بررسی کنید که دستگاه پخش کیستون مایکروسافت ممکن است چه بوده باشد

بررسی کنید که دستگاه پخش کیستون مایکروسافت ممکن است چه بوده باشد

رهبری مایکروسافت وزن زیادی بر روی آن گذاشته است و به نظر می رسد که چندین تصمیم تجاری اخیر آن بر جذب افراد بیشتر به آن سرویس اشتراک متمرکز شده است. یکی از این پروژه‌ها Keystone نام داشت، یک دستگاه پخش اختصاصی که به مشتریان Game Pass اجازه می‌داد عناوین Xbox را بدون کنسول Xbox بازی کنند. پس از اول، پروژه در نهایت شد. آن تیم در عوض تمرکز خود را به یک برنامه پخش تلویزیونی هوشمند معطوف کرد و کیستون را در فضای خالی ناپدید کرد. امروز، حق ثبت اختراعی را کشف کرد که نشان می داد کی استون ممکن است چه شکلی باشد.

این جزئیات بیشتر از آنچه که تاکنون از رهبری Xbox در مورد پروژه دریافت کرده‌ایم دارد. تنها نگاهی که قبلاً دیده بودیم، در یک تصویر تیزر، مدیر عامل شرکت Microsoft Gaming، فیل اسپنسر در سال 2022 بود. اما اکنون می‌توانیم ببینیم که دستگاه چمباتمه‌ای و مربعی دارای الگوی دایره‌ای در بالا و صفحه دایره‌ای در پایین بود. همچنین دارای پورت های کابل مورد انتظار و چیزی شبیه به دکمه جفت شدن کنترلر بود.

مایکروسافت اخیراً سخت‌افزار جدیدی ساخته است، اما به نظر می‌رسد تعداد کمی از آن‌ها در حال فرود هستند. حتی اعلام شرکت در مورد سخت‌افزار ایکس‌باکس در آخرین فستیوال بازی‌های تابستانی پس از افشای برنامه‌های بسیار بزرگ‌تر به‌روزرسانی می‌شود. امیدواریم ایکس باکس بتواند به زودی یک پیروزی بزرگ در بخش سخت افزار کسب کند. در حال حاضر، نگاهی اجمالی به آنچه که ممکن است وجود داشته باشد، پیشینه خوبی در مورد شرکت و روند توسعه آن است.

منبع