خدمات سخت افزار نت ستاپ @ 09362500139 @ خدمات کامپیوتر شبکه در محل

ما خدمات پشتیبانی نرم افزاری اولیه و پیشرفته را در رایان پشتیبان به صورت پیشرفته ارائه می‌دهیم. تکنسین‌های ما تجربه نگهداری از نرم افزار پس از اتمام پروژه، پشتیبانی از سیستم‌های قدیمی یا محصولات نرم افزاری توسعه یافته توسط سایر فروشندگان را دارند. برای پشتیبانی فنی و نگهداری موثر، ما کد منبع را ذخیره می‌کنیم و اسناد پروژه، کتابچه راهنمای کاربر، کتاب‌های اجرا شده و دیگر معیارها را به‌روز نگه می‌داریم. خدمات پشتیبانی نرم‌افزار معمولاً خدمات پشتیبانی فنی هستند که برای محصولات نرم‌افزاری خاص ارائه می‌شوند. این خدمات شامل درآمد حاصل از قراردادهای بلندمدت پشتیبانی فنی یا پشتیبانی مبتنی بر حادثه تعریف میشود. خدمات پشتیبانی نرم‌افزار معمولاً شامل قابلیت‌های عیب‌یابی از راه دور، کمک نصب و کمک‌های کاربردی اولیه است.

نرم افزار حسابداری آجیل فروشی

علاوه بر این در برخی مواقع کاربران به نصب ویندوز یا آپدیت کردن آن نیاز دارند تا اختلالات ایجاد شده در عملکرد سیستم خود را برطرف کنند. این در حالی است که بسیاری از کاربران نمی توانند خودشان ویندوز را نصب یا به روز رسانی کنند. در این میان از آن جایی که رفتن به یک مرکز نصب نرم افزار می تواند زمان بر باشد، استفاده از سرویس های نصب نرم افزار در محل می تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد. نصب برنامه در محل می تواند شامل نصب انواع نرم افزار ها در سیستم های مختلف شود. در کنار نصب برنامه، ارتقای لپ تاپ مانند ارتقای لپ تاپ لنوو یا سایر مدل ها نیز شامل این نوع سرویس در محل است. با توجه به این که این روز ها هر کسی به دلیل داشتن یک سیستم یا حتی گوشی و تبلت به نصب کردن یک سری نرم افزار ها نیاز دارد، در این جا می خواهیم در خصوص نصب نرم افزار در محل و مزیت های انجام این کار بپردازیم.

مقدمه بدون شک در برهه‌ای از زمان قرارداریم که شاهد انفجار اطلاعات و رشد سریع شبکه ها و سرویس‌های فناوری اطلاعات… معمولاً برای هر فرد یا شرکتی اطلاعات ذخیره شده روی هارد دیسک با ارزش‌تر از خود هارد هستند. در صورت آسیب دیدن هارد دیسک بهره‌گیری از خدمات یک متخصصبازیابی اطلاعاتبرای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … یکی از سریع‌ ترین و ساده‌ ترین راه‌ها برای جمع ‌آوری بازخورد در مورد خدمات یا شکایت، از طریق اپلیکیشن مدیریت خدمات پس از فروش است.

زیرا در صورتی که شخص برای انجام این کار تخصص کافی نداشته باشد، ممکن است که اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر در حین تعویض ویندوز پاک شوند. این خدمت می‌تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد. به عبارت دیگر خدمات پس از فروش عبارتست از ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز آنها. در این مقاله 6 مدل ابزار خدمات مشتریان و 10 نرم افزار خدمات پس از فروش را معرفی کردیم.

فرم درخواست دمو

تیم ایده آفرین با پشتوانه تجربه ای بیش از 10 سال حداکثر توان خود را در راستای بهبود روندهای کاری مرتبط با مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش ،فعال سازی گارانتی ،دریافت کدهای فعال سازی، تعمیرات و دیگر موارد گذاشته تا بتواند نرم افزاری کامل را ارائه نماید. مشتریان می توانند به راحتی از طریق نرم افزار تلفن همراه به شما دسترسی داشته باشند. پس از ثبت نام برای دریافت یک نرم افزار مدیریت پس از فروش، یک اپلیکیشن موبایل با نام تجاری شما ایجاد خواهد شد. نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به طور کامل از مدیریت ارتباط شما با مشتریان گرفته تا انجام کارهای روزمره تجاری را انجام می دهد.

بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش کدام است؟

خدمات سخت افزار نت ستاپ @ 09362500139 @ خدمات کامپیوتر شبکه در محل در واقع تعمیراتی که برای موبایل انجام می شود؛ به دو دسته تعمیرات نرم‌افزاری موبایل و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل تقسیم می‌شوند. اما در برخی موارد وجود تخصص و مهارت تعمیرکار موبایل برای ارائه خدمات تعمیرات نرم افزاری موبایلضروری است. کالاهای گارانتی دار مدیریت شده ، مراکز گارانتی ، تاریخ شروع و پایان هر قطعه کامپیوتری مشخص می باشد .ارزش افزوده کالا که از اسمبل کردن قطعات و تبدیل آن به سیستم کامپیوتری به وجود می آید در سیستم قابل ثبت و در سرفصل های سود و زیان مشخص می باشد. قطعات کامپیوتری ناشی از گارانتی سیستم های اسمبل شده قابل مدیریت می باشد. خدمات متعددی که ارائه می شود (نصب،راه اندازی،خدمات نرم افزاری،خدمات شبکه ،نگهداری) کاملا تخصصی در سیستم ثبت و رهگیری شده و نتیجه آن در تمام سرفصل های هزینه و درآمد مشخص است. استفاده از کارشناسان متعدد وپرداخت حقوق و دستمزد آن ها در مجموعه در نرم افزار پاور به سادگی پیاده سازی شده است.

قابلیت‌های عیب‌یابی از راه دور ممکن است از طریق تلفن و رسانه‌های ارتباطی آنلاین یا بدون کمک انسانی از طریق ابزارهای خودکاری که در دستگاه مشتری قرار دارند یا در وب در دسترس هستند، ارائه شوند. سیستم‌های ناوبری یا مبتنی بر نقشه، امروز یکی از متداول‌ترین خدمات کامپیوتری در سطح جهان است. از نقشه‌ها و خدمات اختصاصی Google ،Bing و Microsoft گرفته تا بسیاری از شرکت‌های داخل ایران و روسیه. به همین منظور شبکه‌افزار اقدام به توسعه سیستم‌های مبتنی بر نقشه بر بسترهای وب، موبایل و دسکتاپ کرده است. همین‌طور طراحی و ایجاد لایه‌های مختلف اطلاعاتی و تولید نقشه‌ بر اساس نیازهای کارفرما از اقدامات اختصاصی شبکه‌افزار است. در کنار این خدمات، مشتریان عزیز می‌توانند در سیستمی یکپارچه از نقشه‌های پایه‌ گوگل نیز استفاده نمایند.

  • اما با این وجود باید بدانید که استفاده از نرم افزارهایی که از سایت های نامعتبر دانلود شده اند و همچنین نصب ویندوز غیر اصولی می تواند مشکلات عدیده ای را برای شما به وجود بیاورد.
  • این محصول به دنبال شناسایی دغدغه‌ اصلی مدیران کسب‌ و‌ کارهای مختلف و برای راه‌اندازی با کمترین هزینه‌ سخت‌ افزاری به وجود آمده است.
  • این برنامه یادداشت های مشتری را ضبط می کند و یادآور تماس های مشتری و موارد دیگر را ارسال می کند.
  • نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام، فریم ورکی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد که کاربر این کار را به راحتی انجام داده و همچنین امکان گرفتن خروجی در قالب تعرفه خدمات کامپیوتری سال 1401 فرمت‌های امکان‌پذیر است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر