بروکر فارکس Tifia معاملات فارکس آنلاین با بروکر ECN-بروکر آمارکتس

در ادامه، لیستی از انواع معتبرترین بروکر فارکس آورده شده است که البته بسیاری از تحلیلگران، وبسایت ها و متخصصان مالی بین المللی بر روی هر یک تحقیق کرده و آنها را تائید کرده اند. متاسفانه به خاطر تحریم های موجود در کشورمان این بروکرها امکان ارائه تسهیلات، ابزارها و امکانات به تریدرهای حاضر در amarkets ثبت نام ایران را ندارند. با وجود وضع کنونی در کشور و تحریم ها، نباید تصور کرد که بروکرهای قوی و با کیفیت به سرمایه داران ایرانی خدمات نمی دهند.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

بروکر فارکس Tifia معاملات فارکس آنلاین با بروکر ECN-بروکر آمارکتس بروکر اوربکس را هم می توان جزء بروکر های تازه وارد به بازار کار به حساب آورد، زیرا در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را تحت دو شخصیت حقوقی مجزا، شرکت مسئولیت محدود و مسئولیت محدود گلوبال آغاز کرده است. این روزها کاربران داخلی اشاره های زیادی به این گروه که می کنند. این بروکر خدمات خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است در همین مدت زمان کوتاه توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. به طور کلی باید بدانید که بروکر کاپیتال اکستند خدمات رسانی بسیار خوب و مناسبی دارد. این بروکر فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است، یعنی تا به امروز ۱۳ سال سابقه خدمت رسانی موفق به مشتریان را داشته است. دفتر اصلی شرکت آمارکتس در شهر پودگوریکا واقع در کشور مونته نگرو قرار گرفته است.

۱۸) بروکر ترید رز وی

از طرف دیگر، یک رابط طراحی ضعیف می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه در معاملات شود. معاملات فارکس 24 ساعت شبانه روز انجام می‌شود، بنابراین پشتیبانی قدرتمند به زبان فارسی، یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب یک بروکر مناسب است که باید در هر زمانی در دسترس باشد. این پشتیبانی‌ها می‌توانند در بخشهای معاملاتی، فنی، نرم افزاری ، مالی و تحلیلی باشد. قبل از ثبت نام می‌توانید از صفحه چت آنلاین با پشتیبانی در ارتباط باشید. بروکر فارکس فیبوگروپ هم مانند بروکر آلپاری و روبوفارکس یکی از بروکرهای قدیمی و معروف در بین ایرانیان است. البته تقریبا هیچ بروکری به اندازه فیبو گروپ در ایران سابقه‌ی فعالیت ندارد.

  • این نوع پشتیبانی را می توان تقریبا در دسترس ترین نوع پشتیبانی محسوب نمود.
  • در ادامه نیز پس از آشنایی با این معیارها، چند بروکر مناسب از دیدگاه مجموعه آموزش بورس که منطبق با معیارهای گفته شده می باشد به شما معرفی خواهیم کرد.
  • به دلیل حجم بسیار بالایی که بازار بورس لندن دارد، بزرگترین بروکرهای اروپا نیز مربوط به این کشور هستند.
  • در قسمت معرفی هر بروکر برای شما توضیح داده‌ایم که شرکت از چه روش‌‌هایی امکان واریز و برداشت وجه را برای مشتریان فراهم می‌کند.
  • با وجود تمامی تحریم ها، خدمات بسیار خوبی به کاربران ایرانی ارائه می دهد.
  • این بدان معنیست که کارگزار اطلاعات کاملی از تمام امکانات موجود یا حداکثر امکانات موجود در بازار را به طرفین ارائه نماید.
حجم معاملات بالا و اتصال به تأمین کنندگان نقدینگی بسیار بزرگ یکی دیگر از نکاتی است که برای انتخاب بهترین بروکر برای اسکالپ در بازار فارکس باید به آن دقت داشته باشید. دفتر اصلی این بروکر در آمریکا است اما در سایر کشورهای جهان نیز شعبات زیادی دارد. Forex.com از سال ۱۹۹۹ در بازار فارکس به ارائه خدمات خود می‌پردازد. همانطور که میدانید برای اینکه سفارشات در بازار فارکس با سرعت بسیار بالای انجام پذیرد حتماً باید طرف مقابل معاملات شما حاضر بوده و حجم کافی از معاملات در بازار جهانی برای اجرای سریع دستورات در دسترس باشد.

از جمله ویژگی هایی که در انتخاب یک کارگزاری باید به آن ها توجه داشت میزان اعتبار آن ، داشتن گواهی نامه های معتبر ، ارائه خدمات پشتیبانی بالا ، تنوع بالای دارایی های مورد معامله و … در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با ویژگی های یک کارگزاری خوب و معرفی چند نمونه از کارگزاری های معتبر پرداخته شده است . همانطور که می دانید بازار فارکس یکی از بزگترین بازار های مالی بوده که در آن انواع دارایی ها به صورت بین المللی معامله می شوند از این رو فعالیت در این بازار با ریسک بسیار بالا همراه می باشد . سرمایه گذران برای فعالیت در این بازار نیاز به اطلاعات بسیار بالا و رعایت نکات ایمنی جهت سرمایه گذاری هستند . اگر می خواهید با کم ترین سرمایه به بازار فارکس وارد شوید، بهتر است از حساب های میکرو و مینی استفاده کنید زیرا در این حساب های شما می توانید در حد سنت نیز معامله خود را انجام دهید.

سایت ره آورد و نحوه کار با آن

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر