اینتل چندین مشکل را با Arc Control با آخرین درایور GPU Alchemist برطرف می کند

در مقایسه با درایور 3276 که به زحمت یک هفته از عمر آن می گذرد، اینتل هیچ اصلاحی برای بازی اضافه نمی کند. با این حال، فهرست بلندبالایی از مشکلات شناخته شده Arc Control دارد که اکنون حل شده است. بنابراین، برای همه کسانی که عمدتاً روی Arc GPU بازی می‌کنند و لزوماً GPU A380 خود را اورکلاک نمی‌کنند (تنها مدل دسکتاپ موجود)، این درایور لزوماً به‌روزرسانی مهمی نیست. حداقل به عنوان بتا درج نشده است.

اینتل به تازگی یک درایور پردازنده گرافیکی جدید برای سری پردازنده های گرافیکی Arc منتشر کرده است.

اینها عمدتاً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار تنظیم هستند که از نظر تئوری تجربه اورکلاک را بهبود می‌بخشند. این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران گرافیک دسکتاپ Arc حیاتی نیست، اما باید برای علاقه مندان و بازبینان بعدی مفید باشد. مطمئناً هنگامی که سری دسکتاپ Arc A5 و A7 را دریافت کنیم، ویژگی های تنظیم Arc Control منطقی تر خواهد بود.

درایور 30.0.101.3277 یک به روز رسانی بزرگ برای تجربه بازی نیست، با این حال، یک پیشرفت بزرگ برای نرم افزار همراه است. در این مورد، Arc Control است که اخیراً با درایور ترکیب شده است و دیگر نیازی به دانلود و نصب جداگانه ندارد.

کنترل قوس:

  • تلاش برای تغییر فیلدهای خاص در Arc Control با استفاده از ورودی های صفحه کلید ممکن است به طور متناوب ورودی ها را ثبت نکند.
  • Arc Control ممکن است هنگام تلاش برای باز کردن روی پیکربندی‌های سیستمی خاص، یک برنامه نرم‌افزاری را نشان دهد.
  • نمایه‌های بازی Arc Control ممکن است به اشتباه تصویر مکان‌نمای پیش‌فرض را برای عناوین بازی خاص نمایش دهند

به روز رسانی Intel Arc Control

منبع: درایور Arc 31.0.101.3277





منبع

دقیقا چی بود درست شد در این نسخه:

تنظیم عملکرد کنترل Intel® Arc™ (BETA):

  • تنظیم لغزنده آفست ولتاژ GPU روی حداکثر مقدار ممکن است مقادیر اعشاری ناخواسته را به اشتباه نمایش دهد.
  • متریک فرکانس موثر VRAM در تله متری کنترل قوس به اشتباه مقدار را بر حسب گیگاهرتز نمایش می دهد.
  • برخی از نمودارهای عملکرد مشاهده شده در پوشش درون بازی ممکن است به اشتباه مقیاس شوند و از رابط کاربری Telemetry فراتر بروند.
  • پس از کلیک بر روی دکمه “Reset to defaults” در Arc Control Performance Tuning، برای بازگرداندن کامل مقادیر عملکرد اصلاح شده به حالت پیش فرض دلخواه، نیاز به راه اندازی مجدد است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر