تخفیف‌های اولیه پرایم دی شامل زنگ ویدیوی حلقه با تنها 50 دلار می‌شود

تخفیف‌های اولیه پرایم دی شامل زنگ ویدیوی حلقه با تنها 50 دلار می‌شود

اعضای آمازون پرایم می‌توانند نیمی از زنگ در حلقه ویدیویی نسل دوم را حذف کنند. دوربین 1080p آن شامل تشخیص حرکت و دید در شب است و دستگاه از صدای دو طرفه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید با هر کسی که به خانه خود نزدیک می شود ارتباط برقرار کنید. معمولاً 100 دلار قیمت دارد، اما مشترکین Prime می توانند آن را در حال حاضر تنها با 50 دلار دریافت کنند.

حلقه

این مدل حلقه با باتری کار می کند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد نصب سیمی پیچیده نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را سوار کرده و از طریق برنامه Ring به شبکه Wi-Fi خود متصل کنید. (اگر نمی خواهید با شارژ مجدد گاه به گاه خود را خسته کنید، همچنان می توانید آن را به سیستم زنگ درب موجود خود متصل کنید.)

وقتی آن را با برنامه Ring جفت می‌کنید، زمانی که فردی زنگ را به صدا درآورد یا حسگرهای حرکت آن را فعال کند، اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد. زنگ در با الکسا کار می کند، از جمله اعلامیه های اختیاری هنگام ورود شخصی. همچنین می‌توانید فید زنده یا ضبط‌های آن را در دستگاه‌های Echo با صفحه‌نمایش و محصولات Fire TV مشاهده کنید.

زنگ در دارای دید در شب برای عکس‌های واضح‌تر در هنگام تاریکی است. علاوه بر این، می‌توانید مناطق حرکتی آن را به‌طور دستی تنظیم کنید تا از خیابان‌ها، پیاده‌روها و سایر مناطق پرترافیک خارج از خانه خود دوری کنید.

زنگ ویدیویی Ring دارای یک پایه نصب و ابزارهای مورد نیاز برای شروع است. اگر در اجاره هستید، ممکن است بخواهید یک پایه شخص ثالث را در نظر بگیرید که بدون نیاز به سوراخکاری به کنار درب جلویی شما بچسبد.

آمازون همچنین دستگاه‌ها و لوازم جانبی Ring دیگری را در فروش دارد، از جمله بسته‌هایی با Ring Chime، Ring Stick Up Cam و غیره.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع