تعمیر شارژر لپ تاپ رفع مشکل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

معمولا ظرافت در طراحی شارژرهای اصلی لحاظ شده است و با یک نگاه ساده می‌توان تفاوت بین نمونه‌های اصلی و تقلبی را متوجه شد. در شارژر های اورجینال لبه هایی که پرس شده اند بسیار صاف و یک دست هستند. همچنین کیفیت فیزیکی شارژرهای اصلی با شارژرهای تقبلی کاملا متفاوت است.

لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس مدل ROG Flow X13 GV301RE-LJ066

در زمان مواجه شدن با چنین مشکلی می­‌توانید به راحتی در منزل و با استفاده از ابزارهای ساده آن را تعمیر و تعویض کنید. در ادامه با آموزش تصویری تعویض کابل شارژر لپ تاپبا ما همراه باشید. اولین بخش شارژر لپ تاپ که بر اثر استفاده های مکرر دچار پوسیدگی و اختلال می شود سیم آن می باشد.

این شرکت چینی که در ابتدا سرمایه چندانی هم نداشت، رفته رفته به فروش خود اضافه کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد. سرمایه لنوو بعد از مدتی بسیار بیشتر شد و شعبه‌های گوناگونی را در سر تا سر جهان احداث کرد. نمایندگی‌های فروش و تعمیر این شرکت در کشورهای مختلفی از جمله ایران مشاهده می‌شود و شما می‌توانید از چنین خدماتی به خوبی بهره‌مند شوید. پس از ثبت سفارش اولیه، کارشناسان ما در پین‌ورک با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات کامل در مورد قیمت و نحوه اجرای کار در اختیار شما قرار می‌دهند و پس از اعلام توافق، سفارش شما ثبت می‌شود. شما باید برای ثبت سفارش اولیه خود ابتدا از طریق سایت یا اپ پین‌ورک به بخش ثبت سفارش رفته و سپس سفارش موردنظر خود را وارد کنید.

کابل شارژ 1 متری USB به Micro USB هادرون مدل HTC-A-U01

تعمیر شارژر لپ تاپ رفع مشکل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی برای این موارد، مطمئن شوید که مارک مدل شما در بین اتصالات ارائه شده گنجانده شده آداپتور لپ تاپ پاناسونیک است. ■ شدیدا توصیه میکنم حین کار به هیچ وجه باتری رو از لپ تاپ جدا نکنید حتی اگه شارژر لپ تاپ بهش وصل باشه . یه وقفه خیلی کوچیک بین قطع شدن باتری و وصل شدن شارژر می افته که همون وقفه برای آسیب به هارد لپ تاپ کافیه . احتمالش کمه اما اگه بیفته یا اطلاعاتتون رو از دست میدین یا پول زیادی رو . در این مقاله نکات مهمی در رابطه با نحوه نگهداری صحیح کابل برق و همچنین راه‌های برطرف کردن ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ توضیح می‌دهیم.

  • پیش از آنکه بخواهیم وارد مقوله تعمیر شویم، باید به عیب یابی شارژر لپ تاپ دل بپردازیم.
  • آداپتور ها وظیفه تبدیل جریان را به عهده دارند و با تکیه به تکلنولوژی ساخت آنها می توان از برق خانگی برای شارژ دستگاه های مورد نیاز مانند باطری لپ تاپ استفاده کرد .
  • ■ باتری لپ تاپ رو در دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگه دارید .
  • برای اطلاع از چگونگی تشخیص نسل پردازنده سیستم خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
  • گاهی اوقات پیش می آید که به دلیل فرسودگی سیم رابط شارژر عملکرد مطلوبی ندارد.

برای تهیه یک آداپتور شارژ جدید نیز حتماً ولتاژ دستگاه خود را یادداشت کنید و متناسب با اطلاعات آن اقدام به خرید کنید. نمایندگی ایسوس در ایران تنها مرکز رسمی و معتبر برند ایسوس است. در این مرکز انواع خدمات فروش و خدمات پس از فروش ارائه می شود. پرسنل نمایندگی همگی متعهد به انجام تعهدات خود بوده و آموزش های تخصصی و حرفه ای در زمینه برند ایسوس را با موفقیت گذرانده اند. نمایندگی رسمی ایسوس علاوه بر مشتریان خود به کلیه افرادی که از دیگر مراکز نسبت به تهیه محصولات برند ایسوس اقدام کرده اند نیز خدمات عرضه می نماید.

مدل ها و پارت نامبر های سازگار شارژر لپ تاپ سامسونگ 19 ولت 3.16 آمپر :

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر