تنها یک نفر در فروشگاه محبوب رایانه های شخصی ژاپنی برای خرید GeForce RTX 4060 Ti در هنگام عرضه حضور یافت

GeForce RTX 4060 Ti در ژاپن بسیار محبوب نیست

آنهایی که در ساعت 10 شب باز می شوند معمولاً افرادی را در انتظار خرید سخت افزار جدید دارند. با توجه به آنچه در 2 سال گذشته در مورد راه اندازی GPU دیده ایم، به نظر نمی رسد دیر به فروشگاه بروید تا مطمئن شوید GPU در دسترس است. به نظر می رسد، چنین مشکلی در RTX 4060 Ti وجود نداشته است. خدمه GDM، که همه چیز مربوط به آکیهابارا (منطقه خرید محبوب در توکیو) را پیگیری می کنند، می گویند که تنها دو فروشگاه برای این راه اندازی باز شده است. در کمال تعجب، تنها یک نفر منتظر خرید کارت گرافیک RTX 4060 Ti بود.

GDM گزارش می دهد که تنها یک نفر منتظر خرید RTX 4060 Ti در زنجیره خرده فروشی Despara Akihabara بود.

تحریم فروش به طور همزمان برای همه کشورها برداشته می شود، که برای ایالات متحده این به معنای صبح زود است، برای اروپا بعدازظهر و برای جامعه آسیایی ساعات پایانی است. برخی از فروشگاه‌ها در ژاپن سنت دارند که هنگام عرضه‌های مهم مانند کارت‌های گرافیک جدید باز می‌شوند، اما این امر برای همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رایج نیست.

منبع: GDM







منبع

از طرفداران پردازنده گرافیکی ژاپنی خواسته می شود حداقل 69800 ین (500 دلار) پرداخت کنند که نتیجه مالیات فروش بالاتر است. در حال حاضر، نمی توانیم بگوییم که عرضه RTX 4060 Ti یک موفقیت جهانی بوده است. برای بدتر شدن اوضاع برای NVIDIA، برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی مانند Mindfactory در آلمان، چند ساعت پس از عرضه کارت، کاهش قیمت‌ها را اعمال کرده‌اند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر