اینتل پردازنده های گرافیکی حرفه ای دسکتاپ Arc Pro A40 و Arc A50 را معرفی کرد

اولین محصولات Intel Arc Pro، پردازنده گرافیکی Intel Arc Pro A30M برای فاکتورهای موبایل و پردازنده های گرافیکی Intel Arc Pro A40 (تک اسلات) و A50 (دو اسلات) برای دسکتاپ های با فرم فاکتور کوچک هستند. (اعتبار: شرکت اینتل)


اینتل از محصولات گرافیکی Arc Pro رونمایی کرد

اینتل پردازنده‌های گرافیکی سری A Arc Pro را راه‌اندازی می‌کند و جزئیات محصولات موبایل و دسکتاپ ایستگاه کاری را معرفی می‌کند.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

برای توسعه دهندگان و سازندگان محتوا که در SIGGRAPH در 8 تا 11 آگوست شرکت می کنند، نمایش های نمایشی با استفاده از سیستم های Intel Arc Pro و Intel oneAPI Rendering Toolkit را می توان در غرفه اینتل، شماره 427 مشاهده کرد.


پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc Pro از اواخر امسال از شرکای پیشرو اکوسیستم موبایل و دسکتاپ در دسترس خواهند بود.

گرافیک Intel Arc Pro A-series گواهینامه ها را با برنامه های نرم افزاری حرفه ای پیشرو در صنایع معماری، مهندسی و ساخت و ساز و طراحی و ساخت هدف قرار می دهد. پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc Pro همچنین برای برنامه‌های رسانه‌ای و سرگرمی مانند Blender بهینه‌سازی شده‌اند و کتابخانه‌های منبع باز را در Intel® oneAPI Rendering Toolkit اجرا می‌کنند که به‌طور گسترده در ابزارهای رندر پیشرو در صنعت ادغام شده‌اند.

امروز اینتل مجموعه ای حرفه ای از واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) Intel® Arc™ Pro را معرفی کرد. اولین محصولات پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc Pro A30M برای فاکتورهای موبایل و پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc Pro A40 (تک اسلات) و A50 (دو اسلات) برای دسک‌تاپ‌های فرم فاکتور کوچک هستند. همه آنها دارای سخت افزار ردیابی پرتو داخلی، قابلیت های یادگیری ماشینی و شتاب رمزگذاری سخت افزاری AV1 در صنعت هستند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر