ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

اپلیکیشن صرافی کوکوین را می توان در اپ استور در اکثر کشورها پیدا کرد. سپس “App KuCoin” در صفحه نتیجه جستجو نمایش داده می شود. صرافی Kucoin یک مدل کارمزد Maker/Taker طبقه‌بندی شده با کارمزدهای معاملاتی از ۰.۰۱۲۵٪ تا ۰.۱٪ بسته به سطح ردیف شما ارائه می‌کند. کارمزدهای آن در مقایسه با رقبا نسبتاً پایین است، که ممکن است تا ۰.۵۰٪ در هر معامله دریافت کنند.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی Kucoin

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

آیا تجربه‌ای از ترید در صرافی کوکوین دارید؟ برایمان بنویسید. کدی که در ایمیلتان دریافت می‌کنید را در کادر بعدی وارد کنید. به پنل ترید صرافی Kucoin رفته و در کادر مربوط به خرید فروش گزینه Stop Market را انتخاب کنید.

از آنجایی که کاربران احراز هویت نشده همچنان امکان معامله در صرافی کوکوین را دارند؛ می‌توان گفت این صرافی جایگزین بسیار مناسبی برای کاربران ایرانی بایننس بشمار میید‌اید‌آید. احراز هویت در کوکوین به جز افزایش سقف واریز و برداشت کاربر مزیت دیگری ندارد. ثبت نام و ورود به سایت صرافی کوکوینبدون احراز هویت انجام می‌شود.ساخت حساب و اکانت کاربری در KuCoin برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است. از آنجایی که کاربران احراز هویت نشده همچنان امکان معامله در صرافی کوکوین را دارند؛ می‌توان گفت این صرافی جایگزین بسیار مناسبی برای کاربران ایرانی بایننس بشمار می آید.

دفتر مرکزی صرافی کوکوین در کدام کشور است؟

حالا بر گزینه KYC Verification کلیک کرده و وارد پنل احراز هویت در سایت صرافی کوکوین شوید. برای ترید در کوکوین ابتدا باید به مارکت ارز دیجیتال مدنظر خود مراجعه کنید. مثلاً اگر تتر دارید و می‌خواهید آن را به بیت کوین تبدیل کنید، باید وارد مارکت‌های دلاری یا همان «USD Markets» شوید. تمام موارد فوق خطر را کاهش می‌دهند؛ اما ریسک را به صفر نمی‌رسانند و نمی‌توان تضمینی برای مسدودنشدن حساب ارائه کرد. اگر حساب شما در کوکوین مسدود شد، به پشتیبانی (چت آنلاین) این صرافی یک پیام به زبان انگلیسی ارسال کنید و درخواست برداشت کنید. در صرافی بایننس کاربران زیادی توانسته بودند دارایی خود را پس از مسدودشدن برداشت کنند؛ اما درباره کوکوین هنوز مشخص نیست که آیا این صرافی پس از مسدودکردن اجازه برداشت می‌دهد یا نه.

تنظیمات کوکوین

با انتخاب گزینه مارجین در بالای صفحه معاملات، گزینه‌ای تحت عنوان Enable Margin Trading به نمایش در می‌آید. در این صفحه شرایط استفاده از بخش معاملات مارجین صرافی کوکوین ذکر شده است. بیشتر توضیحات این بخش ناظر بر ریسک بسیار زیاد معاملات مارجین است. در صورت تأیید این بخش از معاملات را در حساب کاربری خود فعال کنید.

صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و توکن بلاکچین را برای خرید و فروش پشتیبانی می کند. سازندگان صرافی کوکوین، توانستند توکن اختصاصی خود را به نام KCS معرفی کنند. این توکن، در حال حاضر در پلتفرم‌های مختلف در حال خرید و فروش و معامله می‌باشد. از جمله مزایای صرافی کوکوین می‌توان به کارمزد پایین معاملات، خدمات پشتیبانی منحصربه فرد آنلاینی به صورت 24 ساعته، امنیت بالا، پلتفرم و رابط کاربری ساده اشاره کرد. با خواندن مقاله دوره آموزش ارز دیجیتال، با دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

فیلد Price نیز قیمت ۱.۰۶۵ و در فیلد Amount مقدار ۱۰۰ را وارد کنید و سپس روی گزینه فروش بزنید. در این شرایط زمانی که قیمت ارز KCS به ۱.۰۶۶۶ برسد به صورت خودکار یک سفارش فروش با قیمت ۱.۰۶۵ برای ۱۰۰ واحد توکن قرار داده می‌شود. به‌این‌ترتیب دیگر نیاز نیست نگران چیزی باشید و همه چیز به‌صورت خودکار برای شما انجام می‌شود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر