جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، سخنران اصلی Computex 2023 است

TAITRA از جنسن هوانگ به عنوان سخنران اصلی Computex 2023 نام می برد، اما هیچ اشاره ای به AMD نشده است (هنوز)

Computex در 30 می با شکوه کامل باز می گردد.

COMPUTEX 2023 Keynote که توسط TAITRA سازماندهی شده است، از غول های فناوری بین المللی دعوت می کند تا به بحث بپیوندند، از جمله جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیر عامل NVIDIA. هوانگ در سال 2021 به عنوان 100 فرد تأثیرگذار تایم انتخاب شد و در سال 2021 جایزه دستاورد برجسته یک عمر از AAEOY را دریافت کرد. در کنفرانس سالانه NVIDIA GTC در مارس 2023، او از محصولات و مشارکت های جدیدی رونمایی کرد که پذیرش هوش مصنوعی مولد را تسریع خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد cuLitho، یک کتابخانه لیتوگرافی محاسباتی، که به ریخته گری های نیمه هادی مانند TSMC در تولید تراشه های نسل بعدی کمک می کند.

منبع: کامپیوتکس





منبع

ما فقط یک ماه و نیم با شروع امسال Computex فاصله داریم. این اولین نمایش در 3 سال گذشته بدون محدودیت‌های عمده مرتبط با کووید-19 برای بازدیدکنندگان خواهد بود و ورودی‌ها را به روی خبرنگاران و علاقه‌مندان به سخت‌افزار از سراسر جهان باز می‌کند.

نکات کلیدی Computex 2023، منبع: Computex

– تایترا

در میان موضوعات ذکر شده برای سخنرانی اصلی، ما شاهد «آخرین پیشرفت‌ها در بازی، محاسبات سریع، دیجیتالی‌سازی صنعتی، و هوش مصنوعی مولد» هستیم. برای جنسن کاملاً غیرعادی نیست که یک محصول جدید را در آنجا معرفی کند، اما با توجه به عرضه مورد انتظار سری GeForce RTX 4060 در ماه می، ممکن است تعجب کنید که آیا اواخر Computex Keynote زمان و مکان خوبی برای آن است.

Computex 2023 از 30 می شروع می شود و تا 2 ژوئن ادامه خواهد داشت، بنابراین تقریباً یک هفته کامل از ارائه های سخت افزاری جدید و سخنرانی های کلیدی برنامه ریزی شده است. شرکت‌هایی مانند AMD یا NVIDIA معمولاً رویدادهای خود را تقریباً در همان زمان برنامه‌ریزی می‌کنند، اما همیشه به طور رسمی بخشی از نمایشگاه Computex نیستند.

دیگر سخنرانان برجسته عبارتند از: Alex Katouzian، SVP & GM، Mobile، Compute، XR (MCX) و Kedar Kondap، SVP و GM، Compute and Gaming از Qualcomm، Rafael Sotomayor، Executive VP و GM، Secure Connected Edge از NXP Semiconductors، Jason. چن، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ایسر، و چارلز لیانگ، موسس، رئیس و مدیرعامل سوپرمیکرو. آنها شخصاً آخرین پیشرفت‌ها در فناوری‌های کلیدی جهانی و اینکه چگونه نوآوری فناوری می‌تواند جهان را تغییر دهد، به اشتراک خواهند گذاشت.

سخنرانی اصلی Computex امسال توسط بنیانگذار و مدیر عامل NVIDIA جنسن هوانگ برگزار خواهد شد. این برای 29 می تنظیم شده است، بنابراین باید قبل از اینکه Computex یک روز بعد رسماً شروع شود، به عنوان یک افتتاحیه کلیدی در نظر گرفته شود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر