفی کند. این محصول نهایی است که قبلاً به عنوان نمونه اولیه iGame OC Lab Edition دیده می شد. این تم برای مدل‌های RTX 4080 و RTX 4090 اعمال می‌شود که با وجود استفاده از پردازنده‌های گرافیکی مختلف (AD102 و AD103) از طراحی خنک‌تر یکسانی استفاده می‌کنند.

Colorful یک نسخه سفید از پردازنده گرافیکی iGame Vulcan را نشان می دهد

رنگارنگ iGame RTX 40 Vulcan White، منبع: Colorful

رنگارنگ iGame RTX 40 Vulcan White، منبع: Colorful

طبق گزارش ITHome، Vulcan White از فردا به فروش می رسد، احتمالاً منحصراً از طریق خرده فروشان چینی. هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری نشده است، اما مشتریان بالقوه باید آماده پرداخت اضافی باشند، زیرا GPU های Vulcan تمایل دارند در سمت گران تر قرار بگیرند.

منبع: ITHhome از طريق Wccftech





منبع

این کارت ها مجهز به طراحی سه فن، خنک کننده 3.5 شیار، صفحه پشتی تمام پوشش و کانکتورهای برق 16 پین هستند. هیچ چیز خارق‌العاده‌ای در اینجا برای یک GPU سفارشی RTX 40 وجود ندارد. اما چیزی که در مورد سری Vulcan خاص است، صفحه نمایش رنگی قابل جدا شدن است که می تواند اطلاعات GPU و همچنین انیمیشن های سفارشی را نمایش دهد. این صفحه نمایش را می توان با پین های مغناطیسی پوگو به کارت متصل کرد یا روی میز روی یک پایه USB قرار داد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر