بسته نرم افزاری Kindle Scribe Essentials نزدیک به 200 دلار در آمازون تخفیف دارد

بسته نرم افزاری Kindle Scribe Essentials نزدیک به 200 دلار در آمازون تخفیف دارد

هنوز چند هفته دیگر به Amazon Prime Day باقی مانده است، اما این شرکت در حال حاضر تخفیف هایی را برای برخی از بزرگترین اقلام خود اعمال می کند. آخرین معامله در مورد کیندل اسکریب باندل ضروری است که شامل یک کیندل اسکریب 64 گیگابایتی، قلم ممتاز و یک جلد چرمی است. این سه نفر با قیمت 324 دلار در دسترس هستند که از 520 دلار کاهش یافته است – 37 درصد تخفیف.

آمازون

Kindle Scribe یکی از انتخاب‌های ما برای بهترین تبلت‌های E Ink برای سال 2024 است که در بررسی راه‌اندازی ما، 85 عدد قابل قبول را به خود اختصاص داده است. برخلاف سایر کیندل ها، Scribe برای یادداشت برداری یا علامت گذاری اسناد است. این صفحه نمایش 10.2 اینچی 300 ppi Paperwhite را ارائه می دهد که بدون تابش نور و نور جلو است و به شما امکان می دهد تقریباً در هر مکانی از آن استفاده کنید. به علاوه، با عناوین موجود در فروشگاه Kindle، PDF، Microsoft Word و موارد دیگر کار می کند.

قلم Premium بدون هیچ گونه تنظیماتی کار می کند و مستقیماً به سمت Kindle Scribe متصل می شود. یک دکمه میانبر اجرای دستوراتی مانند برجسته کردن و پاک کردن را آسان می کند. سپس پوشش چرمی است که از Kindle Scribe محافظت می کند، به صورت مغناطیسی بسته می شود و به صورت پایه جمع می شود. شایان ذکر است که این معامله شامل نکات تعویض قلم نمی شود.

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. بهترین معاملات Prime Day را در Yahoo Life خریداری کنید. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات روز پرایم آمازون برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع