این GeForce RTX 3070 دارای سوئیچ حافظه فیزیکی 8/16 گیگابایتی است

MSI RTX 3070 با سوئیچ حافظه در بازی ها، منبع: Casual Gamers

البته چنین کارت گرافیکی برای گیمرها هیچ معنایی ندارد، حداقل سوئیچ اینطور نیست. یک کارت مود شده با ظرفیت 16 گیگابایت تمام چیزی است که آنها نیاز دارند، اما سوئیچ همچنان هدفی دارد. این می تواند یک راه بسیار راحت برای بازبینان برای تغییر تنظیمات حافظه باشد. شاید این همان چیزی باشد که RTX 4060 Ti پس از انتشار نسخه 16 گیگابایتی به نظر می رسد؟

NVIDIA RTX 3070 دارای سوئیچ ظرفیت حافظه فیزیکی است

همانطور که توسط بازبین اشاره شد، بافر فریم اضافی تفاوت قابل توجهی را برای کندترین فریم ها ایجاد می کند (1٪ و 0.1٪ پایین). میانگین نرخ فریم نیز بهبود یافته است، اما تفاوت آنچنان قابل توجه نیست. ظرفیت حافظه دوبرابر باعث لکنت کمتری در بازی‌هایی مانند The Last of Us در تنظیمات Ultra 1440p شده است که توسط دیگر بازبین‌ها به خاطر حافظه فشرده بودن آن اشاره شده است.

تیم Paulo Gomes و Casual Gamers برای یک پروژه جالب با هم همکاری کرده اند. موددرهای برزیلی اخیراً تغییرات عجیبی در پردازنده‌های گرافیکی GeForce و Radeon ایجاد کرده‌اند و به نظر می‌رسد که کارت RTX 30 دیگری با حافظه بیشتر ساخته‌اند. فقط این کارت دارای یک سوئیچ فیزیکی برای تنظیم 8 یا 16 گیگابایت است.

ویدیویی از گیمرهای گاه به گاه کارت گرافیکی را نشان می دهد که NVIDIA هرگز نخواهد ساخت.

در مورد کارت، مدل MSI Ventus 2X است که با ماژول های با ظرفیت بالاتر ارتقا یافته است. سوئیچ احتمالاً پین های لازم را کوتاه می کند و بین دو BIOS سوئیچ می کند تا همه اینها کار کند. این اولین پروژه با حافظه مود شده نیست، اما دقیقاً چگونه زیر کولر به نظر می رسد، زیرا هیچ عکسی وجود ندارد. با این حال، فقط برای درک بهتر، ما یک مد مشابه RTX 3070 را در اینجا پوشش دادیم.

نتایج بسته به تنظیمات بازی متفاوت خواهد بود. این کارت با استفاده از نمایش‌های Ultra با ردیابی پرتو به احتمال زیاد به محدودیت 8 گیگابایتی می‌رسد، اما در برخی موارد، حتی 16 گیگابایت VRAM نیز تفاوتی ایجاد نمی‌کند (Forza Horizon 5 یا Cyberpunk 2077 با نمایه RT Overdrive). ما فقط دو نمودار از ویدیو اضافه کرده‌ایم، بنابراین بررسی کامل زیر را بررسی کنید (به زبان انگلیسی ضبط شده است):

[Casual Gamers] تغییر دهنده ی بازی! RTX 3070 اصلاح شده با VRAM دوگانه: 8 یا 16 گیگابایت؟ آن را تغییر دهید! (1741 بازدید)





منبع

MSI RTX 3070 با سوئیچ حافظه، منبع: Casual Gamers

منبع:

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر