خدمات تعمیر پردازنده گرافیکی افزایش ناگهانی خرابی پردازنده های گرافیکی Radeon RX 6900/6800 را گزارش می دهد.

پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon RX 6900/6800 به‌طور مرموزی در حال نابودی هستند و هیچ‌کس نمی‌داند چرا

این موضوع البته عجیب است و هیچ مدرک دیگری جز به اشتراک گذاشته شده توسط فروشگاه وجود ندارد (ما برای اطلاعات بیشتر تماس گرفتیم اما پاسخی دریافت نکردیم). علاوه بر این، اکثریت قریب به اتفاق کاربران چنین مشکلی را مشاهده نکرده‌اند، بنابراین ممکن است این مشکل اصلاً به درایور GPU مربوط نباشد.

کارت Radeon RX 6000 با پردازنده گرافیکی خراب، منبع: KrisFix

[KrisFix-Germany] آیا کارت های AMD پس از به روز رسانی درایور از بین می روند؟ | #krisfixgermany #gpurepair (32609 بازدید)

خدمات تعمیر کارت گرافیک آلمان متوجه افزایش ناگهانی پردازنده های گرافیکی Radeon شکسته شده است.

ظاهراً مشکل ربطی به حجم کاری (بازی/پخش رسانه) یا شدت استفاده از آن کارت ها ندارد. اما هر کارت همان درایور را نصب کرده بود که آخرین درایور موجود برای سری Radeon RX 6000 است که در اوایل دسامبر منتشر شد. از آن زمان، AMD فقط درایورهای گرافیکی Radeon RX 7900 را به طور انحصاری به اشتراک گذاشته است و به‌روزرسانی بزرگ‌تری در اواخر این ماه برای همه کارت‌ها ارائه می‌شود.

با تشکر فراوان از der8auer برای راهنمایی!





منبع

کریس فیکس که یک سرویس حرفه ای تعمیر کارت گرافیک را اجرا می کند، ادعا می کند که از 60 کارت Radeon RX 6900/6800 که اخیراً به این سرویس ارسال شده است، 48 کارت دارای نقص مشابه هستند. نقصی که آنها را غیرقابل ترمیم می کرد.

تمام 48 مورد گزارش شده تنها در سه هفته گذشته رخ داده است. کریس فیکس که ویدیویی برای کسب اطلاعات بیشتر از جامعه GPU تهیه کرده است، می‌گوید که در میان مشتریانش که کارت‌هایشان تحت تأثیر قرار گرفته بودند، نظرسنجی انجام داده است. هیچ چیز غیرعادی به جز درایورهایی که گیمرها استفاده می کردند گزارش نشده است.

منبع:

در هر صورت، اگر کارت شما تحت تأثیر قرار گرفت، حتماً نظری را در زیر ویدیوی KrisFix بگذارید تا به او اطلاع دهید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر