اینتل برندهای پنتیوم و سلرون را با پردازنده اینتل برای پردازنده‌های لپ‌تاپ ۲۰۲۳ جایگزین می‌کند.

اعلامیه اینتل تنها یک هفته پس از آن منتشر شد که AMD نام محصول جدید Ryzen خود را برای سال 2023 و پس از آن فاش کرد. این به روز رسانی تنها بر پردازنده های موبایل نیز تاثیر می گذارد.


اینتل به استفاده از برندهای Core، Evo و vPro Processor در کنار این نام محصول جدید ادامه خواهد داد. این تلاشی برای ساده‌سازی دسته محصول و احتمالاً نتیجه افزایش تدریجی تعداد هسته‌ها است.

خداحافظی با سلرون و پنتیوم. این شرکت در حال انجام یک تعدیل “کوچک” در نام محصولات خود در حال حرکت به جلو است. این شرکت اکنون استفاده از هر دو برند معروف را برای لپ‌تاپ‌های نسل بعدی خود متوقف خواهد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که چگونه اسامی تک تک SKU یا معماری CPU تحت مجموعه محصول جدید «پردازنده اینتل» متمایز خواهد شد. این باید به محض عرضه اولین پردازنده‌های لپ‌تاپ رده پایین جدید مشخص شود.

این پردازنده جایگزین سلرون و پنتیوم در پردازنده‌های لپ‌تاپ ۲۰۲۳ خواهد شد.

منبع: اینتل





منبع

چه برای کار و چه برای بازی، اهمیت رایانه شخصی آشکارتر شده است زیرا سرعت هولناک توسعه فناوری همچنان جهان را شکل می دهد. اینتل متعهد است که نوآوری را به نفع کاربران پیش ببرد و خانواده پردازنده های سطح ابتدایی ما برای بالا بردن استاندارد رایانه شخصی در تمام نقاط قیمت بسیار مهم بوده اند. نام تجاری جدید پردازنده اینتل پیشنهادات ما را ساده می کند تا کاربران بتوانند روی انتخاب پردازنده مناسب برای نیازهای خود تمرکز کنند.

چرا مهم است: با این معماری جدید و کارآمد نام تجاری، اینتل همچنان تمرکز خود را بر برندهای پرچمدار خود متمرکز خواهد کرد: Intel® Core™، Intel® Evo™ و Intel vPro®. علاوه بر این، این به‌روزرسانی، پیشنهادات برند را در بخش‌های رایانه‌های شخصی ساده‌تر می‌کند تا ارتباطات مشتری اینتل را در مورد ارزش پیشنهادی هر محصول فعال و تقویت کند، در حالی که تجربه خرید را برای مشتریان ساده‌تر می‌کند.

پردازنده اینتل: نام محصول جدید برای CPUهای تلفن همراه سطح پایین خود

چه جدید است: امروز، اینتل یک پردازنده جدید برای فضای محصول ضروری معرفی می کند: پردازنده Intel®. پیشنهاد جدید جایگزین برند Intel Pentium® و Intel Celeron® در مجموعه محصولات نوت بوک 2023 خواهد شد.

درباره پردازنده اینتل: پردازنده اینتل به عنوان نام تجاری برای چندین خانواده پردازنده عمل می کند و به ساده سازی تجربه خرید محصول برای مصرف کنندگان کمک می کند. اینتل به ارائه محصولات و مزایای مشابه در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داد. این برند پیشنهادات محصولات فعلی اینتل و نقشه راه محصولات اینتل را بدون تغییر باقی می گذارد.


«پایان بیانیه مطبوعاتی»

-جاش نیومن، معاون اینتل و مدیر کل موقت پلتفرم های موبایل مشتری

اینتل پردازنده جدید اینتل را برای رایانه های شخصی بخش اساسی آینده معرفی می کند
اینتل بر برندهای پرچمدار Intel Core، Intel Evo و Intel vPro تمرکز بیشتری دارد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر