راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

لپ تاپ Huawei مدل Matebook D14 با صفحه نمایشگر 14 اینچی دارای یک پردازنده Core i5 نظر او اینجا است می باشد. ظرفیت حافظه این لپ تاپ معادل 8 گیگا بایت بوده و تولید کننده پردازنده گرافیکی آن Intel است. زیاد بودن پیشنهادهای فروش باعث می‌شود شما نتوانید تصمیم درستی در خرید داشته باشید. ببینید همیشه مشخصات فنی در نظر گرفته نمیشه ، مثلا اگر یک لپ تاپ 20 میلیونی با مشخصات فنی متوسط باشه به جای یک لپ تپ 25 میلیون تومانی در لیست قرار می دیم. TUF FX505DT-HN665 لپ تاپ بسیار خوبی هست به طور مثال اما سری ZenBook UM433IQ – A5023 درسته که 5 میلیون گرون تر هست اما رم بیشتری داره، قدرت پردازندش بیشتره و مهم تر از همه این که سبک تره!

ام اس آی یکی از بهترین برندهای بازار در ساخت لپ تاپ‌های گیمینگ است و اگر لپ تاپ مخصوص بازی تا 30 میلیون می‌خواهید بد نیست نگاهی جدی به این مدل داشته باشید. این لپ تاپ با وجود گیمینگ بودن وزن بی‌نظیر 1.86 کیلوگرمی دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 60 هرتزی استفاده می‌کند. دلایل زیادی برای خرید این لپ تاپ وجود دارد و همین ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. با این وجود که با لپ تاپ مخصوص بازی تا 30 میلیون مواجه هستیم اما این مدل وزن 2.0 کیلوگرمی دارد و از صفحه نمایشی 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD استفاده می‌کند.

در اینجا به 2 مدل از لپ تاپ های مایکروسافت تا 25 میلیون تومان اشاره خواهیم کرد. لپ‌تاپ Dell Vostro 3500 – F از لحاظ طراحی و امکانات بسیار عالی و بی‌نظیر است. برای کسانی که مایل هستند هم از لحاظ ظاهری لپ‌تاپی بسیار زیبا و هم کاربردی خریداری کنند، انتخاب مدل Dell Vostro 3500 – F می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

اما یکی از شگفت‌انگیزترین مواردی که در مورد این لپ‌تاپ وجود دارد، حافظه رم 12 گیگابایتی از نوع DDR4 است. لپ تاپ سری Ideapad را می‌توانید با ابعاد ۳۸۵ در ۲۴۲ در ۱۹.۹ میلی‌متر دریافت کنید. وزن آن مشابه با پیکربندی‌های دیگر ۱.۷۵ کلیوگرم است و می‌توانید از صفحه نمایش با اندازه ۱۵.۶ اینچی هم برخوردار شوید.

  • اونم به این دلیل که میخوام انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه و بین مدل‌های زیاد گیج نشید.
  • البته لپ تاپ 25 میلیونی بسیاری از بازی‌ها را در کیفیت متوسط به بالا، اجرا می‌کند.
  • اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین لپ‌تاپ‌های 25 میلیون تومانی که همین الان میتونید بخرید.
  • چون وقتی بودجه به این حدود افزایش پیدا می‌کند، یعنی کارایی لپ تاپ در اولویت است و این کارایی به صورت غیر مستقیم توسط دی وی دی رایتر کاهش پیدا می‌کند.
  • سیستم خنک کننده حرفه ای برای دفع سریع حرارت تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدوده بسیار مناسبی قرار گیرد.

از بین ایسر و ایسوس، من خودم ایسر رو انتخاب میکنم چرا که برای هرکاری از جمله تایپ کردن، برنامه نویسی، طراحی، بازی و کاربری عمومی مناسبه. لپ تاپ قدرتمند ایسوس VivoBook K571GT مشخصات به نسبت مشابهی با لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515 دارد و یکی از تفاوت های این دو، برخورداری نماینده ایسوس از درایو سالید با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است. در بخش های پردازنده، حافظه رم و کارت گرافیک با همان کانفیگ ایسر مواجه هستیم و طراحی ظاهری ایسوس نیز به مراتب ساده تر است. لپ تاپ اچ پی مدل HP Omen 16 b-0002tx از لپ تاپ های دارای پردازنده Core i5 و یکی از بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه متعلق به کمپانی HP است. در این مقاله بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم.

بررسی هدفون انکر Soundcore Liberty Air 2 Pro ؛ لذت غرق شدن در موسیقی با تنظیمات حرفه‌ای

در قسمت پایینی کیبورد، یک تاچ پد تعبیه شده است که قابلیت دریافت چند لمس به صورت همزمان را دارد و عملکردی روان و بدون پرش را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر مزیت‌های لپ تاپ می‌توان به پردازنده قدرتمند Core i5 اشاره کرد که با 8 گیگابایت رم و یک پردازنده گرافیکی همراه شده است تا کار‌های شما را با سرعت و دقت بالایی انجام دهد. علاوه بر آن دارای 1 ترابایت حافظه داخلی به همراه 256 گیگابایت حافظه SSD می‌باشد که با استفاده از آن اطلاعات و داده‌های مهم شما را به خوبی در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. مورد جالب‌تر، وجود نور پس‌زمینه در لپ تاپ گیمینگ Pavilion Gaming 15 در کنار نمایشگر باکیفیت فول اچ دی با پنل IPS است. توجه داشته باشید که پردازنده Ryzen H از بسیاری از پردازنده‌های نسل 11 سری Core i7 اینتل نیز قوی‌تر است!

به خاطر این که شما می‌توانید تمام نرم‌افزارهای مهندسی و یا ضروری خود را در آن به راحتی اجرا کرده و از یک فضای کاری خوبی برای انجام کارهایتان برخوردار باشید. به همین دلیل، بیشتر افراد این لپ‌تاپ را مناسب اهداف مهندسی و یا کارمندی می‌دانند. به خاطر این که هم از سیستم کاملا قوی برخوردار بوده و هم صفحه نمایشگر آن مناسب انجام دادن چنین اموری است.

بهترین مدل جاروبرقی ال جی + معرفی 6 مدل برتر و پرفروش ال جی در بازار

این لپ تاپ مجهز به اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچی است و پنل فول اچ دی می‌تواند کیفیت بالای آن را هم برای شما تضمین کند. فرکانس پردازنده را هم می‌توانید در حالت توربو به ۴.۱ گیگاهرتز برسانید. حافظه کش پردازنده روی ۸ مگابایت قرار دارد و می‌توانید از حافظه رم قدرتمند ۱۶ گیگابایتی هم در این دستگاه استفاده کنید. در کنار حافظه رم، یک ترکیب عالی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت هم داریم که از وجود آن حس خوبی خواهید داشت.

معرفی بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون Dell Inspiron 3501 – PD1

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، دستگاه‌هایی جذاب؛ اما متنوع هستند و انتخاب مدل ایدئال مطابق با بودجه و نیاز‌های هر کاربر، امر دشواری است. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران را معرفی کنیم. من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم. حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ ایسوس در محدوده قیمت 25 میلیون تومان رو معرفی کنم. برای اینکه این لیست رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو از نظر مشخصات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کارایی باهم مقایسه میکردم تا بهترین اونا رو پیدا کنم. اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین لپ‌تاپ‌های 25 میلیون تومانی که همین الان میتونید بخرید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر