رنگارنگ از پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4090 Vulcan، BattleAx و Neptune رونمایی کرد.

iGame جدید رنگارنگ GeForce RTX® کارت‌های گرافیک سری 40 سری Vulcan ظاهر جدیدی دارند که نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های زیادی دارند. کارت گرافیک سری جدید Vulcan دارای Hurricane Scythe Blade جدید است – طراحی تیغه فن بهبود یافته که در مقایسه با نسل قبلی فن Storm Chaser جریان هوای بیشتری را در سطوح نویز کمتر تولید می کند. مدل Vulcan همچنان رنگ نقره‌ای متالیک را روی طرح رنگ مشکی دارد.


COLORFUL نسل بعدی GeForce RTX را معرفی می کند® 4090 و RTX® کارت گرافیک 4080

نسخه جدید مرکز iGame امکانات بیشتری برای تعامل سخت‌افزار-نرم‌افزار و یک رابط کاربری جدید ارائه می‌کند که هدف آن بهبود کاربرپسندی با طراحی بصری خود است. جدا از عملکردهای نظارت سخت افزاری و بهینه سازی، مرکز جدید iGame دارای یک مرکز کاربری برای ثبت نام و دسترسی کاربران به خدمات انحصاری است.

با معماری بسیار کارآمد جدید NVIDIA Ada Lovelace، نسل سوم RTX، GeForce RTX® کارت‌های گرافیک سری 40 بسیار سریع هستند و به گیمرها و سازندگان جهش کوانتومی در عملکرد، رندر عصبی و بسیاری از قابلیت‌های پلتفرم پیشرو می‌دهند. این پیشرفت عظیم در فناوری GPU دروازه ای برای همهجانبه ترین تجربه های بازی، ویژگی های باورنکردنی هوش مصنوعی و سریع ترین جریان های کاری ایجاد محتوا است. این پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته‌ترین گرافیک را به آینده هدایت می‌کنند.

طراحی مجدد رابط کاربری iGame Center

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

iGame GeForce RTX® سری 40 Vulcan به دو نوار RGB کم کلید مجهز شده است که از طریق مرکز iGame قابل تنظیم هستند. این کارت گرافیک از طراحی خنک‌کننده جریان عبوری استفاده می‌کند که ثابت کرده است در دفع گرما کارآمدتر است و در عین حال جریان هوای بهتری را در داخل شاسی ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن رنگارنگ GeForce RTX® 4090 و RTX® کارت گرافیک 4080، لطفا با نماینده COLORFUL محلی خود تماس بگیرید.


صفحه نمایش قابل تنظیم، امضای سری Vulcan است. کارت گرافیک سری Vulcan جدید دارای LCD هوشمند iGame کاملاً جدید است – یک صفحه نمایش مغناطیسی جداشدنی. به طور پیش فرض، iGame Smart LCD بر روی کارت گرافیک Vulcan نصب شده است و می تواند به صورت افقی یا عمودی نصب شود. صفحه نمایش جداشدنی را می توان بر روی داک نمایش ارائه شده به عنوان یک صفحه نمایش قابل تنظیم مستقل قرار داد که کاربران می توانند روی میز خود قرار دهند. LCD هوشمند iGame از طریق USB متصل می‌شود. یک لایت‌بورد Vulcan همراه با حذف LCD هوشمند iGame روی کارت گرافیک و قرار دادن روی داک جایگزین می‌شود.

COLORFUL مدل های دیگری را تحت سری ADVANCED و سری ULTRA در تاریخ بعدی عرضه خواهد کرد.

سری ولکان

علاوه بر این، مرکز جدید iGame دارای پنجره OSD است که به کاربران اجازه می‌دهد داشبورد را به یک ویجت جمع‌وجور کوچک کنند که اطلاعات نظارتی حیاتی در زمان واقعی را در مورد کارت گرافیک و سایر اجزای شما نمایش می‌دهد.

ویژگی های کلیدی

  • اورکلاک تک کلیدی: دکمه ای که به راحتی در ورودی/خروجی عقب قرار دارد که عملکرد اورکلاک را برای افزایش سریع و آسان عملکرد بدون باز کردن نرم افزار فعال می کند.
  • تیغه های داس طوفان: طراحی جدید تیغه فن که حداکثر جریان هوای 55 CFM را در مقایسه با 42 CFM طراحی نسل قبلی فن Storm Chaser ارائه می دهد.
  • ال سی دی هوشمند iGame: یک صفحه نمایش مغناطیسی قابل جابجایی که می تواند روی کارت گرافیک یا روی پایه نمایشگر همراه نصب شود. این صفحه نمایش دارای وضوح 800×216 پیکسل است – کاملاً قابل تنظیم از طریق برنامه iGame Center برای نمایش ارقام نظارت در زمان واقعی، تصاویر سفارشی، GIF و موارد دیگر.
  • داک نمایشگر: داک نمایشگر یک وسیله جانبی اتصال خارجی است که کاربران می توانند آن را روی میز خود یا بالای شاسی قرار دهند که LCD هوشمند iGame را در خود جای داده است. داک نمایشگر صفحه نمایش را از طریق کابل USB متصل می کند.
  • قاب پشتیبانی ولکان: قاب پشتیبانی ولکان ثبات و استحکام ساختاری کل کارت گرافیک را افزایش می دهد. این امر خطر خم شدن و تاب برداشتن را از بین می برد زیرا وزن کارت را تحمل می کند.
  • پانل پشت توخالی: طراحی پنل پشتی توخالی که به جریان هوا اجازه می دهد آزادانه از هیت سینک عبور کند. این طراحی اتلاف گرما را در مقایسه با طراحی های معمولی خنک کننده هوای GPU بهبود می بخشد.
  • لوازم جانبی iGame: سری Vulcan با مجموعه ای از لوازم جانبی از جمله دستمال مرطوب صفحه نمایش، دستکش سفید و پیچ گوشتی عرضه می شود.

