رئیس FCC از شرکت‌های مخابراتی می‌خواهد ثابت کنند که واقعاً در تلاش هستند تا تماس‌های رباتیک هوش مصنوعی سیاسی را متوقف کنند

رئیس FCC از شرکت‌های مخابراتی می‌خواهد ثابت کنند که واقعاً در تلاش هستند تا تماس‌های رباتیک هوش مصنوعی سیاسی را متوقف کنند

جسیکا روزن وورسل، رئیس FCC، به 9 شرکت بزرگ مخابراتی، از جمله AT&T و Comcast، بپرسد که آیا آنها واقعاً کاری در مورد تماس های رباتیک سیاسی هوش مصنوعی انجام می دهند یا خیر. صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در تقلید از انسان بسیار خوب می شوند و ما قبلاً این فناوری را در عمل مشاهده کرده ایم، زمانی که یک دیپ فیک صوتی از رای دهندگان خواسته است.

ما می‌دانیم که فناوری‌های هوش مصنوعی پر کردن شبکه‌های ما با دیپ‌فیک‌هایی که برای گمراه کردن و خیانت به اعتماد استفاده می‌شوند، ارزان و آسان می‌کند. به ویژه دیدن شبیه سازی صدای هوش مصنوعی برای جعل هویت نامزدها در طول انتخابات بسیار دلخراش است. از آنجایی که ابزارهای هوش مصنوعی برای بازیگران بد و کلاهبرداران در دسترس تر می شوند، ما باید هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا این آشغال ها را از شبکه های خود دور نگه داریم.

شایان ذکر است که در ماه فوریه، سیاسی یا غیر سیاسی، اما شرکت های بزرگ مخابراتی هنوز هیچ برنامه ای برای اجرای آن اعلام نکرده اند. با این حال، این مأموریت به دادستان های کل ایالت این امکان را می دهد که افرادی را که در تماس های غیرقانونی دخیل هستند تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

Rosenworcel همچنین تلاش کرده است که کمپین های سیاسی را وادار کند تا افشا کنند که آیا آنها از هوش مصنوعی در تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی استفاده کرده اند یا خیر. . طرح پیشنهادی، با این حال، از کمیسیون انتخابات فدرال است. رئیس شان کوکسی در نامه ای به Rosenworcel نوشت که این طرح اختیارات FEC را برای اجرای قانون مبارزات انتخاباتی فدرال بازنویسی می کند و باعث چالش قانونی می شود.

منبع