رنگارنگ یک خط قرمز ترسیم می کند، حافظه Battle-Ax Redline DDR5 و DDR4 را معرفی می کند

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع کیت های حافظه بازی COLORFUL Battle-Axe Redline DDR5 و DDR4 در سه ماهه دوم سال 2023 به نمایندگی های شریک عرضه می شوند.


حافظه رنگارنگ Battle-Ax Redline DDR5 دارای فرکانس DDR5-6000MHz با کارایی بالا با تاخیر CAS CL30 است. حافظه Battle-Ax Redline DDR5 در کیت (2x16GB) 32GB موجود است و از فناوری اورکلاک حافظه Intel XMP 3.0 و AMD EXPO به ترتیب برای پلتفرم های Intel و AMD پشتیبانی می کند. حافظه بازی Battle-Ax Redline DDR5 برای کاربران قدرتمند، گیمرها و علاقه مندان ایده آل است.

حافظه بازی Battle-Axe Redline DDR4


COLORFUL حافظه بازی Battle-Axe Redline DDR5 و DDR4 را معرفی کرد

23 مارس 2023 شنژن، چین – شرکت Colorful Technology Limited، تولید کننده حرفه ای کارت های گرافیک، مادربرد، بازی های یکپارچه و راه حل های چند رسانه ای، و حافظه با کارایی بالا، حافظه بازی Battle-Axe Series Redline را معرفی کرد. سری Battle-Ax Redline که در کیت های حافظه DDR4 و DDR5 موجود است، برای آخرین نسل پلتفرم های اینتل و AMD طراحی شده است.

حافظه COLORFUL Battle-Ax Redline DDR4 همچنین دارای مشخصات با کارایی بالا در DDR4-4000 با تأخیر CAS CL19 است و از فناوری اورکلاک حافظه Intel XMP 2.0 پشتیبانی می کند. حافظه بازی Battle-Ax Redline DDR4 برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال ساخت رایانه شخصی با استفاده از آخرین پلتفرم های Intel و AMD با مدل های مقرون به صرفه تر مادربرد DDR4 هستند. حافظه بازی Battle-Ax Redline DDR4 در کیت‌های (2x16GB) 32GB و (2x8GB) 16GB موجود است که طیف وسیع‌تری از ظرفیت‌های کیت را برای پیکربندی رایانه‌های شخصی سطح بالا تا سطح بالا ارائه می‌دهد.

مشخصات کیت حافظه

قیمت و در دسترس بودن

حافظه بازی Battle-Axe Redline DDR5

سری Battle-Ax Redline ظاهری جدید دارد – یک پخش کننده حرارت کم مشخصات با ظاهری تهاجمی که مطابق با مشخصات عملکرد هیولایی آن است. Battle-Ax Redline DDR5 دارای پخش کننده حرارت سفید/قرمز است در حالی که Battle-Ax Redline DDR4 در رنگ مشکی/قرمز عرضه می شود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر