دنده شارژ مغناطیسی Anker در حال حاضر تا 50 درصد تخفیف دارد

Sarah Fielding

زمانی از سال فرا رسیده است که تمام شارژرهای rinky-dink که خریداری کرده‌ام منصرف شده‌اند، و زمان آن رسیده که روی برخی گزینه‌های با کیفیت سرمایه‌گذاری کنم. من شخصاً از طرفداران پر و پا قرص Anker هستم، بنابراین هیجان انگیز است که آمازون در حال حاضر برخی از بهترین تجهیزات شارژ Anker را تخفیف می دهد. شامل 30 درصد تخفیف در ایستگاه شارژ مغناطیسی Anker's MagGo است که قیمت آن را از 100 دلار به 70 دلار کاهش می دهد. این تخفیف دستگاه دارای گواهی Qi2 را به پایین ترین سطح خود می رساند.

آنکر

اگر به دنبال یک گزینه همه کاره برای طیف وسیعی از دستگاه ها هستید، ایستگاه شارژ مغناطیسی MagGo Anker یک انتخاب عالی است. شارژر 8 در 1 دارای دو درگاه USB، دو درگاه USB-C، سه خروجی AC و یک پد مغناطیسی است. 15 وات برق برای شارژ بی‌سیم ارائه می‌کند و با سیم‌کشی به دستگاه‌ها سریع‌تر می‌شود — برای مثال، برای شارژ مک‌بوک شما از طریق درگاه USB-C به 67 وات افزایش می‌یابد. Anker ادعا می کند که سرعت می تواند لپ تاپ شما را تنها در 26 دقیقه به 50 درصد برساند.

اگر فقط به دنبال یک پد شارژ بی سیم هستید، می توانید به جای آن پد شارژ بی سیم مغناطیسی MagGo Anker را انتخاب کنید. در حال حاضر 10 درصد تخفیف را تبلیغ می کند، که فقط حدود 2 دلار برای شما صرفه جویی می کند – به جای 22 دلار با قیمت 20 دلار در دسترس است – اما هنوز هم چیزی است. بهترین قیمت این دسته نصف پاوربانک 622 MagSafe Anker (5000 میلی آمپر ساعت) است که قیمت آن را از 70 دلار به 35 دلار کاهش می دهد. اگر آیفون جدیدتری دارید و می‌خواهید هر کجا که می‌روید شارژ بی‌سیم و آسان داشته باشید، این گزینه عالی است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع