اینتل NUC 13 Extreme “Raptor Canyon” را با پردازنده مرکزی Core i9-13900K با قیمت 1179 تا 1549 دلار راه اندازی کرد.


Intel NUC 13 Extreme استاندارد جدیدی را برای عملکرد مینی رایانه شخصی تنظیم می کند

چه جدید است: امروز، اینتل کیت جدید Intel® NUC 13 Extreme Kit (با نام رمز Raptor Canyon) و Intel NUC 13 Extreme Compute Element را عرضه کرد که با هم ترکیب شده و قدرتمندترین NUC اینتل ساخته شده است. NUC 13 Extreme دارای پردازنده‌های دسکتاپ نسل سیزدهم Intel® Core™ بدون قفل و فضایی برای کارت‌های گرافیکی 12 اینچی با سه اسلات جدید است تا عملکرد بیشتری را برای گیمرهای علاقه‌مند و سازندگان محتوا ایجاد کند.

– برایان مک کارسون، معاون اینتل و مدیر کل گروه NUC اینتل

NUC 13 Extreme شامل تمام ویژگی های اضافی و اتصالات مورد نیاز گیمرها است، از جمله:

  • پشتیبانی از تا 64 گیگابایت SODIMM دو کاناله DDR5-5600 MHz.
  • پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی جدید 12 اینچی PCIe Gen5 x16.
  • پشتیبانی از حداکثر سه درایو SSD PCIe Gen 4 NVMe (M.2 2280).
  • Intel® 2.5GbE (i226-V) / 10GbE (AQC113) LAN.
  • Intel® Killer™ Wi-Fi 6E.
  • دو پورت Thunderbolt™ 4.
  • شش پورت USB 3.2 Gen2 در عقب.

درباره طراحی مینیمالیستی آن، قدرت عظیم: ماژولار Intel NUC 13 Extreme با پردازنده دسکتاپ Intel® Core™ i9 نسل سیزدهم با هشت هسته پرفورمنس (P-cores) و 16 هسته کارآمد (E-core)، 32 رشته و تا حد باورنکردنی به سرعت باورنکردنی دست می یابد. حداکثر فرکانس توربو 5.8 گیگاهرتز

مشخصات فنی

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

«امسال 10 سال از مجموعه چشمگیر محصولات Intel NUC ما است، و Intel NUC 13 Extreme (با کد Raptor Canyon) نشان دهنده بسیار خوبی از پیشرفت ما است. اولین NUC ما پیشرفتی را در کوچک سازی یک رایانه رومیزی کوچک به یک رایانه بسیار کوچک به نمایش گذاشت. در حالی که بسیار بزرگتر از کوچکترین مینی رایانه شخصی ما است، جدیدترین Intel NUC 13 Extreme نوار جدیدی را برای نحوه بسته بندی عملکرد عالی بازی در فرم فاکتوری که 70٪ کوچکتر از یک برج بازی معمولی 50 لیتری است، تعیین می کند. در کنار عملکرد حماسی که از یک محصول NUC اینتل انتظار دارید، کیفیت محصول استثنایی و تراکم ویژگی را در یک طراحی کاملا ماژولار و قابل تنظیم ارائه می دهیم.

چرا مهم است: Intel NUC 13 Extreme یک طراحی حرارتی بهینه را با عملکردی غیرعادی و ویژگی‌هایی که قبلاً دیده نشده است، جفت می‌کند. شاسی بازطراحی شده جریان هوا را برای کاهش نویز و گاز در حین گیم پلی شدید و بارهای کاری سنگین بهینه می کند، همه اینها در عین حفظ ردپای جمع و جور NUC.

ویژگی‌های جدید NUC پردازنده‌های هسته سیزدهم اینتل را باز کرده و عملکرد نسل بعدی را برای بازی و تولید محتوا ارائه می‌کند.

درباره در دسترس بودن: انتظار می‌رود Intel NUC 13 Extreme برای اولین بار در چین با عرضه برای مخاطبان گسترده‌تر در سه ماهه چهارم سال 2022 و عرضه بیشتر تا اوایل سال 2023 در چین عرضه شود. قیمت کیت Intel NUC 13 Extreme از 1179 تا 1549 دلار متغیر است. 760 تا 1100 دلار برای Intel NUC 13 Extreme Compute Element بسته به پیکربندی، و به کاربران این امکان را می دهد که حافظه، ذخیره سازی و سیستم عامل خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند.


محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر