ایسوس لپ تاپ TUF Gaming A16 را با پردازنده AMD Ryzen 9 7940HS “Zen4” و پردازنده گرافیکی Radeon RX 7700S “RDNA3” معرفی کرد.

ماسه را متحد خود کنید

برای غرق شدن در بازی های خود مانند قبل آماده شوید. ما برای اولین بار تمام قطعات داخلی پرقدرت TUF Gaming A16 AdvantageTM Edition را با یک پنل 16 اینچی QHD 240 هرتزی جفت کردیم. حاشیه‌های باریک نه تنها نسبت فوق‌العاده 90 درصدی صفحه‌نمایش به بدنه را ارائه می‌کنند، بلکه تضمین می‌کنند که A16 همچنان به راحتی در کیف‌های لپ‌تاپ 15 اینچی جای می‌گیرد. FreeSyncTM Premium حرکتی بدون پارگی در طول بازی در صحنه های شدید ارائه می دهد و پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 باعث می شود همه بازی ها و محتوای شما تماشایی به نظر برسند. پلک زدن را فراموش نکنید.

TUF Gaming A16 AdvantageTM Edition که برای بازی‌های جدی با طراحی ظریف ساخته شده است، یک لپ‌تاپ بازی شیک است که برای از بین بردن رقبا ساخته شده است. TUF Gaming A16 که کاملاً توسط AMD پشتیبانی می‌شود، دارای حداکثر پردازنده AMD Ryzen 9 7940HS و پردازنده گرافیکی موبایل AMD Radeon RX 7700S است. به عنوان یک دستگاه Advantage Edition، A16 از مزایای همکاری ما با AMD بهره می برد تا از سخت افزار و نرم افزار با پتانسیل کامل خود استفاده کند. TUF Gaming A16 کاملاً با آخرین ویژگی‌های بازی محور AMD مانند SmartShift، Smart Access MemoryTM و SmartShift RSR سازگار است. هر یک از اینها به افزایش عملکرد کلی گرافیک کمک می کند، در حالی که یک سوئیچ اختصاصی MUX همراه با AMD SmartAccess Graphics بهترین استفاده را از هر فریم می کند و در عین حال تأخیر را کاهش می دهد.


نسخه 2023 TUF Gaming A16 Advantage Edition سبک بازی TUF را دوباره تعریف می کند

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

TUF Gaming A16 حتی به‌روزرسانی‌های بیشتری را در زیر کاپوت به رخ می‌کشد. رم 4800 مگاهرتز DDR5 باعث می‌شود بازی‌ها و برنامه‌ها احساس سریع و پاسخ‌گویی داشته باشند، در حالی که تا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen4 فضای زیادی را حتی برای بزرگترین کتابخانه‌های بازی باقی می‌گذارد. پشتیبانی از USB4.0 امکان سازگاری با جدیدترین لوازم جانبی و حافظه خارجی پرسرعت را فراهم می‌کند، در حالی که باتری 90 وات ساعتی و منبع تغذیه USB-C باعث می‌شود TUF Gaming A16 در تمام طول روز کار کند.

نمایشگر کاملا جدید 16:10

خانواده TUF Gaming همیشه از دوام و قابلیت اطمینان تجهیزات نظامی الهام گرفته شده است و A16 با رنگ‌بندی جدید Sandstorm بیشتر به این تاریخ متمایل شده است. این روکش آلومینیومی آنودایز سفارشی با الهام از زمین های بایر میدان نبرد، بهترین گزینه برای لپ تاپ های درجه نظامی است. Off-Black بدون جلب توجه به خود اظهارات مطمئنی را بیان می کند. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه مطابق با مشخصات MIL-STD-810H است که قابلیت اطمینان آن را در طیف وسیعی از آزمایش‌های سخت تضمین می‌کند و ثابت می‌کند که TUF Gaming A16 ترکیبی عالی از سبک و دوام را ارائه می‌دهد.


خانواده TUF Gaming همه چیز در مورد ارائه تجربه های بازی باورنکردنی با قیمت مقرون به صرفه است. برای سال 2023، TUF Gaming A16 AdvantageTM Edition دقیقاً این کار را انجام می دهد، در حالی که حس سبک خانواده را بازتعریف می کند و تجربیات فراگیرتر از همیشه را ارائه می دهد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر