اینتل پردازنده‌های Core نسل دهم و AMD Ryzen 3000 یا جدیدتر خود را برای پردازنده‌های گرافیکی Arc Alchemist توصیه می‌کند.

منبع: اینتل از طریق Hardware.info





منبع

این اساساً به این معنی است که پردازنده‌های گرافیکی Arc به یک CPU نسبتاً مدرن نیاز دارند. هیچ چیز قدیمی‌تر از Ryzen 3000 یا سری 10th Gen Core اینتل تضمین نمی‌شود که با Arc به خوبی کار کند. با این حال، توجه داشته باشید که برخی از سیستم‌های قدیمی‌تر ReBAR را پشتیبانی می‌کنند، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که مشکلی ایجاد نشود.

این شرکت قبلاً تأیید کرده است که اینتل Arc-Series برای کار کردن به ویژگی ResizableBAR نیاز دارد. هر سیستمی که از این فناوری پشتیبانی نکند، با کاهش عملکرد قابل توجهی مواجه خواهد شد – این قبلاً با بررسی های Arc A380 تأیید شده است. اینتل این واقعیت را پنهان نمی‌کند، این شرکت در مورد این موضوع که پردازنده‌های گرافیکی آن‌ها به سادگی برای کار با سیستم‌های قدیمی‌تر طراحی نشده‌اند، بسیار مدافع بوده است.

پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc A7 هفته آینده در 12 اکتبر عرضه می‌شوند.

تام پترسن تأیید کرد که اینتل اکنون در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی سری Arc A برای سیستم های بدون ReBAR است، بنابراین بعید است که توصیه ها در آینده تغییر کنند. این چیزی است که هنگام انتخاب پردازنده‌های گرافیکی Arc نسبت به محصولات رقیب که تمایل دارند بدون ReBAR به خوبی کار کنند، در نظر داشته باشید.

سری A Arc اینتل برای کارکرد صحیح به سیستم مدرن نیاز دارد

تنظیمات سخت افزاری پشتیبانی شده از سری A Arc Intel، منبع: اینتل

علاوه بر این، Intel Arc به ویندوز 10 20H2 یا جدیدتر یا ویندوز 11 نیاز دارد، بنابراین بدیهی است که با ویندوز 7 کار نخواهد کرد (به هر حال هیچ درایوری برای این سیستم عامل وجود ندارد).

به‌روزرسانی کوچکی برای داستان Arc A-Series ما از ژوئن امسال. اینتل مشخصات سیستم توصیه شده را برای GPU های دسکتاپ Alchemist بررسی کرده و اکنون سری های AMD Ryzen 3000 و 5000 را به عنوان سازگار اضافه کرده است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر