خزانه داری ایالات متحده قوانین کریپتو را برای جلوگیری از فرار مالیاتی نهایی می کند

خزانه داری ایالات متحده قوانین کریپتو را برای جلوگیری از فرار مالیاتی نهایی می کند

در حالی که افرادی که ارزهای دیجیتال دارند و می فروشند همیشه مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد خود بوده اند، یک قانون جدید که توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده نهایی شده است می تواند اطمینان حاصل کند که آنها مبلغ مناسبی را برای فروش خود پرداخت می کنند. قانون جدید پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال مانند صرافی‌ها و پردازشگرهای پرداخت را ملزم می‌کند تا تراکنش‌های کاربران خود را به سرویس درآمد داخلی گزارش دهند. مطابق با روزنامه وال استریتمقامات امیدوارند که این اقدام بتواند از فرار مالیاتی جلوگیری کند، زیرا IRS دقیقاً می داند که مالیات دهندگان چقدر بدهی دارند.

در عین حال، این قانون کار را برای افراد برای اعلام درآمد بسیار آسان‌تر می‌کند زیرا کارگزاران آنها اکنون باید فرم 1099 را به آنها ارائه کنند. IRS فرم پیش نویس 1099-DA (Digital Asset Proceed from Broker Transaction) را منتشر کرد که مخصوصاً برای ردیابی تراکنش های ارزهای دیجیتال در سال گذشته ساخته شده بود و نسخه نهایی آن را به زودی در دسترس قرار خواهد داد. لازم به ذکر است، این قانون آستانه 10000 دلاری را برای گزارش تراکنش های مربوط به استیبل کوین، که ارزهای رمزپایه ای هستند که پول های فیات مانند دلار آمریکا را ردیابی می کنند، تعیین می کند.

آویوا آرون دین، دستیار موقت وزیر خزانه داری در امور سیاست های مالیاتی، در بیانیه ای گفت: «سرمایه گذاران دارایی های دیجیتال و IRS به اسنادی که برای ثبت و بررسی آسان اظهارنامه های مالیاتی نیاز دارند دسترسی بهتری خواهند داشت.» با اجرای الزامات گزارش‌دهی قانون، این مقررات نهایی به مالیات‌دهندگان کمک می‌کند تا مالیات‌های بدهکار طبق قانون فعلی را راحت‌تر بپردازند و در عین حال فرار مالیاتی سرمایه‌گذاران ثروتمند را کاهش دهند.

قانون جدید فقط برای پلتفرم هایی اعمال می شود که دارایی های دیجیتالی مانند Coinbase یا Binance را در اختیار دارند. این موارد غیرمتمرکز را پوشش نمی دهد، که باید با قانون جداگانه ای مطابقت داشته باشد که انتظار می رود اواخر امسال نهایی شود. کارگزاران باید گزارش درآمد حاصل از فروش دارایی های دیجیتال را در سال 2026 برای تمام تراکنش های انجام شده در سال 2025 آغاز کنند، به این معنی که معامله گران ارزهای دیجیتال هنوز برای سال 2024 مستقل هستند.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع