رندرهای ادعایی NVIDIA GeForce RTX 4090 طرفداران بیشتری را نشان می دهد

منبع: @QbitLeaks







منبع

لطفا توجه داشته باشید که این پست با عنوان a برچسب گذاری شده است شایعه.

GeForce RTX 4090 Founders Edition با فن بزرگتر

کولر ادعایی GeForce RTX 40، منبع: QbitLeaks

رندر لو رفته در هیچ کجا به خوبی انویدیا به نظر نمی رسد و جنبه متفاوتی از کارت را نشان می دهد. با این حال، تنها با فرض اینکه این یک رندر واقعی است، تأیید می کند که RTX 4090 واقعاً یک طراحی 3 اسلات است.

QbitLeaks دارای رندرهای جدیدی از کارت گرافیک GeForce RTX 4090 است. این‌ها با نشت‌های قبلی با طراحی جدید NVIDIA برای خنک‌کننده مرجع مطابقت دارند که مهم‌ترین تغییر، فن بزرگ‌تر جدید است.

اگر این رندرها واقعی باشند، پس طراحی سری آدا تغییر چشمگیری نکرده است. همچنین قاب خنک‌کننده X شکل یا رنگ‌های خنک‌کننده مرجع نیز وجود نداشت. همچنین یک عکس تبلیغاتی با انعکاس کارت گرافیک RTX 4090 وجود دارد (برای NVIDIA RTX 3090 به این شکل بود).

افشاکننده همچنین نتایج بنچمارک را منتشر کرد که گفته می‌شود تخمین‌های عملکرد داخلی NVIDIA در بازی‌های منتخب و نرم‌افزار رندر را نشان می‌دهد. پردازنده گرافیکی RTX 40 (احتمالاً RTX 4090) ظاهراً 80٪ تا 120٪ سریعتر از نسل قبلی است.

عملکرد ادعایی GeForce RTX 40، منبع: QbitLeaks

انتظار می رود پردازنده گرافیکی RTX 4090 دارای پردازنده گرافیکی AD102-300 با 16384 هسته CUDA باشد. این پردازنده گرافیکی گیمینگ پرچمدار همچنین به 24 گیگابایت حافظه GDDR6X مجهز خواهد شد، بنابراین دقیقاً به اندازه RTX 3090 Ti SKU فعلی.

کولر ادعایی GeForce RTX 40، منبع: QbitLeaks

برخی رندرهای خلاقانه یا نشت واقعی.

این تصاویر با یادداشت رمزآلود “GTC” ارسال شده اند که نشان می دهد ممکن است در کنفرانس آینده NVIDIA در کمتر از دو هفته آینده شاهد موارد بیشتری باشیم.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر