جفت MSI با GeForce RTX 4090، i9-13900K کامپیوتر بازی با حافظه DDR5-4400

MPG Infinite X2 برای علاقه مندان به بازی ایده آل است و با گذشت زمان به راحتی می توان آن را با قطعات جدید ارتقا داد. این دستگاه که با در نظر گرفتن تجربه کاربری طراحی شده، دارای شیشه سکوریت است که به راحتی با پیچ های انگشتی از کناره جدا می شود و کاربران می توانند SSD M.2 را بدون ابزار ارتقا دهند. ارتقاء این دستگاه در صورت نیاز باید بسیار آسان باشد.

MPG Infinite X2 با طراحی منحصربه‌فرد خود تلاش می‌کند تا از میان دیگر افراد متمایز شود. CPU Intel ® Core™ i9-13900K نسل سیزدهم و جدیدترین کارت‌های گرافیک NVIDIA می‌توانند بهترین تجربه بازی را ارائه دهند.

تایپه، تایوان، اکتبر، 2022 – MSI دسکتاپ های بازی جدید تحت سری Infinite را اعلام می کند.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

خنک کننده طوفانی خاموش 2

مشخصات

MPG Infinite X2 دارای یک خنک کننده مایع 240 میلی متری AIO است و از فناوری انحصاری Silent Storm Cooling 2 MSI برای کاهش دمای سیستم استفاده می کند. MPG Infinite X2 از آخرین PCIe 5.0 برای افزایش پهنای باند پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای قطعات استاندارد و طراحی های کم ابزار برای ارتقاء آسان است. Wi-Fi 6E پرسرعت داخلی و LAN 2.5 گیگابیتی اتصال فوق‌العاده سریعی را ارائه می‌دهند.

امتیاز کلیدی

  • MPG Infinite X2 به آخرین نسل سیزدهمین پردازنده Intel® CoreTM i9-13900K و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4090 برای عملکرد بالاتر مجهز شده است.
  • خنک کننده بی صدا طوفان 2 MSI با طراحی محفظه دوگانه خود جریان هوا را بهینه می کند که اجزای داخلی را برای خنک و بی صدا نگه می دارد.
  • دسکتاپ را می توان به راحتی با پیچ های شست باز کرد و به روز رسانی های احتمالی آینده را آسان تر می کند.

در دسترس بودن محصول بسته به منطقه متفاوت است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با پنجره تماس محلی خود تماس بگیرید.

در دسترس بودن و قیمت


MSI دسکتاپ گیمینگ جدیدی با پردازنده نسل سیزدهم Intel® Core™ راه اندازی کرد

شیشه منطبق با EMI نه تنها نمای واضحی از فضای داخلی ارائه می دهد، بلکه نورپردازی چشم نواز RGB را نیز امکان پذیر می کند. جلوه نور از طریق نرم افزار MSI Mystic Light قابل تنظیم است و آن را زنده تر می کند.

پنل کناری شیشه سکوریت

آسان برای ارتقاء


این دستگاه دارای یک خنک کننده مایع AIO برای خروج گرما از بالای سیستم با یک فن اضافی اگزوز در پشت است. خنک کننده بی صدا طوفان 2 قطعات را به اتاق های مختلف با جریان هوای قدرتمند برای بهبود عملکرد خنک کننده جدا می کند. فیلتر گرد و غبار بالایی را می توان به راحتی برای جریان هوای مطلوب نیز جدا کرد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر