در بازی Playdate Penrose، گذشته شما به شما بازگشته است

در بازی Playdate Penrose، گذشته شما به شما بازگشته است

آیا شما بیشتر از گذشته خود هستید؟ به نظر می رسد این سوال در قلب است پنروز، یک بازی ترسناک روانشناختی کوتاه اما تاثیرگذار برای Playdate توسط لیزا اولسون. پاسخ در نهایت با انتخاب هایی که در تلاش برای یافتن راه خود برای خروج از شهر عجیب و غریب انجام می دهید تعیین می شود.

بسیاری از تجربه در پنروز اکتشاف است، و بازی از ابتدا تا انتها مانند یک راه رفتن وهم‌آور و چالش برانگیز احساسی در مسیر حافظه اجرا می‌شود. چیزهایی وجود دارد که شخصیت شما ممکن است با آنها روبرو شود، مانند یک زمین بازی قدیمی، که باعث ایجاد حس علاقه می شود، در حالی که موارد دیگر – یک آینه، یک در اتاق خواب قفل شده – به نظر می رسد با رویدادهای دردناک تری مرتبط باشد. همانطور که از خانه ای که شروع کرده اید و از شهر به ظاهر متروکه خارج می شوید، همه چیز به تدریج عجیب تر می شود.

شما با موجودات وحشتناکی روبرو خواهید شد، نه اینکه به یک مرکز خرید عمیقاً ناراحت کننده اشاره کنیم که به دلایلی در حال تراوش است (من واقعاً از طراحی آن به شیوه ای عشق و نفرت قدردانی کردم). نام فروشگاه‌های موجود در آن مرکز خرید نیز بسیار سرگرم‌کننده است، هر کدام یک بازی در زنجیره‌های واقعی زندگی هستند، مانند Not Tropic. چند پازل در آن وجود دارد پنروز، اما کاتاکومب به عنوان تنها منطقه با هر مشکل واقعی برجسته است. برای یک دقیقه خوب مرا از پا درآورد، که وقتی فهمیدم چگونه آن را بشکنم احساس هوشمندی بیشتری به من داد.

پنروز طبیعت پیچیده نوستالژی را به زیبایی به تصویر می کشد، و چندین پایان ممکن برای بازی وجود دارد که دقیقاً در این پیچیدگی نقش دارند. پنروز در itch برای Playdate و Playdate Simulator در رایانه شخصی، مک و لینوکس در دسترس است.

منبع