سری نپتون

GeForce RTX® کارت گرافیک سری 4090 مدل نپتون دارای یک راه حل خنک کننده مایع یکپارچه با رادیاتور 360 میلی متری است – بزرگتر از نسل قبلی کارت گرافیک های نپتون. این رادیاتور دارای سه فن 120 میلی‌متری PWM با نور RGB است – همچنین با برنامه iGame Center قابل تنظیم است. علاوه بر این، نپتون از یک بلوک مسی با پوشش کامل استفاده می کند که GPU و VRAM را می پوشاند.

COLORFUL iGame GeForce RTX را ارائه می دهد® 4090 Vulcan OC-V، iGame GeForce RTX® 4080 16 گیگابایت Vulcan OC-V و iGame GeForce RTX® مدل‌های 12 گیگابایتی Vulcan OC-V 4080 با ظاهری جدید و صفحه‌نمایش قابل سفارشی‌سازی امضا با تغییری جدید.

قیمت و در دسترس بودن

ویژگی های کلیدی

  • اورکلاک تک کلیدی: دکمه ای که به راحتی در ورودی/خروجی عقب قرار دارد که عملکرد اورکلاک را برای افزایش سریع و آسان عملکرد بدون باز کردن نرم افزار فعال می کند.
  • Slim 2-Slot Form Factor: ضخامت باریک 2 اسلات PCI که در اکثر نسخه های رایانه شخصی مناسب است.
  • مایع خنک شده: از عملکرد خنک کننده برتر خنک کننده مایع برای اورکلاک بالاتر در سطوح نویز کمتر استفاده کنید.
  • بلوک مسی با پوشش کامل: بلوک مسی با پوشش کامل با کارایی بالا که GPU، حافظه و سایر اجزای حیاتی کارت گرافیک را پوشش می دهد.

سری BattleAx

COLORFUL همچنین iGame GeForce RTX را ارائه می دهد® 4090 Neptune OC-V، GeForce RTX® مدل‌های 4080 16 گیگابایتی Neptune OC-V و 4080 12GB Neptune OC-V، همچنین دارای ظاهری جدید و راه‌حل بهبود یافته خنک‌کننده مایع هستند. در نهایت، COLORFUL همچنین GeForce RTX را ارائه می دهد® 4090 NB EX-V، RTX® 4080 16 گیگابایت NB EX-V و RTX® کارت گرافیک 4080 12 گیگابایتی NB EX-V.

GeForce RTX® مدل سری 40 NB EX از طراحی نسل قبلی استفاده می کند، یک خنک کننده سه فن با طراحی چشم نواز مشکی و قرمز. این کولر از سه فن 98 میلی‌متری استفاده می‌کند که همگی دارای طراحی تیغه فن ضخیم‌تر ارتقا یافته هستند.

21 سپتامبر 2022 شنژن، چین – Colorful Technology Company Limited، سازنده حرفه‌ای کارت‌های گرافیک، مادربردها، راه‌حل‌های بازی و چندرسانه‌ای همه‌جانبه، و فضای ذخیره‌سازی با کارایی بالا، نسل بعدی GeForce RTX خود را معرفی می‌کند.® کارت های گرافیک سری 40 که با GeForce RTX شروع می شوند® 4090 و GeForce RTX® مدل های 4080 تحت سری های ولکان، سری نپتون و سری NB EX.

iGame GeForce RTX کاملاً جدید® کارت‌های گرافیک سری 40 نپتون در مقایسه با نسل قبلی ظاهری جدید و راه‌حل خنک‌کننده مایع ارتقا یافته دارند. سری جدید نپتون دارای طرح رنگ نقره ای و سفید است. کارت گرافیک باریک 2 شیار دارای یک پوشش فلزی با روکش مات است – دو نوار نور RGB از روی جلد عبور می کند که نور محیط را فراهم می کند. نورپردازی RGB با استفاده از برنامه iGame Center کاملاً قابل تنظیم است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر