جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا به به‌روزرسانی «مهیج» نسل بعدی GPU در ماه سپتامبر اشاره کرد.


NVIDIA موجودی اضافی پردازنده‌های گرافیکی RTX 30 را تأیید می‌کند

انویدیا در تلاش برای فروش موجودی مازاد آمپر است، اما Lovelace در مسیر راه اندازی به زودی قرار دارد.

در جریان تماس درآمد سه ماهه دوم، مدیر عامل NVIDIA باید توضیح دهد که چگونه این شرکت موجودی مدل‌های موجود را قبل از تغییر به نسل بعدی کاهش می‌دهد. جنسن هوانگ سری آینده را «هیجان‌انگیز» نامید، اما همچنین اشاره کرد که Ampere محبوب‌ترین پردازنده گرافیکی است که تا به حال ساخته‌اند. تنها مشکل این است که آنها خیلی از آنها را ساخته اند.

مدیرعامل انویدیا در نهایت تایید کرد که این شرکت با “موجودی اضافی” سری GeForce RTX 30 دست و پنجه نرم می کند. مسئله اصلی موجودی نیست، بلکه قیمت است، به ویژه در مناطق خارج از چین یا ایالات متحده. در حالی که ما اغلب در مورد کاهش قیمت مدل‌های گران‌قیمت از فروشگاه‌های ایالات متحده گزارش می‌دهیم، یا بازار چین مملو از پردازنده‌های گرافیکی پس از ماینینگ است، این امر همیشه در مناطق دیگر صدق نمی‌کند.

هوانگ تأیید کرد که این شرکت با شرکای خود برای اصلاح موقعیت قیمت در حالی که آنها برای نسل بعدی آماده می شوند کار می کند. اما تاکنون هیچ خبری در مورد کاهش قیمت رسمی وجود ندارد، زیرا می توان انتظار داشت 2 سال از زمان عرضه این معماری بگذرد.

استراتژی ما کاهش فروش در این سه ماهه و سه ماهه بعدی است تا امکان تصحیح موجودی کانال را فراهم کنیم. بدیهی است که ما از اوج ها خارج شده ایم و شرایط کلان به شدت بدتر شده است. و بنابراین، اولین استراتژی ما کاهش فروش در سه ماهه بعدی برای تصحیح موجودی کانال است. ما همچنین برنامه هایی را برای تعیین قیمت محصولات فعلی خود برای آماده سازی برای محصولات نسل بعدی ایجاد کرده ایم.

Ampere محبوب ترین پردازنده گرافیکی است که تا به حال ساخته ایم. این پردازنده گرافیکی در میان 15 پردازنده گرافیکی محبوب بازی در Steam قرار دارد. و همچنان بهترین پردازنده گرافیکی جهان است و تا مدتی بسیار موفق خواهد بود. با این حال، ما نسل جدید جدید و هیجان انگیزی داریم که در راه است و قرار است در بالای آن لایه بندی شود. و بنابراین، ما گرفته ایم – ما دو کار را انجام داده ایم. ما فروش را کاهش داده‌ایم تا بتوانیم موجودی کانال را اصلاح کنیم و برنامه‌هایی را با شرکای خود برای تعیین قیمت محصولات در کانال به منظور آمادگی برای نسل بعدی خود اجرا کرده‌ایم.

همه این‌ها پیش‌بینی می‌کنیم که در مسیری کار می‌کردند که در سال آینده در وضعیت خوبی قرار بگیریم. باشه؟ بنابراین، برنامه بازی ما همین است.

– جنسن هوانگ، مدیر عامل NVIDIA در تماس با درآمد سه ماهه دوم 2022

مهمتر از همه، جنسن تأیید کرد که در کنفرانس GTC’22 ماه آینده بیشتر در مورد پردازنده‌های گرافیکی نسل بعدی صحبت خواهد کرد. این اولین بار است که ما سخنان رسمی در مورد معماری جدید می شنویم:

ما طی چند ماه آینده از این مشکل عبور خواهیم کرد و با معماری جدیدمان وارد سال آینده خواهیم شد. من مشتاقانه منتظرم تا ماه آینده در GTC در مورد آن بیشتر به شما بگویم.

من مشتاقانه منتظر کنفرانس GTC ماه آینده هستم، جایی که ما پیشرفت های جدید RTX را به اشتراک خواهیم گذاشت که گرافیک و بازی های سه بعدی را دوباره اختراع می کند.

– جنسن هوانگ، مدیر عامل NVIDIA در تماس با درآمد سه ماهه دوم 2022

منبع: NVIDIA





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر