این خنک کننده خارجی عظیم می تواند تا چهار پردازنده گرافیکی را همزمان خنک کند

B-1080-CEC-X جعبه ای با رادیاتور عظیم است که به مجموعه ای از نه فن 120 میلی متری متصل شده است. این یک راه حل کامل با پمپ، رادیاتور و مخزن از پیش نصب شده است. تنها چیزی که مورد نیاز است اتصالات G1/4، مقداری خنک کننده و چیزی برای خنک شدن واقعی است.

نه، این یک خنک کننده CPU مرجع نسل بعدی نیست، حداقل هنوز.

کاربران می توانند این محصول را به واتربلاک CPU یا خنک کننده مایع برای کارت گرافیک وصل کنند. در واقع، این می تواند هر دو باشد و کاربران می توانند تا 4 کارت گرافیک را گسترش دهند، توضیحات محصول ادعا می کند. تا 2000 وات “ظرفیت ضد تب” دارد، بنابراین قطعاً فضایی برای برخی از GPUهای رومیزی پیشرفته که در یک کلاستر اجرا می شوند وجود دارد. در واقع، Bykski این محصول را برای ایستگاه های محاسباتی ایستگاه های کاری که اغلب می توانند دارای چهار پردازنده گرافیکی یا بیشتر باشند، تبلیغ می کند.

منبع: CoolingLab از طریق سخت افزار تام





منبع

سخت افزار تام گزارش هایی در مورد یک کولر آبی بسیار بزرگ توسط Bykski. این محصولی نیست که بتوان آن را در یک شاسی نصب کرد، برعکس، ممکن است بسیار بزرگتر از بسیاری از رایانه های شخصی رومیزی باشد.

ابعاد این محصول 42×48×14 سانتی متر است و از نظر اندازه می تواند رقیب بسیاری از رایانه های شخصی با مادربردهای Mini-ITX یا حتی Micro-ATX باشد. مطمئناً می تواند مشکل خنک کننده را حل کند، اما به تنهایی به فضای زیادی نیز نیاز دارد. حداقل در این پیکربندی، کاربران در هنگام جدا کردن رادیاتور از گرمای تولید شده توسط پردازنده‌های گرافیکی انعطاف‌پذیری دارند.

کولر خارجی Bykski B-1080-CEC-X، منبع: CoolingLab

کولر خارجی Bykski اکنون توسط یک خرده‌فروش ژاپنی با قیمت 72,356 JPY درج شده است که در حال حاضر حدود 525 دلار است.

کولر خارجی Bykski B-1080-CEC-X، منبع: CoolingLab

کولر خارجی Bykski B-1080-CEC-X، منبع: CoolingLab

Bykski رادیاتور خارجی بسیار بزرگ با 9 فن می سازد

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر