اینتل XeSS رسما به بازی Call of Duty Modern Warfare II می آید


Xe Super Sampling (XeSS) توسط تمام GPU های مدرن پشتیبانی می شود

اینتل با توسعه دهندگان بازی کار می کند تا پشتیبانی از XeSS را تا حد امکان برای بازی ها فراهم کند.

رایان شروت و تام پترسن اینتل به‌روزرسانی فناوری XeSS را ارائه می‌کنند که در واقع اولین به‌روزرسانی در چند ماه اخیر است. با این حال، این فناوری مدت هاست که به تعویق افتاده است، و نتوانسته است به پنجره اولیه راه اندازی خود در “اوایل تابستان” پاسخ دهد.

خط لوله رندر XeSS اینتل، منبع: اینتل

این شرکت جزئیات بیشتری در مورد فناوری ارتقای مقیاس زمانی خود، مانند اولین ارقام عملکرد با پردازنده گرافیکی Arc A770 و اطلاعات بیشتر در مورد پردازنده‌های گرافیکی پشتیبانی شده، افشا کرده است. فناوری XeSS اینتل توسط همه پردازنده‌های گرافیکی با پشتیبانی از Shader Model 6.4 پشتیبانی می‌شود، به عنوان مثال، پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA Maxwell.

ویدئویی که در کنار مقاله در وب‌سایت اینتل به اشتراک گذاشته شده است، نمایشی از رایانه شخصی تام با استفاده از XeSS در حالت متعادل و رایان با استفاده از رزولوشن اصلی 1440p دارد. آن‌ها Shadow of the Tomb Raider را با تنظیمات Max بازی می‌کردند که در آن تام 60-80 FPS را دید در حالی که CP رایان در زدن علامت 60 FPS مشکل داشت.

Intel XeSS در Shadow of the Tomb Raider، منبع: Intel

Intel XeSS از چهار حالت کیفیت پشتیبانی می کند: عملکرد، متعادل، کیفیت و فوق العاده کیفیت، که بهترین عملکرد یا بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. برای حالت عملکرد، که پایین ترین حالت کیفیت و همچنین بالاترین عملکرد است، اینتل داده های معیار جدیدی را به اشتراک می گذارد. این پیش‌تنظیم در بازی‌هایی مانند Chivalry 2 یا Shadow of the Tomb Raider تا 37 درصد نرخ فریم بهتری را ارائه می‌کند و در Hitman 3 یا Ghostwire Tokyo تا دو برابر فریم‌ریت بهتری را ارائه می‌دهد.

Intel XeSS Performance Mode، منبع: Intel

حالت متعادل با کیفیت تصویر بهتر، عملکرد را از 26٪ به 75٪ در بازی هایی که توسط اینتل با وضوح 1440p آزمایش شده اند، افزایش می دهد.

Intel XeSS Balanced Mode، منبع: Intel

اینتل در حال کار با توسعه دهنده UL/3DMark برای راه اندازی یک تست ویژگی جدید برای فناوری XeSS است. این شرکت اولین تخمین‌های معیار را ارائه می‌کند و تأیید می‌کند که XeSS بسته به یک حالت در مقایسه با اجرای TAA 50 تا 150 درصد سریع‌تر خواهد بود.

تست ویژگی 3DMark XeSS، منبع: اینتل

اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط اینتل تایید می کند که از پردازنده گرافیکی Arc A770 استفاده شده است، جایی که سرعت کلاک GPU در علامت 2100-2200 مگاهرتز بود.

تست ویژگی 3DMark XeSS، منبع: اینتل

مهمتر از همه، اینتل تأیید کرد که XeSS به بازی Call of Duty Modern Warfare II که در 28 اکتبر عرضه می شود، می آید. تاکنون، اینتل زمان عرضه اولین بازی با XeSS را تایید نکرده است.

XeSS در COD MW2، منبع: Intel

پشتیبانی تایید شده XeSS:

  1. Call of Duty: Modern Warfare II
  2. Arcadegeddon
  3. گوست وایر توکیو
  4. شکار خون خون آشام
  5. Ghostbusters Spirits Unleashed
  6. ناراکا بلیدپوینت
  7. سوپر مردم
  8. شوالیه های گاتهام
  9. DioField Chronicles
  10. دولمن
  11. جوانمردی II
  12. Redout II
  13. مهاجران
  14. Death Stranding: Director’s Cut
  15. شکاف شکن
  16. هیتمن سوم
  17. CHORVS
  18. Shadow of The Tomb Raider
  19. طاق شکن سندان

[Intel Graphics] Intel Arc Graphics | Intel XeSS Technology Deep Dive (1177 بازدید)

منبع: اینتل





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر