خانه هوشمند خانه هوشمند چیست هوشمند سازی خانه ️+ ویدئو

برخی از تجهیزات خانه هوشمند به صورت مستقل و مستقیم به اینترنت متصل می شوند. از آن جمله می توان به کلید لمسی هوشمند وایفای و رله هوشمند وایفای اشاره کرد. اما برخی از سیستم ها برای اتصال به اینترنت از دستگاه واسط استفاده می کنند. درحالی که شما می‌توانید برای حفاظت از خانه‌ی خود، سیستم‌های هشداردهنده بخرید، تکنولوژی خانه هوشمند و ساختمان هوشمند امنیت بیشتری ارائه خواهد کرد. چراغ‌های متصل، دوربین‌ها و حتی زنگ در می‌توانند به امنیت بیشتر خانه‌ی شما کمک کنند.

شما می توانید به سادگی از طریق تلفن همراه خود همه چیز را تحت نظارت و کنترل بگیریدو از رفت و آمدهایی که در خانه صورت می پذیرد گرفته تا روشن شدن چراغ ها و آبیاری گیاهان راس ساعت مقرر. شما می توانید حتی زمان هایی که در خانه حضور ندارید شرایط خانه را زیر نظر داشته باشید. هوشمند سازی ساختمان و خانه زمانی معنا پیدا می کند که سیستم های هوشمند همگی در یک راستا و به طور یکپارچه عمل کنند. هزینه ها در این روش به شکل قابل توجهی کاهش یافته و شیوه های متنوعی برای برنامه نویسی و پیاده سازی تجهیزات هوشمند سازی وجود دارد. بنابراین دست تان در انتخاب سیستم هوشمند سازی، نوع و تعداد تجهیزات و سیستم برنامه نویسی کاملا باز است.

پس از آشنایی با قابلیت ها و تجهیزات خانه هوشمند، به بررسی عملکرد خانه هوشمند می پردازیم. همانطور که اشاره شد، سیستم هوشمند قابلیت کنترل سیستم روشنایی و تجهیزات الکتریکی از طریق موبایل را فراهم می کند. خانه هوشمند، از جمله جدیدترین تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت است که توانسته است به سرعت جای خود را در بین کاربران باز کند.

انعطاف پذیری برای دستگاه ها و لوازم جدید

به کمک این ابزارها شما به سادگی می توانید به خانه هوشمند فرمان بدهید یا برنامه ریزی های ساده تر را خودتان در آن ها اعمال کنید. دفتر مرکزی خانه هوشمند Control4 در سالت لیک سیتی، ایالت یوتا، کشور امریکا مستقر است و از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۹ ، هنگامی که با SnapAV ادغام شد، یک شرکت بازرگانی عمومی بود. Control4 با بهبود بخشیدن به بخش های مختلف سیستمِ خود؛ از سال ۲۰۱۶ هر ساله به عنوان برترین برند در تمام زمینه های هوشمند سازی ساختمان از نگاه CE Pro انتخاب شده است.

خانه هوشمند خانه هوشمند چیست هوشمند سازی خانه ️+ ویدئو

کاربرد فناوری Wifi در خانه هوشمند حوزه گسترده ای است که این ساختمان ها را مجهز ساخته و رفاه و راحتی را در ارتباطات به ساکنان هدیه می دهد. در این زمینه می توانید مطلب تخصصی کاربرد فناوری Wifi در خانه هوشمند را مطالعه کرده تا اطلاعات مفیدی در این حوزه کسب کنید. طبیعتا استفاده از تکنولوژی در کنار راحتی و رفاه برای ساکنان سبب کاهش هزینه های آنان نیز خواهد شد و همین مساله خانه های هوشمند را تا این اندازه جذاب کرده است.

ثبت دامنه ، هاستینگ و طراحی وب سایت

با سلام / خانه هوشمند Control4، یک برند آمریکایی است و دفتر آن در ایالت یوتا مستقر است. در این قسمت توضیحات کلی در مورد اجرا یک پروژه هوشمند سازی از مرحله بسترسازی تا تحویل به کارفرما آورده شده است. همچنین برای سالمندان مفید است، و نظارتی را ارائه می دهد که می تواند به سالمندان کمک کند تا به جای نقل مکان به خانه سالمندان یا نیاز به مراقبت 24 ساعته در منزل، راحت و ایمن در خانه بمانند. درصورت ورود شخص غير مجاز به داخل منزل زنگ های هشدار داده ميشود و همچنين در صورت عدم حضور ساكنين در منزل سيستم هوشمند به صاحبخانه SMS ارسال مي كند. مطمئنا پروژه های مختلف با توجه به الزامات متنوع هزینه های متفاوتی را تحمیل می کنند. استفاده از تکنولژی عبور از صفر و امکان اعمال تغییرات دلخواه بدون نیاز به برنامه نویسی و داشتن تنوع رنگ و طرح بسیار، از ویژگیهای منحصر به فرد کلیدهای این شرکت است.

  • علاوه بر بخش هایی که در بالا توضیح دادیم، خانه هوشمند می تواند سایر تجهیزات الکترونیکی خانه را هم یکپارچه کرده و کنترل آن ها را از طریق سیستم هوشمند ممکن سازد.
  • در اینجا مغز سیستم هوشمند به تمام تجهیزات دسترسی خواهد داشت و همه آنها تحت کنترل کامل مغز اصلی سیستم هوشمند Control4 هستند.
  • حس‌گرهای ساکن این امکان را فراهم می‌کنند که قطع خودکار در مدت زمان‌های خالی بودن میسر باشد و همچنین برنامه‌ریزی زمانی تطبیق برای سکونت خانه هوشمند را ممکن می‌سازند.
  • علاقه‌مند به دنیای خانه های هوشمند و تجهیزات مربوط هستید؟ آخرین اخبار، مطالب آموزشی تعمیر، نگهداری و تجهیز کردن خانه های هوشمند را در بلاگ ما مطالعه نمایید.
  • شما همچنین می توانید یک برنامه ریزی دقیق برای آبیاری به گیاهان زمانی که در خانه حضور ندارید تنظیم کنید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر