به روز رسانی NVIDIA DLSS SDK 3.1.13 DLAA را به عنوان حالت کیفیت عملکرد می آورد

با معرفی DLAA در کنار پروفایل های موجود (کیفیت، متعادل، عملکرد، عملکرد فوق العاده) توسعه دهندگان بازی اکنون می توانند DLAA را به عنوان گزینه ای برای مقیاس بندی وضوح 1:1 ارائه دهند.

مهمتر از آن، آخرین به روز رسانی DLSS DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) را به عنوان یک حالت کیفیت عملکرد برای توسعه دهندگان اضافه می کند. DLAA یک پروفایل DLSS بدون بخش ارتقاء مقیاس است. این نمایه می‌تواند کیفیت تصویر را برای گیمرهای قدیمی‌تری که قبلاً با نرخ فریم بالا اجرا می‌کردند، بهبود بخشد.

DLSS SDK 3.1.0 در مقابل حالت های PerfQuality 3.1.13

  • حالت فوق العاده عملکرد
  • حالت عملکرد
  • حالت متعادل
  • حالت کیفیت
  • حالت DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing).

اخیرا NVIDIA در حال آماده سازی یک پیش تنظیم جدید “G” برای به روز رسانی DLSS آینده برای پلاگین Unreal Engine دیده شده است. این پیش تنظیم اکنون به SDK 3.1.13 اضافه شده است که ساعاتی پیش منتشر شد. این به روز رسانی SDK نمایه مذکور را اضافه می کند، اما طبق راهنما، فعلا بدون استفاده باقی می ماند.

آخرین SDK همچنین رفع اشکال و بهبودهایی را اجرا می کند، اما NVIDIA هیچ جزئیاتی در مورد اینکه چه چیزی تغییر کرده است یا اینکه آیا هیچ مدل ارتقاء مقیاس خاصی تحت تأثیر قرار گرفته است ارائه نمی دهد.

از پیش تنظیمات داخلی که برای تنظیم دقیق متغیرهای DLSS استفاده می شود، اکنون گزینه جدیدی به نام “G” ارائه می شود. به نظر می رسد که این نمایه در حال حاضر بدون استفاده باقی می ماند و NVIDIA توضیح نداده است که چرا با این SDK معرفی شده است.

منبع: NVIDIA (Github) از طريق Reddit





منبع

آخرین راهنمای برنامه نویسی NVIDIA DLSS منتشر شد.

NVIDIA DLSS SDK 3.1.13 را منتشر کرد

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر