به آینده خوش آمدید، جایی که آل مایکلز که توسط هوش مصنوعی تولید شده است، بازخوانی‌های شخصی‌شده المپیک را برای شما می‌خواند

به آینده خوش آمدید، جایی که آل مایکلز که توسط هوش مصنوعی تولید شده است، بازخوانی‌های شخصی‌شده المپیک را برای شما می‌خواند

کدام یک از ما در طول المپیک های گذشته شب ها بیدار نبوده و مشتاق خلاصه های رویدادهای روزانه شخصی شده که با لحن آرام پخش کننده ورزشی افسانه ای آل مایکلز خوانده می شود؟ خب بالاخره لحظه ما فرا رسید. «Recap روزانه المپیک شما در طاووس» به شما امکان می‌دهد ورزش‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و انواع برجسته‌تر را برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ انتخاب کنید، و مایکلز که توسط هوش مصنوعی تولید شده است، خلاصه‌ای سفارشی ۱۰ دقیقه‌ای از رویدادهای روز قبل را بر اساس ترجیحات شما می‌خواند.

مایکلز گفت که وقتی NBC از او درخواست تایید کرد به طور قابل درک تمایلی نداشت، اما در نهایت به چشم انداز مبتنی بر هوش مصنوعی رسید. پخش‌کننده تالار مشاهیر گفت: «وقتی در این مورد با من تماس گرفتند، شک داشتم اما آشکارا کنجکاو بودم. «سپس تظاهراتی را دیدم که در آن به جزئیات آنچه در ذهن داشتند پرداختم. گفتم: “من وارد شدم.”

Peacock نسخه ی نمایشی یکی از نسخه های تکراری را با Engadget به اشتراک گذاشت، و به راحتی می توان فهمید که چرا پخش کننده تالار مشاهیر به وجود آمد. به سختی می توانید سخنرانی تولید شده توسط هوش مصنوعی را از صدای واقعی مایکلز تشخیص دهید. حتی ریتم‌ها و لحن‌های ظریف کلون نیز کاملاً شبیه او هستند.

صفحه نمایش المپیک و آل مایکلدزصفحه نمایش المپیک و آل مایکلدز

NBCUniversal

NBCUniversal می گوید که AI Al را در مورد حضورهای گذشته مایکلز در NBC آموزش داده است. این مرد 79 ساله در حال حاضر برای بازی پنج شنبه شب فوتبال آمازون بازی به بازی می زند و در NBC Sports که از سال 2006 در آنجا مشغول به کار است، نقش برجسته ای دارد.

خلاصه‌های Peacock از آنچه که می‌گوید 5000 ساعت پوشش زنده از بازی‌های تابستان امسال است، استخراج می‌شود. آنها حداکثر 40 رویداد المپیک روزانه همزمان را پوشش خواهند داد و پتانسیل “نزدیک به 7 میلیون نوع شخصی سازی شده” را دارند.

NBCUniversal می‌گوید ویراستاران آن همه محتوای سفارشی‌شده – از جمله صوت و کلیپ‌ها – را قبل از ارسال آن برای کاربران بررسی می‌کنند. اگر تعداد زیادی از افراد ثبت نام کنند، به نظر می رسد کاملاً تعهد باشد. اما با توجه به اشتباهات شرم آوری که ترفندهای قبلی هوش مصنوعی مرتکب شده اند، احتمالاً انتخاب عاقلانه ای است.

می‌توانید از 27 جولای، زمانی که نسخه اول مراسم افتتاحیه روز قبل را خلاصه می‌کند، در جمع‌بندی‌ها شرکت کنید. بازی های المپیک تابستانی 2024 از 26 جولای در پاریس آغاز می شود. پس از روشن شدن مشعل، می‌توانید در وب‌سایت المپیک Peacock (از کروم، سافاری، فایرفاکس و اج پشتیبانی می‌کند) و در برنامه تلفن همراه Peacock ثبت نام کنید.

منبع