اینتل ARC A380 اکنون می‌تواند اتریوم را استخراج کند، اما در آن خیلی خوب نیست

Intel Arc A380 در استخراج ETC، منبع: Red Panda Mining

با این حال، باید توجه داشته باشید که کلاس‌های اتریوم بین 10 تا 20 سپتامبر به حالت Proof of Stake تغییر خواهند کرد، به این معنی که استخراج GPU برای این ارز دیجیتال به هر حال امکان‌پذیر نخواهد بود. ماینرها به ارزهای جایگزین مانند اتریوم کلاسیک (ETC) تغییر خواهند کرد که توسط Red Panda Mining در ویدیوی لینک زیر نشان داده شده است.

نرم افزار استخراج ETH Arc A380 منبع: Nanominer

منبع: نانوماینر، استخراج پاندا قرمز





منبع نرم افزار جدید قبلاً توسط cryptominers آزمایش شده بود و ادعاهای توسعه دهندگان نانوماینر را تأیید می کند. Arc A380 می تواند هش 10.2 MH/s را بدون هیچ بهینه سازی ارائه دهد. با مصرف برق معمولی 75 وات (همانطور که در طول آزمایش اندازه‌گیری شد)، این یک عملکرد استخراج کامل نیست، در واقع از سری GTX 1660 هم بدتر است. این کارت از گذرگاه حافظه محدود (96 بیتی) و تعداد هسته های نسبتا کم (8 هسته Xe) رنج می برد. این باعث می شود A380 با سرعت معمولی 0.136 MH/s در هر وات، که بسیار کمتر از میانگین 0.38 MH/s برای اکثر GPU های محبوب موجود در بازار است.

توسعه‌دهنده Nanominer اکنون پشتیبانی از Intel Arc GPU را اضافه کرده است، که به طور موثر اولین راه‌حل کار را برای رمزنگاری بر روی پردازنده‌های گرافیکی گسسته اینتل ارائه می‌کند.

Intel Arc A380 اکنون از استخراج اتریوم پشتیبانی می کند

بسته به تنظیمات، Arc A380 ممکن است اتریوم (ETH) را استخراج نکند، فقط اتریوم کلاسیک (ETC) را استخراج کند. این به این دلیل است که اندازه DAG برای اتریوم 5127 مگابایت است در حالی که VRAM موجود برای A380 4832 مگابایت است. این کارت 6 گیگابایت VRAM را ارائه می دهد، اما اگر به عنوان GPU اصلی استفاده شود، سیستم عامل منابعی را مصرف می کند که در غیر این صورت برای فایل DAG استفاده می شود.

Intel Arc A380 در استخراج ETC، منبع: Red Panda Mining

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر