جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در 20 سپتامبر در GTC 2022 سخنرانی خواهد کرد.

جنسن هوانگ در 20 سپتامبر روی صحنه می رود.

جنسن تأیید کرد که در این سخنرانی کلیدی اخبار مربوط به معماری جدید را به اشتراک خواهد گذاشت. مشخص نیست که آیا این فقط به معنای نمای کلی است یا محصولات خاص، اما در هر صورت نباید انتظار به روز رسانی های بزرگ GeForce را در آنجا داشت.

به طور رسمی، موضوع اصلی این سخنرانی «استراتژی هوش مصنوعی برای رهبران تجاری» است که برای گیمرها چندان جذاب به نظر نمی رسد. با این حال، GTC بیش از یک سخنرانی اصلی است. این یک رویداد 3 روزه است که طی آن شرکت کنندگان در مراحل مختلف حرفه خود می توانند برای 135 جلسه از موضوعاتی مانند AI، HPC یا ابر رایانه های با شتاب کوانتومی ثبت نام کنند. آنها می توانند در مورد فناوری های جدید گرافیکی یا ایجاد شراکت های جدید بیشتر بیاموزند.

NVIDIA اعلام کرد که سخنرانی هوانگ به صورت زنده پخش می شود و برای تماشای آن نیازی به ثبت نام نیست. سخنرانی اصلی در ساعت 8 صبح به وقت عصر یا ساعت 5 بعد از ظهر CEST شروع می شود.

مدیر عامل انویدیا در ماه سپتامبر سخنرانی پر از اخبار ارائه می کند

منبع: NVIDIA





منبع

دیگر خبری از نکات کلیدی آشپزخانه نیست. مدیرعامل انویدیا در ماه سپتامبر در GTC 2022 روی صحنه می رود و آخرین اخبار را ارائه می دهد. آخرین سخنرانی بیش از یک هفته پیش اعلام شد، اما اکنون دارای تاریخ و زمان است.

NVIDIA تمایل دارد رویدادهای جداگانه ای را برای سری های بازی، به ویژه برای اولین مدل هایی که عرضه می شوند، اعلام کند. این باید در مورد سری RTX 40 نیز صدق کند. آخرین رویداد در تاریخ 1 سپتامبر 2020 بود و فقط به سری GeForce RTX 30 اختصاص داشت.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر