بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

قطعا افرادی که کارشان حرفه ای است از کار کردن با این لپ تاپ بسیار لذت می برند. اگر در این رنج قصد هزینه بیشتر دارید قطعا این لپ تاپ بهترین لپ تاپ پرفروش در این بازه می باشد که از کیفیت و سخت افزار بسیار خوبی نیز برخوردار است. برای چه کسانی خوب است؟ اگر کارهای خاص و حرفه ای می کنید یا شغل تان با کامپیوتر و لپ تاپ است این مدل مناسب شماست. همچنین اگر بودجه خوبی دارید خرید لپ تاپ های حرفه ای خیال شما را راحت می کند چون برای انجام گیم، کارهای ساده و حرفه ای به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. برای چه کسانی خوب است؟ اگر بیشتر گیم بازی می کنید و استفاده اصلی شما گیم است این مدل مناسب شماست. با خرید یک لپ تاپ گیمینگ خیال تان راحت است که لپ تاپ شما از قدرت بالایی برخوردار است و می توانید از آن برای مدت ها استفاده کنید.

حتی اگر بهترین لپ تاپ ایسوس را در اختیار داشته باشید، اما میزان حافظه رم آن برای شما مناسب نباشد، احتمالا با مشکل بهترین مینی لپ تاپ ها مواجه خواهید شد. محدوده سرعت پردازنده، بر اساس «هرتز» سنجیده می‌شود و به معنای تعداد عملیاتی است که پردازنده در یک ثانیه انجام می‌دهد. افرادی که کارهای سنگین انجام می‌دهند یا زیاد به بازی می‌پردازند، از سرعت ۴٫۰ گیگاهرتز (تقویت) یا بالاتر باید استفاده کنند.

  • برایلپ تاپ های مخصوص گیمینگ و رندرینگ در مطلب دیگریبه زودی همراه شما دوستان خواهیم بود و لپ تاپ‌های مخصوص Workstation و Game را در آنجا معرفی خواهیم کرد.
  • لپ‌تاپ‌های بازی که به‌طور خاص برای بازی‌ها و کارهای با کارایی بالا طراحی شده‌اند، قدرت و ویژگی‌های تقویت‌شده را ارائه می‌کنند.
  • صفحه نمایشی مات روی این محصول در نظر گرفته شده که روشنایی مناسبی دارد و رنگ‌ها را هم خوب نشان می‌دهد.

اگر بودجه مناسبی دارید پیشنهاد ما به شما حتی خرید یک لپ تاپ گیمینگ با مشخصات سخت افزاری بالا و وزن کم است؛ زیرا لپ تاپ های گیمینگ تجربه خوشایندی از استفاده از لپ تاپ را به شما منتقل می‌کنند. با این وجود به دلیل اینکه ما در کار فروش مک بوک نیستیم در این لیست مک بوک ها را معرفی نکردیم اما به هر حال از آنها غافل نشوید. اگر با سیستم عامل مک می‌توانید کنار بیاید و به دنبال کسب تجربه برنامه نویسی با مک بوک ها هستید این لپ تاپ ها انتخاب های بسیار خوبی هستند. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی دارید، حتما به حافظه SSD دقت کنید. بهترین لپ تاپ ها معمولاً چندین گزینه را برای اتصال به اینترنت و همچنین سایر دستگاه‌ها ارائه می‌دهند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R427JP-Z – B

در نهایت باید بدانید که کیبورد RGB در لپ تاپ گنجانده شده تا زیبایی لپ تاپ به حداکثر برسد. این لپ تاپ دارای یک کارت گرافیک GTX 1650ti است که می‌تواند 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 را در اختیارتان بگذارد. همچنین رم 8 گیگابایتی DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتزی نیز به پردازنده نسل یازده برای پردازش‌ها کمک می‌کند. پردازنده مرکزی مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یک پردازنده Core i H است که در فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز کار می‌کند. بدون شک پردازنده نسل یازدهم اینتل این لپ تاپ مزیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین پردازنده گرافیکی GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 در کنار این پردازنده مرکزی نصب شده تا IdeaPad gaming 3-15IHU6 بتواند بازی‌ها را به طور قابل قبولی اجرا کند.

بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

در ادامه قصد داریم به جزئیات عملکرد این نوع از پردازنده‌ها بپردازیم. در مورد توضیحات ما سعی کردیم تا اونجایی که میشه روان بنویسیم اما خوب یک سری اصطلاحات ضروری هستند که نام برده بشوند و شاید همین شما رو کمی گیج کرده. خودم بشخصه از ایسوس برای کارهای روزانه ام استفاده میکنم و واقعا راضی ام. توصیه ما این است که رم 4 گیگابایت را بلافاصله بعد از خرید به 12 گیگابایت ارتقا دهید. انجام محاسبات عددی ساده با نرم افزارهایی مانند کامسول، آباکوس و انسیس و همچنین بررسی و استخراج نتایج آنها. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

لپ‌ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Asus ROG Strix G15 G513RC-HN101 ryzen7-8-512SSD-4GB

در ضمن از تکنولوژی کاهش نورهای آبی مضر برای چشم پشتیبانی می‌کنه. از تراشه مرکزی Core i H اینتل در کنار پردازنده مرکزی GeForce RTX3070 GDDR6 استفاده شده که قدرت پردازش خیلی خوبی دارن و به راحتی میتونن بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های حرفه‌ای رو اجرا کنن. این مدل از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی و 32 گیگابایت حافظه DDR4 برای رم استفاده کرده. معلوم کنید که چرا قصد دارید لپ تاپ بخرید و از لپ تاپ خود چه انتظاراتی دارید. پس از این مرحله باید شناخت کلی از رده‌های مختلف لپ تاپ و نوت بوک، قطعات داخلی و شرکت‌های سازنده‌ی آن‌ها به دست بیاورید. سپس می‌توانید با توجه به کارایی انواع لپ تاپ و در نظر گرفتن نیاز خود مناسب ترین انتخاب را از بهترین برند داشته باشید.

🔵این مدل، از لپ‌تاپ‌های گیمینگ، قدرتمند و خوش‌ساخت پرمیوم سری Predator، شرکت Acer و بسیار مناسب برای کارهای گرافیکی سنگین است. این سری لپ‌تاپ، به انتخاب بسیاری از کارشناسان، لپ‌تاپ برتر سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است. رم ۱۶ گیگابایتی با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD، روی این لپ‌تاپ قدرتمند قرار گرفته‌اند، که سرعت این سیستم را بسیار بالا می‌برد. کارت گرافیکی GeForce RTX 3050 FH چهار گیگابایتی، امکان پردازش و نمایش بهترین نوع تصویر را می‌دهد. در این قسمت قصد داریم تا مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی ۲۰۲۲ را به شما به صورت کامل معرفی کنیم، تا در خرید و انتخاب خود راحت باشید.

خرید بهترین لپ تاپ ایسوس ۲۰۲۲

همچنین این چیپ جزو جدیدترین گرافیک‌های میان‌رده انویدیا بوده و 4 گیگ حافظه GDDR6 اختصاصی دارد. صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن FHD لپ تاپ با روکش مات پوشانده شده و نرخ بروزرسانی 144 هرتزی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. همچنین پنل صفحه نمایش از نوع IPS است که باعث بهبود شرایط نمایش رنگ‌ها و کنتراست تصویر می‌شود. حالا به شما دو مدلی را معرفی میکنم که جز بهترین مدل لپ تاپ می باشند و عملا برای هر کاری مناسب هستند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر