برخی از کارت های سفارشی Radeon RX 7900 باید برای عرضه در 13 دسامبر آماده باشند

– ComputerBase 🕊️ (@ComputerBase) 24 نوامبر 2022

شایان ذکر است که قبل از عرضه کارت‌های GeForce RTX 4090، خرده‌فروشان قفسه‌های پر از جعبه‌های RTX 40 را نشان می‌دادند یا حتی کارت‌ها را زود می‌فروختند. تاکنون چنین خبری در مورد سری Radeon RX 7900 ندیده و نشنیده ایم.

همین دیروز Sapphire اولین تیزر را برای پردازنده های گرافیکی RX 7900 NITRO آینده خود به نمایش گذاشت، در حالی که PowerColor و ASUS قبلا کارت های خود را ارائه کرده بودند. چیزی که همه این اطلاعیه ها از دست داده اند جزئیاتی مانند سرعت ساعت، محدودیت های قدرت و غیره است. حتی اگر برخی از کارت ها آماده باشند، هیچ یک از شرکای هیئت مدیره هنوز مشخصات نهایی کارت های خود را به طور عمومی تایید نکرده اند.

منبع: پایگاه کامپیوتری







منبع اراده سری #RX7900 طراحی های سفارشی دیر می شود؟ @AMD شرکای هیئت مدیره به ما می گویند: از هم اکنون، آنها باید در 13 دسامبر آماده باشند.

به نظر می رسد گزارش BoardChannels کاملاً صحیح نیست. نشریه آلمانی ComputerBase به سرعت با شرکای هیئت مدیره AMD تماس گرفت و این سوال را مطرح کرد که آیا کارت های سفارشی RDNA3 آنها در زمان راه اندازی آماده خواهند بود یا خیر.

شرکای برد AMD باید برای عرضه سری Radeon RX 7900 در 13 دسامبر آماده باشند.

ComputerBase اکنون تأیید می کند که برخی از شرکای هیئت مدیره باید با طرح های سفارشی خود آماده باشند. سوال به طور خاص در مورد طرح های سفارشی بود، نه کارت های MBA تغییر نام تجاری. بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که حداقل شاهد پیش‌سفارش این کارت‌ها باشیم، حتی اگر با کمی تأخیر انجام شوند یا در مقادیر مناسب به خرده‌فروشان تحویل نشوند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر