به انویدیا نگویید، شرکت تایوانی پردازنده‌های گرافیکی ۱۶ گیگابایتی GeForce RTX 3070 را معرفی کرد

به نظر می رسد، شرکتی به نام Gxore وجود دارد که به طور پیش فرض کارت های RTX 3070 را با حافظه 16 گیگابایتی عرضه می کند. این شرکت غرفه ای در Computex دارد که در آن آخرین مدل های Radeon و GeForce خود را نشان می دهد. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال انجام پردازنده‌های گرافیکی حرفه‌ای برای نمایشگرهای دیواری است، از این رو بسیاری از این کارت‌ها از نمایشگرهای متعدد یا از طریق یک کانکتور اختصاصی یا توسط چندین Mini-DisplayPort پشتیبانی می‌کنند.

پردازنده گرافیکی RTX 3070 که توسط NVIDIA منتشر شده است، انواع مختلفی را به خود دیده است، اما تنها پیکربندی حافظه ای که به طور رسمی در دسترس است، 8 گیگابایت GDDR6 است. به نظر می رسد که در واقع تغییر کارت برای پشتیبانی از دو برابر گیگابایت آسان است، اما این به مدهای سفارشی نیاز دارد که قبلاً بارها دیده ایم.

منبع: TecLab





منبع

NVIDIA RTX 3070 با 16 گیگابایت نمایشگر

[TecLab] Placas Xingling! como vivem… do que se alimentam… (5086 بازدید)

با این وجود، اگر سایر فروشندگان بورد سفارشی تصمیم به پیروی از این مجموعه بگیرند، NVIDIA ممکن است به زودی با مشکل مواجه شود. این شرکت قرار است ماه آینده RTX 4060 Ti 16GB خود را عرضه کند. موضوع گسترش کارت‌های گرافیک غیررسمی در بازارهای چین یا برزیل در واقع توسط NVIDIA حل شده است. این بازارها مملو از کارت‌های گرافیکی تغییر نام‌دهنده یا سفارشی‌شده هستند، حتی گاهی اوقات حتی مبتنی بر پردازنده‌های گرافیکی موبایل به شکل دسکتاپ. هیچ یک از این طرح‌های هیبریدی/سفارشی توسط NVIDIA تایید نشده است، که می‌تواند منجر به مشکلات بالقوه با درایورها شود.

ویدیو از TecLab کسانی که در Computex شرکت می کنند یک کارت گرافیک بسیار جالب را نشان می دهد که در واقع نباید وجود داشته باشد.

باید توجه داشت که RTX 3070 16GB به طور رسمی وجود ندارد و Gxore شریک رسمی هیئت مدیره NVIDIA نیست. 3070 SKU حتی در وب سایت شرکت ذکر نشده است، که قویاً نشان می دهد که این محصول جدیدی است که هنوز برای فروش ارائه نشده است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر